quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef obelixdegexte het volgende:
ow in eindhoven die elke keer: "in de naam van god" loopt te schreeuwen whahahahaha
Kwamen de spelling&grammatica-Jehova's ook maar eens bij je aan de deur.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef BoukeF het volgende:
laatst gehad,
net nieuw huis gekocht, (dat registreren diel uivolgens mij).
komen ze aabellen,
hun bladiebla verhaal,
ik heb ze rustig en beleefd verteld dat ik geen interesse had en ook geen tijd,
want ik was ana het verbouwen,
wat ondersteund werd doordat mijn schoonvader net een muurtje aan het weg boren was.
Wat je altijd moet doen wanneer ze voor de eerste keer komen is beleefd blijven,
het is hun goedrecht om langs de deur te komen,
netjes nee, bedankt,
de pret begint echter pas wanneer ze volhouden en elke 2 weken of iedere maand terug komen,
dan elke Nee meer kracht bijzetten,
Maar nooit met de deur smijten (straks gaat ie nog kapot, en zit jij met de problemen van een kapotte voordeur.
woorden als oprotten, krijg de tyfus met je klote geloof,
die mogen wel
De opleidingsjehova's idd......quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Kwamen de spelling&grammatica-Jehova's ook maar eens bij je aan de deur.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef borisbanaan het volgende:
Ik doe altijd open met m'n broek op m'n enkels, zwaai wat met m'n piemel, en verzeker ze dat het uiterst gezellig kan worden mits ze even binnenkomen en we even gezellig gaan "samenzijn"
kans op spelfouten is ook groter bij een langer verhaal dan 1 regeltjequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Stoer manquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:28 schreef Pronk het volgende:
Ik laat de deur dicht en maak van achter het raam een gebaar dat ze moeten optyfen.
een stiekeme afvallige dus?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef nietzman het volgende:
Overigens zijn er best toffe Jehova's. Een van mijn vorige stagebegeleiders was een getuige, en hij luisterde naar Rage Against the Machine..
Jaha daar staan Goddelijk mooie tekeningen in..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef VTB het volgende:
Jehova: "Goedemiddag, ik kom U het licht verkondigen."
V: "Sorry maar we hebben al lampen genoeg." sluit deur.
Normaal als ik thuis ben en ze bellen aan, (Komt bijna nooit voor) luister ik rustig naar hun verhaaltje. Beetje mee praten en discussieren. En dan krijg ik meestal zo'n leuk foldertje.![]()
haha ja, inderdaad, nog eentjequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:30 schreef VTB het volgende:
Jehova: "Goedemiddag, ik kom U het licht verkondigen."
V: "Sorry maar we hebben al lampen genoeg." sluit deur.
Normaal als ik thuis ben en ze bellen aan, (Komt bijna nooit voor) luister ik rustig naar hun verhaaltje. Beetje mee praten en discussieren. En dan krijg ik meestal zo'n leuk foldertje.![]()
Bedoel je Arnold? "WILT U NA UW DOOD UW VRIJHEID HEBBEN OF GEHAD HEBBEN" schitterende kerelquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:19 schreef sr_firewire het volgende:
De laatste die bij mij een voet tussen de deur probeerde te krijgen zit nu in een rolstoel en maakt het centrum van Eindhoven onveilig.....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die ja... Die idioot die winkelende mensen lastig valt met zijn geschreeuw over godslastering.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bedoel je Arnold? "WILT U NA UW DOOD UW VRIJHEID HEBBEN OF GEHAD HEBBEN" schitterende kerel
"Je moet bij de buren zijn"quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Mijn buren zijn jehova's. Aardige mensen. zo lang ze niet bij mij aan de deur staan
![]()
Zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:25 schreef nietzman het volgende:
Gewoon zeggen dat ik geen interesse heb en daarna doorgaan met mijn leven.
Het zit me dermate niet dwars dat ik me niet eens genoodzaakt voel er een topic over te openen.
quote:
Tolerant Nederland in full effect. Netjes hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
De laatste keer dat ze kwamen heb ik mijn hond ingeschakeld. We hebben een Golden Retriever van 13 jaar en een grotere sul is er niet (en ze heet gewoon Tanja)..
Dioe probeerde zich toen ook het halletje in te wurmen om even lekker enthousiast te doen, en toen kwam ik op het lumineuse idee om te roepen: Af Satan, Satan lig !!!!!
Omdat de mensen iets proberen op te dringen waarvan ik vind dat je het zelf moet ondervinden of het je aanspreekt. Daar heb ik op zondag-ochtend geen preek voor nodig aan de deur.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Netjes vragen of ze je willen registreren als 'niet geinteresseerd', en ze komen nooit weer. Ik weet niet waar die hekel aan Jehova's vandaan komt, en waarom daar altijd zo heftig op wordt gereageerd wanneer ze aan de deur komen. Het zijn mensen, met best wel goede normen en waarden, dus een fatsoenlijke vraag zullen zij ook fatsoenlijk behandelen...
En nee, ik ben geen Jehova, en ja, ik heb die vraag al meerdere malen gesteld, en dan heb je er geen last meer van.
Als jij op zondagmorgen 8 uur in je bed ligt en zo'n idioot staat aan jou deur te bellen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Netjes vragen of ze je willen registreren als 'niet geinteresseerd', en ze komen nooit weer. Ik weet niet waar die hekel aan Jehova's vandaan komt, en waarom daar altijd zo heftig op wordt gereageerd wanneer ze aan de deur komen. Het zijn mensen, met best wel goede normen en waarden, dus een fatsoenlijke vraag zullen zij ook fatsoenlijk behandelen...
En nee, ik ben geen Jehova, en ja, ik heb die vraag al meerdere malen gesteld, en dan heb je er geen last meer van.
Dan ga jij bewijzen dat je een minstens zo grote idioot bent. Chapeau!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als jij op zondagmorgen 8 uur in je bed ligt en zo'n idioot staat aan jou deur te bellen...![]()
beetje tegenstrijdig vind je niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Is niet open doen ook idioot gedragen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:
[..]
Dan ga jij bewijzen dat je een minstens zo grote idioot bent. Chapeau!
Ik denk niet dat die lui op zondag mogen werkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als jij op zondagmorgen 8 uur in je bed ligt en zo'n idioot staat aan jou deur te bellen...![]()
Dat is geen werken, dat is vrijwillig leugens verspreiden in de naam van GODquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:23 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die lui op zondag mogen werken
Laat jij je maar eens vaker wakker bellen door zo'n idioot op zondagmorgen als je net terug komt van een avond stappen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:13 schreef kippenek het volgende:
[..]
Dan ga jij bewijzen dat je een minstens zo grote idioot bent. Chapeau!
Werkshuw tuig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Laatst was het licht hier kapot, maar zelfs dan zie je ze niet hoor.
Welke?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef obelixdegexte het volgende:
ow in eindhoven die elke keer: "in de naam van god" loopt te schreeuwen whahahahaha
ik heb op de middelbare school een meisje in de klas gehad niet door haar ouders gedwongen bij de Jehova zat, en die had niet bepaald een gezellig leven. Later sprak ik haar nog eens, en was ze er uit gestapt. Dat ze daardoor niet meer welkom was bij haar ouders en de familie was slechts bijzaak.. Dáár komt die afkeer vandaan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:07 schreef AlphaOmega het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef Salvad0R het volgende:
heb 1 x last gehad van een wat ouder gezin die het nodig vond om me lastig te vallen met hun visies... Ik ging een gesprek met ze aan ... over Adam & Eva... dat die zoons van hen hun eigen moeder geneukt zouden moeten hebben, wilde de mens zich voortplantten. Toen begonnen ze het eng ofzo te vinden, want ze gingen meteen weg.
idd, vooral dat woordje "incest" heeft een leuk effect op die mensen in dat verbandquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde gedaan.....
En dan wel de woorden neuken, incest e.d. met nadruk genoemd......![]()
Die kwam ook ff god brengen en wou het licht laten zienquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:52 schreef Salvad0R het volgende:
mn broertje heeft een jehova ontmaagd, dat vind ik ook wel stoer
normen en waarden idd, mijn vorige buren waren bij de jehova's getuigen, maar toen hun zoonquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb op de middelbare school een meisje in de klas gehad niet door haar ouders gedwongen bij de Jehova zat, en die had niet bepaald een gezellig leven. Later sprak ik haar nog eens, en was ze er uit gestapt. Dat ze daardoor niet meer welkom was bij haar ouders en de familie was slechts bijzaak.. Dáár komt die afkeer vandaan.
"Wat nou voet?!? Hier, m'n lul, die duw ik heel ergens anders tussen!"quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die kwam ook ff god brengen en wou het licht laten zien![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef MouseOver het volgende:
[..]
"Wat nou voet?!? Hier, m'n lul, die duw ik heel ergens anders tussen!"
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:06 schreef buzzer het volgende:
De laatste keer dat ze kwamen heb ik mijn hond ingeschakeld. We hebben een Golden Retriever van 13 jaar en een grotere sul is er niet (en ze heet gewoon Tanja)..
Dioe probeerde zich toen ook het halletje in te wurmen om even lekker enthousiast te doen, en toen kwam ik op het lumineuse idee om te roepen: Af Satan, Satan lig !!!!!
Nooit meer een Jehova gezien daarna
Diezelfde idioot kom je ook wel eens in Heerlen tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:22 schreef obelixdegexte het volgende:
In Zwolle hadden we er eentje die op de route waar allemaal studenten van station naar Hogeschool Windesheim langskwamen zo ongeveer 3 keer per dag langs kwam lopen met de boodschap datquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Diezelfde idioot kom je ook wel eens in Heerlen tegen.
Voet ertussen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En hoe reageren de Jehova's daar nu op?
*Proest*quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik verwelkom ze met mijn overdaad aan kennis der geschiedenis/mythologie en filosofie. Hier kunnen zelfs Jehova's zich niet uit lullen.
Daarna ga ik op de bank liggen en masturbeer ik, denkende aan die vrome mevrouw die ik maar wat lief anaal zou volblaffen vergezeld met subtiele tonen van Rammstein - Rein, Raus.
Ze is een jaar of 3 a 4 geleden overleden.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:07 schreef descendent1 het volgende:
[..]
In Zwolle hadden we er eentje die op de route waar allemaal studenten van station naar Hogeschool Windesheim langskwamen zo ongeveer 3 keer per dag langs kwam lopen met de boodschap dat
Jezus grootst is, Hij zal komen, Jezus onder de mensen... etc...![]()
Ik vraag me af waar ze gebleven is... komt nooit meer langs...![]()
![]()
Verkapt ik ben Jehova maar durf dat nu echt niet meer toe te geven postingquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef kayzie het volgende:
Verkapt ik ben stoer tegen Jehovah's getuigen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |