Dat is een laag dressoir, 50 cm hoog, 50 cm diep en we willen hem 180 breed.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:27 schreef jessie het volgende:
Wat is een loungedressoir? Teak is wel heel mooi. Ff showen he als je hem heb!
Snapt hij het een beetje? Met Liam doen we nog niet zoveel eigenlijk, snapt ie toch niet denk ik dan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:54 schreef easy-going het volgende:
Sven mag vanavond ook voor het eerst zijn schoen zetten
Oja, en volgens hem komt Sinterklaas kadootjes halen
wortel in de schoen, liedje zingen, volgende dag kadootje erin hebben ze heel snel door hoorquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:01 schreef Belana het volgende:
[..]
Snapt hij het een beetje? Met Liam doen we nog niet zoveel eigenlijk, snapt ie toch niet denk ik dan.
Ik weet niet hoeveel hij het snapt. Hij "weet" wel dat de boot met Sinterklaas onderweg is (en dat Sint "kwijt" is) en vanmiddag gaan we naar de intocht hier in het dorp kijken. Best kans dat hij het doodeng vind en snel weer weg wil.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:01 schreef Belana het volgende:
[..]
Snapt hij het een beetje? Met Liam doen we nog niet zoveel eigenlijk, snapt ie toch niet denk ik dan.
O jee, wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Luchtbel het volgende:
Van huisarts naar ziekenhuis. Foto's laten maken.
Twee fracturen bij tenen, gekneusde enkel en kneuzing bij heupje
Heel heel heel zielig. Ligt gelukkig wel lekker te slapen naar fles warme melk met wat paracetamol.
Rust houden.......ze doet het heel goed. Het is echt zo zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |