Mark in the darkquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef borisz het volgende:
ze moeten Mark vd akker halen
Nou joepie. Als er één BN'er is die irritant is is hij 't wel. Vond 't al irritant dattie inviel voor stenders en zo nu en dan in de uitzending zat, maar nu moet hij dus de ochtend gaan redden voor dat caz gebeuren ??quote:Op donderdag 13 april 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeroen Kijk in de Vegte gaat miv a's dindag voor CAZ werken.
Dat bevestigde RTL Boulevard.
Elke ochtend is hij te horen bij CAZ![]()
naar huis. geloof niet dattie al een andere zender heeft gevonden.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:06 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand waar Rob Stenders naar toe is?
Bronquote:Jeroen Kijk in de Vegte gaat het ochtend- programma op Caz! presenteren. Vanaf 18 april is hij iedere werkdag tussen 06.00 en 09.00 uur op de zender te beluisteren. Caz! is het nieuwe radiostation van SBS dat uitzendt via de frequenties van het voormalige Yorin FM.
Tot voor kort was hij op de radio te horen als co-host bij Stenders Vroeg Op. "Het nieuwe ochtendprogramma is zo opgebouwd dat de luisteraar in 20 minuten helemaal bij is", aldus een woordvoerder. "Nieuws, weer en verkeer maar natuurlijk ook veel muziek en Jeroen staat garant voor een niet alledaags programma."
Mijke van Wijk neemt de presentatie van het nieuws voor haar rekening en het team wordt binnenkort versterkt met Martijn Zuurveen, nu nog werkzaam bij Radio 358.
die heeft gezegd dat hij niet op Caz wil werken maar dat hij nu graag weer terug wil naar de Varaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:06 schreef Devrim_ het volgende:
Weet iemand waar Rob Stenders naar toe is?
quote:Caz! maakt programmering bekend
De nieuwe radiozender Caz! heeft vandaag haar volledige programmering bekend gemaakt. Met deze programmering start het station van SBS komende dinsdag om 6:00 uur haar uitzendingen. De website van de radiozender wordt dan ook gelanceerd. Gisteren werd het logo van de radiozender al bekend gemaakt.
De muziek van Caz! zal voornamelijk bestaan uit urban pop, pop dance en pop rock. Verder probeert de zender dicht bij haar luisteraars te staan. Onder meer door de stationvoice te zoeken onder haar luisteraars.
De programmering ziet er als volgt uit:
Maandag t/m Donderdag:
06:00 - 09:00 Môge Jeroen - Jeroen Kijk in de Vegte
09:00 - 13:00 Marisa - Marisa Heutink
13:00 - 16:00 Jurjen Gofers (tot mei/juni Robert Feller)
16:00 - 19:00 Timur Open Air - Timur Perlin
19:00 - 22:00 Wacht U Voor De Hond - Marc de Hond
22:00 - 01:00 Peter Late Night - Peter van den Hurk
Vrijdag:
06:00 - 09:00 Môge Jeroen - Jeroen Kijk in de Vegte
09:00 - 13:00 Marisa - Marisa Heutink
13:00 - 16:00 Jurjen Gofers (tot mei/juni Robert Feller)
16:00 - 18:00 Timur Open Air - Timur Perlin
18:00 - 00:00 Welcome-To-Your-Weekend-Mix - Martin Pieters
Zaterdag:
09:00 - 12:00 Joey Hereman
12:00 - 15:00 Planet Internet Download Top 50 - Peter van den Hurk
15:00 - 18:00 Rinse Heeft Weekend - Rinse Blanksma
18:00 - 22:00 iCaz Party - Albert-Jan Sluis
22:00 - 02:00 Blended
Zondag:
09:00 - 12:00 Joey Hereman
12:00 - 15:00 Best Of Caz!
15:00 - 18:00 Rinse Heeft Weekend - Rinse Blanksma
18:00 - 22:00 Albert-Jan Sluis
hij blijft bij boulevardquote:Op zondag 16 april 2006 08:21 schreef SunChaser het volgende:
Kijk in de vegte moeilijk weg bij SBS om RTL Boulevard te doen, naar RTL4 en nu weer naar SBS6.
Ik zap me altijd te pluris in de auto juist. En meestal kom ik dan toch bij 3FM uitquote:Op woensdag 19 april 2006 09:14 schreef Danny het volgende:
enige dj die het beluisteren waard is imo is timur, maar ik ga niet zappen dus einde oefening voor caz wmb.
ik heb dj's en bepaalde programma's waar ik aan gehecht ben, en dan ga ik niet een station die beiden onder m'n reet vandaan zaagt een kans geven als ze een voor mij oninteressant format (veel muziek, weinig praten) hanteren. Ik wil gezellige dj's die leuke dingen doen. Niet mensen die goeiemorgen zeggen, een jingle starten en verder alleen maar plaatjes draaien. Als ik heel de dag alleen maar muziek wil horen zet ik wel een cd op. Doe mij Stenders vroeg, Denk aan/als henk, Jensen (hoewel dat meer een radiohoer is de laatste tijd), timur open etc. Ik wil niet elk uur 50 minuten muziek horen en dus moet ik niet bij CAZ! zijn. Trouwens, als ik dat wél zou willen zijn er tig alternatieven. Zenders die zichzelf met dat format allang WEL hebben bewezen.quote:Op woensdag 19 april 2006 09:55 schreef Nolius het volgende:
Ik zap me altijd te pluris in de auto juist. En meestal kom ik dan toch bij 3FM uit
Ik heb Caz! overigens nog niet gehoord, maar ik hoor niet veel goeds. Maar ik vind dat je het wel langer dan 1 dag de kans moet geven
Idd. Nu zap ik maar van station naar station voor de leidjes die ik leuk vind of programma;s die ik leuk vind.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:09 schreef Nolius het volgende:
Jensen was vroeger altijd leuk, maar op Yorin FM was het al duidelijk minder. Omdat hij ooktv
doet, was hij er bijna nooit of nam hij zijn programma van tevoren op.
Vroeger, damn ik klink oud nu, had je Jensen, met Jan JkidV en Eddo (edwin ouwehand) dat was geweldige ochtend radio, 2 platen in een uur draaien.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Yorin FM Was Jensen leuk samen met Jan [afbeelding]
Ik moest vaal lachen om die twee.Nu luister ik niet naar Yorin FM
meer.
Jensen in de ochtend was briljant!! Op Veronica FM en later Yorin FM.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Yorin FM Was Jensen leuk samen met Jan [afbeelding]
Ik moest vaal lachen om die twee.Nu luister ik niet naar Yorin FM
meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |