Mark in the darkquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef borisz het volgende:
ze moeten Mark vd akker halen
Nou joepie. Als er één BN'er is die irritant is is hij 't wel. Vond 't al irritant dattie inviel voor stenders en zo nu en dan in de uitzending zat, maar nu moet hij dus de ochtend gaan redden voor dat caz gebeuren ??quote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte gaat miv a's dindag voor CAZ werken.
Dat bevestigde RTL Boulevard.
Elke ochtend is hij te horen bij CAZ![]()
naar huis. geloof niet dattie al een andere zender heeft gevonden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:06 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand waar Rob Stenders naar toe is?
Bronquote:Jeroen Kijk in de Vegte gaat het ochtend- programma op Caz! presenteren. Vanaf 18 april is hij iedere werkdag tussen 06.00 en 09.00 uur op de zender te beluisteren. Caz! is het nieuwe radiostation van SBS dat uitzendt via de frequenties van het voormalige Yorin FM.
Tot voor kort was hij op de radio te horen als co-host bij Stenders Vroeg Op. "Het nieuwe ochtendprogramma is zo opgebouwd dat de luisteraar in 20 minuten helemaal bij is", aldus een woordvoerder. "Nieuws, weer en verkeer maar natuurlijk ook veel muziek en Jeroen staat garant voor een niet alledaags programma."
Mijke van Wijk neemt de presentatie van het nieuws voor haar rekening en het team wordt binnenkort versterkt met Martijn Zuurveen, nu nog werkzaam bij Radio 358.
die heeft gezegd dat hij niet op Caz wil werken maar dat hij nu graag weer terug wil naar de Varaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:06 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand waar Rob Stenders naar toe is?
quote:Caz! maakt programmering bekend
De nieuwe radiozender Caz! heeft vandaag haar volledige programmering bekend gemaakt. Met deze programmering start het station van SBS komende dinsdag om 6:00 uur haar uitzendingen. De website van de radiozender wordt dan ook gelanceerd. Gisteren werd het logo van de radiozender al bekend gemaakt.
De muziek van Caz! zal voornamelijk bestaan uit urban pop, pop dance en pop rock. Verder probeert de zender dicht bij haar luisteraars te staan. Onder meer door de stationvoice te zoeken onder haar luisteraars.
De programmering ziet er als volgt uit:
Maandag t/m Donderdag:
06:00 - 09:00 Môge Jeroen - Jeroen Kijk in de Vegte
09:00 - 13:00 Marisa - Marisa Heutink
13:00 - 16:00 Jurjen Gofers (tot mei/juni Robert Feller)
16:00 - 19:00 Timur Open Air - Timur Perlin
19:00 - 22:00 Wacht U Voor De Hond - Marc de Hond
22:00 - 01:00 Peter Late Night - Peter van den Hurk
Vrijdag:
06:00 - 09:00 Môge Jeroen - Jeroen Kijk in de Vegte
09:00 - 13:00 Marisa - Marisa Heutink
13:00 - 16:00 Jurjen Gofers (tot mei/juni Robert Feller)
16:00 - 18:00 Timur Open Air - Timur Perlin
18:00 - 00:00 Welcome-To-Your-Weekend-Mix - Martin Pieters
Zaterdag:
09:00 - 12:00 Joey Hereman
12:00 - 15:00 Planet Internet Download Top 50 - Peter van den Hurk
15:00 - 18:00 Rinse Heeft Weekend - Rinse Blanksma
18:00 - 22:00 iCaz Party - Albert-Jan Sluis
22:00 - 02:00 Blended
Zondag:
09:00 - 12:00 Joey Hereman
12:00 - 15:00 Best Of Caz!
15:00 - 18:00 Rinse Heeft Weekend - Rinse Blanksma
18:00 - 22:00 Albert-Jan Sluis
hij blijft bij boulevardquote:Op zondag 16 april 2006 08:21 schreef SunChaser het volgende:
Kijk in de vegte moeilijk weg bij SBS om RTL Boulevard te doen, naar RTL4 en nu weer naar SBS6.
Ik zap me altijd te pluris in de auto juist. En meestal kom ik dan toch bij 3FM uitquote:Op woensdag 19 april 2006 09:14 schreef Danny het volgende:
enige dj die het beluisteren waard is imo is timur, maar ik ga niet zappen dus einde oefening voor caz wmb.
ik heb dj's en bepaalde programma's waar ik aan gehecht ben, en dan ga ik niet een station die beiden onder m'n reet vandaan zaagt een kans geven als ze een voor mij oninteressant format (veel muziek, weinig praten) hanteren. Ik wil gezellige dj's die leuke dingen doen. Niet mensen die goeiemorgen zeggen, een jingle starten en verder alleen maar plaatjes draaien. Als ik heel de dag alleen maar muziek wil horen zet ik wel een cd op. Doe mij Stenders vroeg, Denk aan/als henk, Jensen (hoewel dat meer een radiohoer is de laatste tijd), timur open etc. Ik wil niet elk uur 50 minuten muziek horen en dus moet ik niet bij CAZ! zijn. Trouwens, als ik dat wél zou willen zijn er tig alternatieven. Zenders die zichzelf met dat format allang WEL hebben bewezen.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef Nolius het volgende:
Ik zap me altijd te pluris in de auto juist. En meestal kom ik dan toch bij 3FM uit
Ik heb Caz! overigens nog niet gehoord, maar ik hoor niet veel goeds. Maar ik vind dat je het wel langer dan 1 dag de kans moet geven
Idd. Nu zap ik maar van station naar station voor de leidjes die ik leuk vind of programma;s die ik leuk vind.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:09 schreef Nolius het volgende:
Jensen was vroeger altijd leuk, maar op Yorin FM was het al duidelijk minder. Omdat hij ooktv
doet, was hij er bijna nooit of nam hij zijn programma van tevoren op.
Vroeger, damn ik klink oud nu, had je Jensen, met Jan JkidV en Eddo (edwin ouwehand) dat was geweldige ochtend radio, 2 platen in een uur draaien.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Yorin FM Was Jensen leuk samen met Jan [afbeelding]
Ik moest vaal lachen om die twee.Nu luister ik niet naar Yorin FM
meer.
Jensen in de ochtend was briljant!! Op Veronica FM en later Yorin FM.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Yorin FM Was Jensen leuk samen met Jan [afbeelding]
Ik moest vaal lachen om die twee.Nu luister ik niet naar Yorin FM
meer.
jah, same herequote:Op woensdag 19 april 2006 14:53 schreef bianca en michael het volgende:
Ik mis Henk....
Marissa toch? Dat was op 3 FM al weinig, ze is toch binnengekomen via dr man bij 3FM?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef Evertjan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Jeroen wel goed vind klinken maar dat mens wat ernaar komt om 09.00 wat is die slecht zeg.
Zij belde Giel Beelen altijd op in de nacht. ze zijn daarna op stap geweest enzo is dat gekomen....quote:Op woensdag 19 april 2006 21:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Marissa toch? Dat was op 3 FM al weinig, ze is toch binnengekomen via dr man bij 3FM?
hoop doet levenquote:Caz! wil nog dit jaar drie procent marktaandeel
Caz! wil nog dit jaar een marktaandeel van boven de drie procent halen. Dit zegt directeur Gerard Timmer deze week in Adformatie. "We gaan voor een marktaandeel aan de bovenkant van de drie procent."
Vorige week dinsdag werd het oude Yorin FM omgedoopt tot Caz!. Met een nieuwe studio, nieuwe dj's en een ander format hoopt SBS het station een hoger marktaandeel te geven dan Yorin FM. Die zender schommelde qua marktaandeel vaak rond de 2.8 procent.
Het format van het station is urban, pop, pop dance en pop rock. Caz! richt zich hiermee op de doelgroep 20 - 34 jaar. Timmer weet dat andere stations dit ook doen en het geen gat in de markt is. "Omdat er geen gat is. Er is geen onontgonnen terrein meer. Alles wat je doet gaat ten koste van bestaande stations."
Vandaag start het station met haar reclamecampagne om meer bekendheid aan het station te geven.
jippiequote:Nachtmiss Marisa terug op Caz!
Het nachtprogramma 'Nachtmiss Marisa' keert terug op Caz!. Marisa Heutink zal in de nacht van vrijdag op zaterdag tussen 0:00 en 2:00 uur te horen zijn.
Marisa begon als 'nachtmiss' met een wekelijks programma op 3FM. Later werd het programma elke werkdag van 4:00 tot 6:00 uur uitgezonden. Uiteindelijk verhuisde 'Nachtmiss Marisa' naar Yorin FM waar het tot het einde van deze zender te horen was.
Naast haar nachtprogramma blijft Marisa elke werkdag van 9:00 tot 13:00 uur te horen op de radiozender van SBS
bron ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:marktaandeel alweer naar beneden, ze liggen lekker op schema
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1150351312quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Danny het volgende:
[..]
bron ?
marktaandeel omlaag is logisch als ze de goeie mensen eruit flikkeren (Stenders en Westbroek)
Mag ik oftopic vragen waarom jij anti-Firefox bent Danny?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Danny het volgende:
[..]
bron ?
marktaandeel omlaag is logisch als ze de goeie mensen eruit flikkeren (Stenders en Westbroek)
Met Stenders en Westbroek zakte het aandeel al, dus dat is het niet. Ze moeten luisteraars weghalen bij andere stations, maar met precies dezelfde muziek en minder interessante DJ's gaat je dat natuurlijk niet lukken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef Danny het volgende:
[..]
bron ?
ik vind het niet prettig werken, en om tegengas te geven aan de vele profirefox logo's, buttons, websites, icons, artikelen etc besloot ik 't eens anders te doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mag ik oftopic vragen waarom jij anti-Firefox bent Danny?
Puur uit interesse
quote:Rob Stenders wilde Yorin FM kopen
Rob Stenders wilde Yorin FM kopen nadat RTL Nederland de zender in de etalage had gezet. Hij dacht de zender voor 5 tot 10 miljoen euro te kunnen kopen en is daarom op zoek gegaan naar iemand die wilde inversteren in de zender. Uiteindelijk heeft Reinout Oerlemans een bod gedaan.
In een interview in de Nieuwe Revu zegt Stenders hierover: "Oerlemans zou over het zakelijke gedeelte gaan, ik zou directeur/programmaleider worden. Maar toen kwam SBS, en die boden meer dan de rest bij elkaar. Toen was mijn sprookje uit."
Rob Stenders begint volgende week voor drie weken als invaller voor Claudia de Breij in het lunchprogramma van de VARA op 3FM. Dit terwijl de dj nog onder contract staat bij RTL Nederland. "RTL detacheert mij bij de Vara en ik krijg er geen salaris voor. Kun je nagaan hoe werkwillig ik ben, haha."
In het interview doet Stenders verder nog een aantal opvallende uitspraken over zijn komst naar Yorin FM. "Om me heen zag ik al die types van mijn generatie lachend rijk worden van de radio. En dacht: als Yorin nu Beelen neemt, word ik de enige dj die nooit flink heeft kunnen cashen. Op de dag dat ik moest beslissen, 's middags om 16 uur, belde Giel om 15:30 uur: 'ik heb toch opgezegd bij 3FM, ik neem die baan bij Yorin!' Daarna belde Jensen: 'Giel is hier binnen een kwartier, dus je moet nú beslissen.' Om twee minuten voor vier heb ik toch 'ja' gezegd, in een staat van totale paniek."
Al vrij snel kreeg Stenders toch spijt van zijn overstap. "Toen ik eenmaal ja had gezegd moest ik natuurlijk ook tekenen. De dag dat dat ging gebeuren kreeg ik een rondleiding door het pand van Arthur Wijers. Ineens dacht ik: wat heb ik gedáán? Ik heb de good old Vara in de steek gelaten en waarvóór? Ik voelde me het slachtoffer van mijn eigen hebzucht. Ik ben het pand uitgevlucht en linea recta naar Florent Luyckx gereden, de baas van 3FM. 'Florent, ik heb spijt, mag ik terug, tussen vier en zes?' Florent vond dat ik er een nachtje over moest slapen. Pas na drie dagen heb ik Wijers terug gebeld. 'Je kunt er echt niet meer onderuit', zei-ie. Dus uiteindelijk heb ik toch getekend."
Dat Stenders nu werkeloos thuis zit is zijn eigen schuld zegt hij. "Dit gebeurt met veel mensen die te graaierig zijn; ze worden uiteindelijk allemaal gestraft. Ik dus ook."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |