Bastard is nog niks, ze zijn flink overtijd aan het lopen en hebben er echt genoeg van. Als het zover is wordt het hier echt wel gemeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand trouwens iets van mamamiek en of bastard gehoo9rd hebben? bastard is van de 10e en mamamiek vandaag..
oeps, je hebt gelijk... gelijk maar even aangepast, het moet 28 juli zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef sjak het volgende:
Owlet, gefeliciteerd, klopt dat 28 juni, bedoel je niet juli? Of heb je lekker laat getest?
Ik heb geen idee Yoni, ik vind zelf ook dat het heel erg snel is gegaan, heel apart. Ik hoop dat ik over 9 maanden niet weer hetzelfde zeg want ik wil uitgebreid van mijn mooie meisje genieten!quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef Yoni het volgende:
Jelief, weet je dat ik steeds het gevoel heb dat jij maar drie maanden zwanger bent geweest ofzo.![]()
Ik kan me nog zo goed herinneren dat je schreef over dat je wel graag een kindje wilde, maar manlief nog niet...en nu ben je gewoon al mamma! Waar zijn die maanden heen?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |