maar dat wist ik dus nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:00 schreef p-etr-a het volgende:
Het is toch altijd op vrijdag om half 10.
Volgende week komt volgens mij het laatste deel van dit seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:21 schreef fs180 het volgende:
maar bij welke aflevering zitten we ongeveer? want tot van seizoen 1 heb ik het tot afl. 20 ofzo gezien
Het was precies zo'n schrikmoment.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Maar gewoon tijdens het praten. Oh, dat was erg.
Al dat vlees dat rondvloog![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
HuhuhLike StarTrek, de onbekende in het verhaal die meegaat op avontuur dies
Kom op, dit zag ik aankomen, wil niet zeggen dat ik me de t*phus schrok en alles in de rondte vloog, Dude you've got some Arntz on you
![]()
Denk niet dat die charlie wat uit kon halen of had kunnen voorkomen, dat Claire geval had charlie gewoon kunnen schieten en dan was het ook zo afgelopen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef Fling het volgende:
Ik vond het wel héél toevallig dat Claire en Charlie als allerlaatste op het strand waren en dat alle anderen al weg waren. Het lijkt me logischer dat je op elkaar wacht en tegelijk gaat. Dan had Danielle Claire ook niet kunnen neerhoeken en dat kind mee kunnen nemen.
dat was echt masterlijk die explosie. Omdat ik zo schrok kreeg ik opeens de slappe lach. Het was ook zo droog om te zienquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:47 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Het was precies zo'n schrikmoment.![]()
![]()
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:39 schreef fratsman het volgende:
Bij die flashback van Charlie op die hotelkamer, Toen hij daar stond met dat bolletje dope. Ik kon het niet laten om "My Precious!" te fluisteren!![]()
![]()
Wat snap je dan niet ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:06 schreef fs180 het volgende:
ok, ik heb nu maar besloten dw afleveringen die nogop tv te volgen, en vanaf daar maar gewoon seizoen 2 te kijken, want ik snap er geen reet meer van soms
jaah ik ook, nog tijdje gezeten van HUHquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:15 schreef Sannelie het volgende:
OMG ik schrok me toch een hoedje toen die ontploffing er was bij die Arnzt ofzo... pfoe
Oh ja dat is waar, een dochter! Zou die nog leven? Snap het dan wel dat ze dan Aaron om wil ruilen. Als die dochter idd nog leeft weet ze echt niet dat Danielle haar moeder is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgens mij had Danielle een dochter gekregen zo'n 16 jaar geleden. Omdat ze op een gegeven moment paar aflevering terug zei: They took HER from me.
Maar zij wil waarschijnlijk Aaron offeren om haar dochter terug te krijgen, wie weet leeft die dochter nog wel en gaat ze dus ruilen, zoals Sayid al zei.
Goeie vraag.quote:Op zondag 4 december 2005 11:30 schreef CarOnline het volgende:
Huhh ik snap het even niet meer!
Ik kijk normaal elke vrijdag maar afgelopen vrijdag kon ik het niet zien dus ik weet niet waar het eindigde, dit ter info.
Nu heb ik gister van de goede Sint de dvd serie gekregen (). En daar staan maar 2 exodussen op. Gister heb ik de 2e exodus gekeken, dan is het toch op? Wat zenden ze volgende week dan uit?
Ja maar dan is het eigenlijk gewoon 2 en 3 aangezien hij op de dvd als 3 staat.quote:Op zondag 4 december 2005 11:34 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Exodus 1 duurt 42 min
Exodus 2 duurt 84 min (1u 24m)
NET5 heeft Exodus 2 in twee delen geknipt omdat het anders te lang zou duren.
Vrijdag 9 december zenden ze het 2de deel uit.
Wie zoekt zal vindenquote:Op zondag 4 december 2005 11:35 schreef SlimShady het volgende:
-foutje-
Klopt. Ik had het fout.quote:Op zondag 4 december 2005 11:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar dan is het eigenlijk gewoon 2 en 3 aangezien hij op de dvd als 3 staat.
Toch...?
Tis gewoon 'Episode 25 - Exodus - deel 3' zegt de omslagquote:Op zondag 4 december 2005 11:45 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zoals jij zei:
Huhh ik snap het even niet meer!
Wat maakt het ook uit...
overbevolking, moet ie eerder beginnenquote:Op zondag 4 december 2005 12:47 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't raarder waarom de Sint bij jou al op 3 december langskomt.
Nou... wil je de korte of de bonus versie?quote:Op zondag 4 december 2005 12:47 schreef Merkie het volgende:
Ik vind 't raarder waarom de Sint bij jou al op 3 december langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |