quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:06 schreef DeTolk het volgende:
jm bz x.z;dn
Oke op die manierquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:07 schreef DeTolk het volgende:
ik ga slapen
(tijpen op een verkeerde regel is niet erg handig)
tot morgen.
Dat is een hele opluchting dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Zo, terug.
Bovenkaak kapot, waaarschijnlijk zullen zn voortandjes eruit vallen. Verder een zware hersenschudding en wat kneusinkjes, maar het valt gelukkig nog mee.
Oh oh arme poeziequote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Zo, terug.
Bovenkaak kapot, waaarschijnlijk zullen zn voortandjes eruit vallen. Verder een zware hersenschudding en wat kneusinkjes, maar het valt gelukkig nog mee.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Zo, terug.
Als je 's ochtends wakker wordt gewoon gaan drinken wat je de nacht als laatste gehad hebt, heb je ook geen kater meerquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tequilla anders ook wel, was een hele goede aanbieding gisternacht
Ik had geen tequilla in huis.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je 's ochtends wakker wordt gewoon gaan drinken wat je de nacht als laatste gehad hebt, heb je ook geen kater meer
Ik kan me ook niet herinneren dat ze/ik langs de deuren ben geweest voor snoep vanwege st. Maartenquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had geen tequilla in huis.
Sint Maarten nog nooit aangedaan en heb het gelukkig ook nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Als je 's ochtends wakker wordt gewoon gaan drinken wat je de nacht als laatste gehad hebt, heb je ook geen kater meer
Dat is juist uit respectquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef Eilanden het volgende:
St Maarten is wel de beschermheilige van de stad Utrecht, maar hier wordt niets aan gedaan.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]bovenkaak kapot, tandenuitval, zware hersenschudding, kneuzingen... ja, dat klinkt als licht gewond
Afmaken, dat beest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef clauwheee het volgende:
Zo, terug.
Da's dan wel diepe keiharde gaysex geweest dan als je maag verneukt isquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Al heb ik weinig hoofdpijn na een avond zuipen. Wel altijd een verneukte maag
Da's in ieder geval positief! Klinkt toch als behoorlijke verwondingen, maar als de arts het zegt, dan is het goed nieuwsquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar maar maar dat zei die meneer die er verstand van heeft!
Hij komt er gelukkig wel weer bovenop
What's newquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:53 schreef popolon het volgende:Cartman weer.
Heerlijk meelevend altijd.
Eigenlijk is het Lourens, maar ja who caresquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:12 schreef Noca het volgende:
Fuck Jensen gemist...maar zo de herh wel op rtl7
Fajah Laurens is het toch?
edit: ja dus, kan nu meteen ff kijken dus
toch niet Fajah Lourens he ???quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Eilanden het volgende:
Wat is dat mens bij Jensen domFaja nog wat....
Ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Lourens, maar ja who cares
Goed stel dus, die twee...quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:07 schreef Eilanden het volgende:
Wat is dat mens bij Jensen domFaja nog wat....
quote:
Dat krijg je als je niet in Utrecht woontquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
ik kom ze echt lelijker tegen op straat hoor !
Nu al bezig op SBSquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
goede avond luitjes
weekend
De Graafschap 7-1 wat flik je nu
dank uquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu al bezig op SBS
en een Grolschje neerzet voor Pascal
Studenten zijn oke ole olequote:Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet in Utrecht woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |