TNT bedoel je ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat dat maar over aan de TPG of T&T.
Ooo PH .. ik heb hier een dvd winkel gevondenquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
De postbode komt net aan, en het pakje zit erbij
en zat er nog wat leuks tussen ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo PH .. ik heb hier een dvd winkel gevonden
Mooi, dan mag je 2,25 aan me overmaken nu.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:47 schreef pascalheister het volgende:
De postbode komt net aan, en het pakje zit erbij
Het was de tijd van Floris en Q & Q,quote:
Acda en De Munnikquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het was de tijd van Floris en Q & Q,
je ging van huis en altijd volledig in tenue.
Het systeem was simpel, dat was er niet
en de scheids was altijd een stuk verdriet,
maar het was altijd iemands vaaahaaaderrrr,
dus dat zei je dan maar niet.
Het hele All Stars team.quote:
Wij hebben Sinterklaas ontslagen op school en dit jaar een nieuwe.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
De Sint heeft weer problemen om te komen.
5 december maar een tomtommetje cadeau doen danquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
dankjequote:Op zaterdag 12 november 2005 12:03 schreef Eilanden het volgende:
Leuke foto's trouwens op je site Sien
ik mis dus echt alles nuquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
dode spelmomenten dusquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:32 schreef Vom het volgende:
Zo ook weer terug van het veld, kansloos 5-2 verloren de jochies, maken ze 3 fouten bij een corner.
* Vom weet in ieder geval waar er op getraind gaat worden komende weken
O en trouwens, het rtl 4 nieuws loopt de hele dag rond op de club![]()
Dus vanavond allemaal om half 8 kijken
quote:Dera home.nl Merebm,
We must chcek thta yruo home.nl ID was regitsered by rlae poeple. So, to hlep home.nl prevent aumotated
registroitans, pleesa clikc on tihs lkni and comtelpe cedo vercifiation prosecs:
http://home.nl/um6AoiifWX(...)Vw8RMp5udwm0AK0r65b1
Thnak you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |