quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:50 schreef Evertjan het volgende:
en dan waarschijnlijk Jeroen kijk in de vegte als ochtendjock morgen wordt de hele ploeg bekend gemaakt waaronder wat nieuwe namen. Met een DJ die verhuist van 538 naar ''Caz"
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
CAZen Jeroen Kijk in de Vegte is gevraagd voor de ochtendshow
ja die.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Niels Hoogland bedoel je? Die is druk met zijn Juize.FM ik denk Jurjen Gofers maar mijn mediabron wil nog niks zeggen. Maar het zal idd een van de mindere ''goden'' zijn
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Niels Hoogland bedoel je? Die is druk met zijn Juize.FM ik denk Jurjen Gofers maar mijn mediabron wil nog niks zeggen. Maar het zal idd een van de mindere ''goden'' zijn
Over twee weken beginnen ze met de nieuwe radio station CAZquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan vanaf morgen twee weken non-stop uitzetten
zal wel niet, dat is niet hitgevoelig genoegquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:37 schreef R_ON het volgende:
Zou op het nieuwe Yorin Jan Douwe Kroeske terugkomen met '2 meter sessies?'
Dat zou ik ook wel willen weten... iemand een idee? Of gaat hij zich nu storten op zijn eigen zender: KXradio.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef STING het volgende:
Iemand al enig iets concretere info of Stenders ergens anders gaat "landen"?
Vond Stenders Vroeg op nou het enig leuke ochtendprogramma eigenlijk![]()
als dit non-stop gedoe een voorbode is voor die nieuwe zender, dan is het weer een middle of the road zender die niks nieuws brengt en het erg op veilig speelt. Verre van interessant, dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:25 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan vanaf morgen twee weken non-stop uitzetten
Stenders is nog in onderhandeling met SBS over de ochtendshow op CAZ!, maar als hij er niet uitkomt met SBS gaat Jeroen KIDV de ochtendshow doen.quote:Op maandag 3 april 2006 08:50 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten... iemand een idee? Of gaat hij zich nu storten op zijn eigen zender: KXradio.
dat ze Jeroen Kijk in de Vegte al hebben gevraagd zegt voor mij genoeg.quote:Op maandag 3 april 2006 10:22 schreef Coldplay19 het volgende:
[..]
Stenders is nog in onderhandeling met SBS over de ochtendshow op CAZ!, maar als hij er niet uitkomt met SBS gaat Jeroen KIDV de ochtendshow doen.
Is al op Kink. http://www.kinkfm.com/programs/2meter.phpquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:37 schreef R_ON het volgende:
Zou op het nieuwe Yorin Jan Douwe Kroeske terugkomen met '2 meter sessies?'
Dat zei jeroen afgelopen vrijdag bij RTL Boulevard dat ze met hem gaan praten.quote:Op maandag 3 april 2006 12:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ze Jeroen Kijk in de Vegte al hebben gevraagd zegt voor mij genoeg.
Die jock van 538 zal wel Jurgen Gofers of Eric Werner zijn...quote:Op maandag 3 april 2006 16:59 schreef rubbereend het volgende:
Marisa komt iig ook op CAZ waarschijnlijk aan het einde van de ochtend.
dus de ochtend zal wel KidV en Marisa worden.
fatsoenlijk dance hebben we nauwelijks op de radioquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef VisStick het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar het nieuwe format. Zou er dan eindelijk een station in de ether komen die zich wat meer op de alternatieve/rock muziek gaat richten?
Zal wel niet, maar dance, Nederlandstalig, top40 en urban muziek hebben we al genoeg op de radio.
Um, het is nog steeds Yorin FM.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:27 schreef Stansfield het volgende:
Ze zijn nu toch alles aan het verhuizen van hilversum naar amsterdan waar sbs zit. Daarom hebben ze nu 2 weken non stop muziek als programmering.
langzaam stromen de dj's binnenquote:"Marc de Hond maakt overstap naar Caz"
Marc de Hond maakt mogelijk de overstap van 3FM naar Caz. Coen Swijnenberg meldt op zijn weblog dat Marc de overstap naar de nieuwe radiozender van SBS maakt, maar Marc zelf wil dit bericht tegenover RadioFreak niet bevestigen. Bronnen rondom de zender bevestigen dat er gesprekken zijn geweest tussen Caz en Marc de Hond.
Eerder werd bekend dat Marc de Hond binnenkort stopt als presentator van het NRCV-programma 'BuZz' op 3FM. “Ik heb BuZz altijd met hart en ziel gemaakt; radio maken is mijn grote passie. Nu is het tijd voor wat anders," zo liet hij toen weten.
nu mag Rob bedelen voor een plekje bij de varaquote:Rob Stenders niet naar Caz!, Marc de Hond wel
Yorin FM-dj Rob Stenders gaat niet naar Caz! Dat heeft de SBS-zender zojuist laten weten. De dj wil zelf niet werken voor het nieuwe radiostation. Hij kan zich onder andere niet vinden in het nieuwe muziekbeleid van de zender.
De 40-jarige dj zei vorige maand nog dat hij graag naar de Vara op 3FM zou willen als hij er met SBS niet zou uitkomen. "Toen ik las wat SBS van plan was, zei ik dat de directie mijn naam beter door kon strepen. Als je voor een format kiest met weinig gesproken woord en veel veilige muziek, heb je niks aan mij", zo zei Stenders toen al.
Zoals RadioFreak afgelopen week al meldde, gaat Marc de Hond wel naar Caz! Hij gaat van maandag tot en met donderdag een programma maken in de vroege avond. “Er wordt wel eens gezegd dat alles op de radio al een keer gedaan is. Maar dit is 2006, ik ben van plan de grenzen van het medium opnieuw te verkennen", zo zegt hij.
Marc kondigde in maart aan te vertrekken bij radiozender 3FM en zal 16 april daar zijn laatste uitzending maken. Marc blijft tot eind 2006 verbonden aan NCRV televisie, waarvoor hij onder andere het krantenoverzicht van Goedemorgen Nederland presenteert.
Nou, en met Timur en Marisa hebben ze toch een paar grote namen binnen weten te halen.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:58 schreef rubbereend het volgende:
langzaam stromen de dj's binnen
Ik ben ook afgehaakt. Zit nu beetje te switchen tussen Q Music, 3FM en Veronica. 538 trek ik nog steeds nietquote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef Danny het volgende:
ik ben inmiddels al afgehaakt bij ´die zender´. als ik alleen maar muziek wil horen flikker ik er wel een cd in. Iemand een idee voor een zender met leuke dj´s waar de muziek DIE erin zit enigszins te pruimen is ?
aha de dj van 538quote:Jurjen Gofers van Radio 538 naar Caz
Jurjen Gofers gaat vanaf 18 april aan de slag bij de nieuwe radiozender Caz. Wat hij precies bij het station voor programma gaat doen is niet bekend.
Sinds 1998 werkte Jurjen Gofers bij Radio 538. Hier produceerde hij onder meer de programma's van Wessel van Diepen en Jeroen Nieuwenhuize en presenteerde hij onder meer diverse nachtprogramma's. De laatste tijd was hij zondagnacht te horen tussen 0:00 en 3:00 uur en las hij de 'Hitfacts' tijdens de 'Top 40' op vrijdagmiddag.
idd helaas. XFM in heel het land!quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:51 schreef Dichterbijer het volgende:
De hitmix eindelijk landelijk in de ether, das zeer goed nieuws!
XFM is niet bepaald in het hele land te ontvangen...
Hij zegt zo weinig & draait 15 plaatjes in een uurtjequote:Op dinsdag 11 april 2006 08:55 schreef borisz het volgende:
Het voordeel van Jurjen Govers is dat je zo in slaap valt op de zondag n8 jurjen is echt saaaaai
EIndelijk iemand dit het me eens isquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd helaas. XFM in heel het land!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |