Je bent niet de enige die dat niet wilde hoor. Ik deed het standaard in een emmertje in de badkamer (wel een laagje water erinquote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef FoN het volgende:
Ik heb meegedaan, gewoon omdat er wat mij betreft geen reden was om niet mee te doen.
Vond het trouwens helemaal niet zo stinken, enneuh, een groot voordeel is dat je het gewoon op de gang buiten je slaapkamer kan doen ofzo, als je boven geen toilet hebt. Ik was de eerste paar maanden constant uitgeput en moest supervaak plassen, dan is het handig als je niet steeds de trappen op en af hoeft...![]()
Zie jou toch iets meer als een held als ons hoor. Wij doen nix bijzondersquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve Dames, hierbij wil ik even mijn ongelovelijke waardering uitspreken voor diegenen die piesen voor Moeders v. Moeders. Jullie zijn helden![]()
Wat enorm lief zeg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik wel heel mooi vond en misschien beetje offtopic!!!
Mijn achterneefje van 6 sliep hier paar weken terug en hij vroeg waar die bussen voor waren. Dus heb hem zo goed mogelijk uiteglegd waar het voor was enzo. Zegt ie: Dan moet je dat aan K geven want die kan ook geen kindjes krijgen want die hebben J uit China![]()
Vond ik zo mooi dat ik in een keer weer wist waar ik het voor deed![]()
Hihihihi, ik stel me nu voor dat je een stickertje met een adres op die potten plaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:21 schreef sjak het volgende:
Zo, deze weer eens omhoog. Er zijn weer een boel nieuwe zwangeren...gaan jullie meedoen?
Ik ben nu in mijn laatste week en ondanks dat ik erg veel moeite in het begin heb gehad met de geur ben ik blij dat ik er toch aan mee gedaan heb. Ik heb nu 10 weken mijn best gedaan en hoop echt dat er ergens 1 iemand zwanger gaat worden (ik heb ook een voorkeur, zou dat mogen?).
Ik ben trots op mezelf dat ik het gedaan heb en volgehouden heb!
Nee hoor. Niet in een schattig melkboerenmandje maar in een felgroene krat waardoor het meteen duidelijk is dat je niet de melk thuis laat bezorgen maar ZWANGER bentquote:Op woensdag 5 april 2006 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Iiiihhh ik wil meedoen, maar gaan die flessen echt in zo'n melkboerenmandje in het portiek?
Woeha, in dit geval gaat het om een man of 300 (flat), dus dat scheelt dan idd een hoop koffiequote:Op woensdag 5 april 2006 11:02 schreef Neuk het volgende:
Mooi toch. Hoef je ook niet bij je buren op de koffie om het te melden.
Je kunt er ook voor kiezen om ze zelf weg te brengen, heb ik in het begin ook gedaan!quote:Op woensdag 5 april 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Woeha, in dit geval gaat het om een man of 300 (flat), dus dat scheelt dan idd een hoop koffie
Ik zie ook dat alweer voor me: ik pak des ochtends in: mijn lunchpakketje, telefoon, sleutels, kratje urine en ik peddel naar het inzamelingspuntquote:Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen om ze zelf weg te brengen, heb ik in het begin ook gedaan!
Whehehe....ap-pel-sap...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef owlet het volgende:
Hihihi, ik zie het al helemaal voor me. Vrouwen die met een schijnheilig hoofd op de fiets rondcrossen met een groene krat achterop.![]()
Iiiihhh, er komt een muts op bezoek? Nou ja, we zien wel of die van mij minder mutserig is.quote:Het ergste van het hele MvM gebeuren vond ik nog wel het vreselijke bezoek van de MvM consulente![]()
Een mutserig mens wat aan de hand van mijn huis wel dacht te weten bij welke verloskundige ik zou passen en haar best deed de andere praktijk in de stad zo zwart mogelijk te maken. Want "dat was echt niets voor mij" . Brrrrrrr...
Het gekir over de pracht van een eerste kindje was niet van de lucht. Wat een gezever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |