quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Evertjan het volgende:
en dan waarschijnlijk Jeroen kijk in de vegte als ochtendjock morgen wordt de hele ploeg bekend gemaakt waaronder wat nieuwe namen. Met een DJ die verhuist van 538 naar ''Caz"
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
CAZen Jeroen Kijk in de Vegte is gevraagd voor de ochtendshow
ja die.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Niels Hoogland bedoel je? Die is druk met zijn Juize.FM ik denk Jurjen Gofers maar mijn mediabron wil nog niks zeggen. Maar het zal idd een van de mindere ''goden'' zijn
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Niels Hoogland bedoel je? Die is druk met zijn Juize.FM ik denk Jurjen Gofers maar mijn mediabron wil nog niks zeggen. Maar het zal idd een van de mindere ''goden'' zijn
Over twee weken beginnen ze met de nieuwe radio station CAZquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan vanaf morgen twee weken non-stop uitzetten
zal wel niet, dat is niet hitgevoelig genoegquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:37 schreef R_ON het volgende:
Zou op het nieuwe Yorin Jan Douwe Kroeske terugkomen met '2 meter sessies?'
Dat zou ik ook wel willen weten... iemand een idee? Of gaat hij zich nu storten op zijn eigen zender: KXradio.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef STING het volgende:
Iemand al enig iets concretere info of Stenders ergens anders gaat "landen"?
Vond Stenders Vroeg op nou het enig leuke ochtendprogramma eigenlijk![]()
als dit non-stop gedoe een voorbode is voor die nieuwe zender, dan is het weer een middle of the road zender die niks nieuws brengt en het erg op veilig speelt. Verre van interessant, dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan vanaf morgen twee weken non-stop uitzetten
Stenders is nog in onderhandeling met SBS over de ochtendshow op CAZ!, maar als hij er niet uitkomt met SBS gaat Jeroen KIDV de ochtendshow doen.quote:Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten... iemand een idee? Of gaat hij zich nu storten op zijn eigen zender: KXradio.
dat ze Jeroen Kijk in de Vegte al hebben gevraagd zegt voor mij genoeg.quote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef Coldplay19 het volgende:
[..]
Stenders is nog in onderhandeling met SBS over de ochtendshow op CAZ!, maar als hij er niet uitkomt met SBS gaat Jeroen KIDV de ochtendshow doen.
Is al op Kink. http://www.kinkfm.com/programs/2meter.phpquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:37 schreef R_ON het volgende:
Zou op het nieuwe Yorin Jan Douwe Kroeske terugkomen met '2 meter sessies?'
Dat zei jeroen afgelopen vrijdag bij RTL Boulevard dat ze met hem gaan praten.quote:Op maandag 3 april 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ze Jeroen Kijk in de Vegte al hebben gevraagd zegt voor mij genoeg.
Die jock van 538 zal wel Jurgen Gofers of Eric Werner zijn...quote:Op maandag 3 april 2006 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Marisa komt iig ook op CAZ waarschijnlijk aan het einde van de ochtend.
dus de ochtend zal wel KidV en Marisa worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |