quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef obelixdegexte het volgende:
ow in eindhoven die elke keer: "in de naam van god" loopt te schreeuwen whahahahaha
Kwamen de spelling&grammatica-Jehova's ook maar eens bij je aan de deur.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef BoukeF het volgende:
laatst gehad,
net nieuw huis gekocht, (dat registreren diel uivolgens mij).
komen ze aabellen,
hun bladiebla verhaal,
ik heb ze rustig en beleefd verteld dat ik geen interesse had en ook geen tijd,
want ik was ana het verbouwen,
wat ondersteund werd doordat mijn schoonvader net een muurtje aan het weg boren was.
Wat je altijd moet doen wanneer ze voor de eerste keer komen is beleefd blijven,
het is hun goedrecht om langs de deur te komen,
netjes nee, bedankt,
de pret begint echter pas wanneer ze volhouden en elke 2 weken of iedere maand terug komen,
dan elke Nee meer kracht bijzetten,
Maar nooit met de deur smijten (straks gaat ie nog kapot, en zit jij met de problemen van een kapotte voordeur.
woorden als oprotten, krijg de tyfus met je klote geloof,
die mogen wel
De opleidingsjehova's idd......quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kwamen de spelling&grammatica-Jehova's ook maar eens bij je aan de deur.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef borisbanaan het volgende:
Ik doe altijd open met m'n broek op m'n enkels, zwaai wat met m'n piemel, en verzeker ze dat het uiterst gezellig kan worden mits ze even binnenkomen en we even gezellig gaan "samenzijn"
kans op spelfouten is ook groter bij een langer verhaal dan 1 regeltjequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:28 schreef Pronk het volgende:
Ik laat de deur dicht en maak van achter het raam een gebaar dat ze moeten optyfen.
een stiekeme afvallige dus?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef nietzman het volgende:
Overigens zijn er best toffe Jehova's. Een van mijn vorige stagebegeleiders was een getuige, en hij luisterde naar Rage Against the Machine..
Jaha daar staan Goddelijk mooie tekeningen in..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef VTB het volgende:
Jehova: "Goedemiddag, ik kom U het licht verkondigen."
V: "Sorry maar we hebben al lampen genoeg." sluit deur.
Normaal als ik thuis ben en ze bellen aan, (Komt bijna nooit voor) luister ik rustig naar hun verhaaltje. Beetje mee praten en discussieren. En dan krijg ik meestal zo'n leuk foldertje.![]()
haha ja, inderdaad, nog eentjequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef VTB het volgende:
Jehova: "Goedemiddag, ik kom U het licht verkondigen."
V: "Sorry maar we hebben al lampen genoeg." sluit deur.
Normaal als ik thuis ben en ze bellen aan, (Komt bijna nooit voor) luister ik rustig naar hun verhaaltje. Beetje mee praten en discussieren. En dan krijg ik meestal zo'n leuk foldertje.![]()
Bedoel je Arnold? "WILT U NA UW DOOD UW VRIJHEID HEBBEN OF GEHAD HEBBEN" schitterende kerelquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:19 schreef sr_firewire het volgende:
De laatste die bij mij een voet tussen de deur probeerde te krijgen zit nu in een rolstoel en maakt het centrum van Eindhoven onveilig.....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die ja... Die idioot die winkelende mensen lastig valt met zijn geschreeuw over godslastering.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedoel je Arnold? "WILT U NA UW DOOD UW VRIJHEID HEBBEN OF GEHAD HEBBEN" schitterende kerel
"Je moet bij de buren zijn"quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Mijn buren zijn jehova's. Aardige mensen. zo lang ze niet bij mij aan de deur staan
![]()
Zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef nietzman het volgende:
Gewoon zeggen dat ik geen interesse heb en daarna doorgaan met mijn leven.
Het zit me dermate niet dwars dat ik me niet eens genoodzaakt voel er een topic over te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |