abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33007056
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef FoN het volgende:
Ik heb meegedaan, gewoon omdat er wat mij betreft geen reden was om niet mee te doen.
Vond het trouwens helemaal niet zo stinken, enneuh, een groot voordeel is dat je het gewoon op de gang buiten je slaapkamer kan doen ofzo, als je boven geen toilet hebt. Ik was de eerste paar maanden constant uitgeput en moest supervaak plassen, dan is het handig als je niet steeds de trappen op en af hoeft...
Je bent niet de enige die dat niet wilde hoor. Ik deed het standaard in een emmertje in de badkamer (wel een laagje water erin ) en smorgens meteen alles weer door het toilet spoelen en de emmer goed schoonmaken met chloor.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:21:23 #77
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34426236
Zo, deze weer eens omhoog. Er zijn weer een boel nieuwe zwangeren...gaan jullie meedoen?
Ik ben nu in mijn laatste week en ondanks dat ik erg veel moeite in het begin heb gehad met de geur ben ik blij dat ik er toch aan mee gedaan heb. Ik heb nu 10 weken mijn best gedaan en hoop echt dat er ergens 1 iemand zwanger gaat worden (ik heb ook een voorkeur, zou dat mogen?).
Ik ben trots op mezelf dat ik het gedaan heb en volgehouden heb!
Lekker douchen!
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:25:18 #78
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_34437558
Ik twijfel nog, ikwil dus absoluut niet die dingen voor de deur hebben staan, vanwege de buur die het dan al zou weten. Maar wegbrengen kan wel,mits niet te ver. Straks maar eens bellen. Zij doen toch ook nog een test als ze komen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 25 januari 2006 @ 09:54:25 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34438220
Yep. En ik bracht het de eerste keer ook gewoon naar de consulente hoor. Totdat ik het wereldkundig had gemaakt. De 2e keer heb ik ze wel gewoon laten komen. Maar we hebben een carport en daar kon je het redelijk onder weg moffelen. Zeker met die plastic zakken eromheen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34439008
Ik moet na vandaag nog 3 weken. Eindelijk ben ik er dan vanaf. Vorige week heb ik niet gedaan omdat ik met die antibiotica zat maar ben maandag weer begonnen. Over een uurtje komt de meneer weer, mag ie 2 flessen meenemen

Ga bij een eventuele 2de niet weer mee doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_34444587
Whoe, ik realiseer me door de post van MeNicole ineens dat ik na deze week nog maar een week mee hoef te doen!
Gelukkig maar, want ik ben het goed zat. Steeds vaker neem ik niet meer de moeite om in die stomme kan te plassen
Bij een volgende ga ik echter zeker weer mee doen, ik hoef maar een blik in het topic over moeilijk zwanger worden te werpen om te weten waar het allemaal voor nodig is.
Desalnietemin is het heerlijk om er bijna van af te zijn
pi_34446233
Weet je wat ik wel heel mooi vond en misschien beetje offtopic!!!

Mijn achterneefje van 6 sliep hier paar weken terug en hij vroeg waar die bussen voor waren. Dus heb hem zo goed mogelijk uiteglegd waar het voor was enzo. Zegt ie: Dan moet je dat aan K geven want die kan ook geen kindjes krijgen want die hebben J uit China
Vond ik zo mooi dat ik in een keer weer wist waar ik het voor deed
Liefde
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 14:22:31 #83
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_34446402
Lieve Dames, hierbij wil ik even mijn ongelovelijke waardering uitspreken voor diegenen die piesen voor Moeders v. Moeders. Jullie zijn helden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_34446449
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lieve Dames, hierbij wil ik even mijn ongelovelijke waardering uitspreken voor diegenen die piesen voor Moeders v. Moeders. Jullie zijn helden
Zie jou toch iets meer als een held als ons hoor. Wij doen nix bijzonders
Liefde
  woensdag 25 januari 2006 @ 18:33:41 #85
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34454914
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:16 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik wel heel mooi vond en misschien beetje offtopic!!!

Mijn achterneefje van 6 sliep hier paar weken terug en hij vroeg waar die bussen voor waren. Dus heb hem zo goed mogelijk uiteglegd waar het voor was enzo. Zegt ie: Dan moet je dat aan K geven want die kan ook geen kindjes krijgen want die hebben J uit China
Vond ik zo mooi dat ik in een keer weer wist waar ik het voor deed
Wat enorm lief zeg!
Bij mij komt de flessenman 's avonds de flessen halen. Hij parkeert netjes op de hoek en komt met een niet herkenbare auto. Dus als je echt niet wilt dat ze erachter komen dan lukt dat wel. Ik had mijn flessen op het balkon gezet en op die manier kwam mijn buurvrouw erachter Maar ik zou die flessen zelf nooit herkend hebben als ik niet zou weten wat het was.
Lekker douchen!
  woensdag 25 januari 2006 @ 19:44:27 #86
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34457263
Ik mocht de flessen achter de poort zetten. (niet op slot doen dus).
Ze werden opgehaald met een blanco wit busje en hij zette de nieuwe flessen dus ook weer achter de poort neer.
allleen wist iedereen al zo vreselijk snel dat ik zwanger was, dat dat ook wel weer onzin was.. toen stonden ze dus gewoon weer bij de voordeur.

En ook hier zijn afgelopen zondag weer wat geconcentreerde plasjes mijn buik in gespoten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 12:19:29 #87
94046 PM-girl
pi_34544979
Mevrouw net weg, flessen al gekregen, volgende week beginnen. Ook het boek gekregen, uitleg en wat andere leuke attenties.
Voorlopig ga ik de flessen brengen, daarna kunnen ze het komen halen, als iedereen het weet.

Zat net te bedenken, normaal ben ik bloeddonor, dat kan nu niet. Dit is een mooi alternatief!!
*
  maandag 30 januari 2006 @ 19:05:47 #88
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34621527
Jippie, net is alles weer opgehaald. Niet meer plassen in een beker, geen flessen meer op het balkon en een enorm leuk cadeautje gekregen.
Wel jammer dat ik die aardige flessenman voorlopig niet meer zal zien, ik heb hem een doosje chocolade als bedankje gegeven. Door hem heb ik het volgehouden
Lekker douchen!
  maandag 30 januari 2006 @ 19:59:43 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_34623688
Wauw, die chauffeur had de dag van z'n leven!

Wat een heerlijk gevoel he, dat je weer gewoon op de wc kunt gaan zitten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36666231
Iiiihhh ik wil meedoen, maar gaan die flessen echt in zo'n melkboerenmandje in het portiek?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36666279
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:21 schreef sjak het volgende:
Zo, deze weer eens omhoog. Er zijn weer een boel nieuwe zwangeren...gaan jullie meedoen?
Ik ben nu in mijn laatste week en ondanks dat ik erg veel moeite in het begin heb gehad met de geur ben ik blij dat ik er toch aan mee gedaan heb. Ik heb nu 10 weken mijn best gedaan en hoop echt dat er ergens 1 iemand zwanger gaat worden (ik heb ook een voorkeur, zou dat mogen?).
Ik ben trots op mezelf dat ik het gedaan heb en volgehouden heb!
Hihihihi, ik stel me nu voor dat je een stickertje met een adres op die potten plakt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36666463
quote:
Op woensdag 5 april 2006 10:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Iiiihhh ik wil meedoen, maar gaan die flessen echt in zo'n melkboerenmandje in het portiek?
Nee hoor. Niet in een schattig melkboerenmandje maar in een felgroene krat waardoor het meteen duidelijk is dat je niet de melk thuis laat bezorgen maar ZWANGER bent

Ik vind het een prima systeem en bij een volgende zwangerschap doe ik zeker weer mee.
Maar leuk? nee...
  woensdag 5 april 2006 @ 11:02:23 #93
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36666792
Mooi toch. Hoef je ook niet bij je buren op de koffie om het te melden.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_36666870
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:02 schreef Neuk het volgende:
Mooi toch. Hoef je ook niet bij je buren op de koffie om het te melden.
Woeha, in dit geval gaat het om een man of 300 (flat), dus dat scheelt dan idd een hoop koffie
  woensdag 5 april 2006 @ 12:45:32 #95
94046 PM-girl
pi_36669791
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Woeha, in dit geval gaat het om een man of 300 (flat), dus dat scheelt dan idd een hoop koffie
Je kunt er ook voor kiezen om ze zelf weg te brengen, heb ik in het begin ook gedaan!
*
  woensdag 5 april 2006 @ 12:48:36 #96
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_36669922
ik ga echt niet op de fiets met een paar flessen pies rondkarrelen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_36670371
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:45 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Je kunt er ook voor kiezen om ze zelf weg te brengen, heb ik in het begin ook gedaan!
Ik zie ook dat alweer voor me: ik pak des ochtends in: mijn lunchpakketje, telefoon, sleutels, kratje urine en ik peddel naar het inzamelingspunt

Maw: ik kijk nog wel even hoe het geregeld gaat worden hier
pi_36674853
Hihihi, ik zie het al helemaal voor me. Vrouwen die met een schijnheilig hoofd op de fiets rondcrossen met een groene krat achterop.

Het ergste van het hele MvM gebeuren vond ik nog wel het vreselijke bezoek van de MvM consulente

Een mutserig mens wat aan de hand van mijn huis wel dacht te weten bij welke verloskundige ik zou passen en haar best deed de andere praktijk in de stad zo zwart mogelijk te maken. Want "dat was echt niets voor mij" . Brrrrrrr...
Het gekir over de pracht van een eerste kindje was niet van de lucht. Wat een gezever.
pi_36676173
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:01 schreef owlet het volgende:
Hihihi, ik zie het al helemaal voor me. Vrouwen die met een schijnheilig hoofd op de fiets rondcrossen met een groene krat achterop.
Whehehe....ap-pel-sap...
quote:
Het ergste van het hele MvM gebeuren vond ik nog wel het vreselijke bezoek van de MvM consulente

Een mutserig mens wat aan de hand van mijn huis wel dacht te weten bij welke verloskundige ik zou passen en haar best deed de andere praktijk in de stad zo zwart mogelijk te maken. Want "dat was echt niets voor mij" . Brrrrrrr...
Het gekir over de pracht van een eerste kindje was niet van de lucht. Wat een gezever.
Iiiihhh, er komt een muts op bezoek? Nou ja, we zien wel of die van mij minder mutserig is.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:17:02 #100
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36677993
die van mij was geen muts hoor, super vriendelijk lief mens die alles goed uit gelegd heeft.
2 kratjes gelijk achter gelaten met een witte litermaat erbij om de urine in op te vangen.
hier kwam de grote rode bus op vrijdag voor 14.00. meestal zette ik ze buiten rond een uur of 11 en rond 1 uur waren ze weer omgewisseld.
mensen hebben het echter wel gezien, buren van 2 deuren verder wisten zo dat ik zwanger was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')