het staat er echt al wekenquote:Op maandag 14 november 2005 22:27 schreef jessie het volgende:
Je ben gewoon aan het stemmen trekken babyfeet voor de grootste blunder
En wat een lefquote:Op maandag 14 november 2005 22:35 schreef Zabb het volgende:
Iemand toevallig gisteren miljoenenjacht gezien?? Die vrouw had 1.495.000 euro gewonnen met dat koffertjesspel!!! Wat een geld zeg!!![]()
Zij had zoooo verschrikkelijk veel geluk!! Ik was ook allang gestopt!quote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat een lefIk was bij vier ton al gestopt
oh jaquote:Op maandag 14 november 2005 22:37 schreef Luchtbel het volgende:
Of bij de Hema, heb je leuke met kleurtjes!
Yup, en ik heb dat gedaan (overigens wel in de wetenschap dat ik dat snel weer af kon lossen hoor, niet zomaar) en toen ik het weer op wilde heffen brak de hel los bij de ABNquote:Op maandag 14 november 2005 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ik weet dat bij een studenten rekening je het eerste jaar een limiet heb tot 1000 euro.. en ajs je je propedeuse haalt dan mag je toch 5000 in het rood staanbelachelijk maar waar
![]()
Kantoorboekhandel inderdaadquote:Op maandag 14 november 2005 22:39 schreef moussy het volgende:
oh jaRené heeft daar ook een heel lief stempelsetje van, gekregen van Phileine. Maar de kussentjes zijn net wat te klein voor deze stempels.
Heb trouwens net de Shopaholic-boeken gelezen, wel grappig!quote:Een gemiddeld gezin in de VS heeft 19 à 20 bank- en credit cards. Al dit plastic staat tegenover een schuld per gezin gemiddeld 9.312 dollar (7.725 euro). Dat is een stijging met 116% over 10 jaar. Goedkoop is dat niet: in augustus was de interest op jaarbasis 11,56%, in september kwam er 0,28% bij tot 11,84%. Vorig jaar werd er in de VS door de huishoudens 127 miljard $ (105 miljard euro) betaald via bank- en kredietkaarten en voor dit jaar verwacht men 161 miljard $ (134 miljard euro). Dat is niet mis en velen onderschatten blijkbaar de draagwijdte van zulke schuld. Daarom dat het vorige kwartaal de delicten omtrent deze kaarten een record hebben bereikt van 4,8% nooit betaalde rekeningen.
Nou ik had dat toen dus niet. Ik verdiende toen 700 gulden in de maand en mn huur was al 460 guldenquote:Op maandag 14 november 2005 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Gelukkig heb ik een behoorlijk salaris en sta ik 1 keer in de maand altijd wel een tijdje weer volledig positief dus dat is het probleem niet. Lijkt me ook vreselijk als je weet dat je het niet kan aanvullen voor een tijdje.
Ja, want daarmee toon je aan dat je een betrouwbare schuldenaar bent, of zoietsquote:Op maandag 14 november 2005 22:52 schreef poemojn het volgende:
BKR-notering handig?? Die redenering ken ik alleen van Amerika.
Ik ben er een keer voor gaan zitten en heb al mijn vaste lasten op een rijtje gezet. Is even werk maar het hoeft maar één keerquote:Op maandag 14 november 2005 22:58 schreef poemojn het volgende:
Klinkt wel handig Rewimo. Maar als je in juli een huurverhoging krijgt moet je werkgever de over te maken bedragen dus aanpassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |