Exodus 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
welke aflevering komt straks? ik dacht dat net5 al klaar was met seizoen 1?
de laatste 2 afleveringen heb ik nog niet gezien, gemist helaas, dus vanavond ga ik niet kijken. Eerst die 2 gemiste afleveringen inhalen uiteraard.
Net5 deed alsof ze klaar waren met 'seizoen' 1 terwijl ze gewoon net klaar waren met de hélft van seizoen 1. Ze gingen vrolijk verder met de overige afleveringen na de pauze.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
welke aflevering komt straks? ik dacht dat net5 al klaar was met seizoen 1?
de laatste 2 afleveringen heb ik nog niet gezien, gemist helaas, dus vanavond ga ik niet kijken. Eerst die 2 gemiste afleveringen inhalen uiteraard.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef Smittend het volgende:
Vandaag is toch de laatste aflevering van seizoen 1?
Er werd voor spoilers gewaarschuwd in de Veronicagids en je bent het toch gaan lezen..tsja..eigen schuld dan..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al![]()
Locke geloofd heel erg in zijn 'destiny'. Dus alles wat gebeurd, is zo bedoelt denk hij.. Toen hij door dat ding(ofzo) gegrepen werd zag hij er wat in waardoor hij zich mee liet gaan.. Toch snap ik ook niet precies wat het was..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik denk dat de ontvoerders van Walt The Others zijn, en dit zijn de rest van de wetenschappers waar Danielle het steeds over heeft. Die zijn niet dood maar "ergens" anders aan het overleven (dat iets onder de grond? bij het luik??) Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al![]()
Ik begrijp niet waarom Locke zei: laat me maar los, ik red me wel toen hij werd gegrepen door dat Predetorachtige iets bij dat hol in de grond?
Ook denk ik dat die Others echt daar onder de grond leven omdat Locke toen een licht aan zag gaan......??![]()
ja? waar allemaal dan? heb ik gemist denk ik!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:32 schreef Merkie het volgende:
De flashback van Hurley zat vol met de getallenreeks 4 8 15 16 23 42.
De getallen werden weergegeven in de auto toen die het begafquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja? waar allemaal dan? heb ik gemist denk ik!
Vond zijn flashbacks wel hilarisch trouwens, en al dat zweet![]()
werdT ??quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef Almere-Dude het volgende:
Werdt Sawyer nou neergeschoten en waar was die Koreaan opeens?.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:31 schreef WheeleE het volgende:
.. blik van Sawyer ..
.. bij die confrontatie met die boot-mensen ..
.. hij keek zo vreselijk boos en dreigend uit z'n ogen, alsof ie elk moment kon ontploffen. Machtig!
Sawyer werd geraakt door een kogel en 'viel' in het water.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:45 schreef Almere-Dude het volgende:
Werdt Sawyer nou neergeschoten en waar was die Koreaan opeens?.
Mja dat dacht ik ook, maar er werd ook gezegd (door Locke dacht ik) dat iedereen op dat eiland zit met een bestemming. Dus waren de anderen ook voorbestemd om neer te storten en heeft het eiland ervoor gezrogd dat ze daar neerstortten en niet Hurley.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:17 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zit ook zo te denken dat Hurley een grotere rol speelt bij het neerstorten van het vliegtuig. Hij werd in zijn flashbacks namelijk heel duidelijk 'tegen gehouden'. Verslapen doordat de wekker het niet meer deed, kapotte auto, verkeerde incheckbalie (die vrouw zei nog: 'I'm sorry sir, I don't think you were meant to be on this plain'), hij mocht toen niet doorlopen, en toen hij er wel was zei die vrouw ook nog'dat het eigenlijk niet meer kon.
Hij zegt het zelf al: 'Hij brengt ongeluk met zich mee' en dat is nu net wat er gebeurd is.. dat ongeluk. Ik ben benieuwd hoe Hurley's rol nu verder uitgediept gaat worden in seizoen 2. Ik vind hem top!
Gaan ze gewoon verder met seizoen 2 dan?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
Vage bedoelingen allemaal, ben benieuwd naar volgende week!![]()
Ze gaan tot ergens januari door met aflv. van seizoen 2. En dan stopt het, midden in het seizoen dat wel. Maar deze kwestie is paar pagina's terug in dit topic al besprokenquote:Op zondag 11 december 2005 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan ze gewoon verder met seizoen 2 dan?
Aangezien dit de laatste aflevering (25) was van seizoen 1.
Maar goed, Desp. Housewives ging ook gewoon naadloos door met seizoen 2, dus het zou kunnen.
Een tv serie hoef je niet te kopen zoals een film dus als je hem kijkt en 24 uur later weggooit lijkt mij er niks mis meequote:Op zondag 11 december 2005 21:30 schreef Almere-Dude het volgende:
Het downloaden van de tv series vind ik eigenlijk niet strafbaar, ik zie het nu alleen wat eerder, ja toch?
Tuurlijk wel, als je download wordt er toch niet aan je verdiend? Als iedereen dat deed zouden dit soort series niet bestaan, er moet op de een of andere manier wel geld aan verdiend worden.quote:Op maandag 12 december 2005 08:28 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Een tv serie hoef je niet te kopen zoals een film dus als je hem kijkt en 24 uur later weggooit lijkt mij er niks mis mee![]()
Jack heeft voordat hij begon te rennen om Locke te redden zijn rugzak afgedaan. Daarom zei hij ook tegen Kate dat ze terug moest rennen om zijn rugzak te gaan halen. Toen keek ze weer zo van: 'Maar... jij had ze toch nietquote:Op maandag 12 december 2005 09:20 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ontopic: geweldige aflevering weer! Wat me opviel was dat Kate ging rennen met die rugzak waar zogenaamd de explosieven inzaten, terwijl die Arzt ofzo al opgeblazen werd door een minimale beweging. Maar goed, ze bleken dus ook niet in haar rugzak te zitten, al rende Jack volgens mij net zo, toch?
Volgens mij had Arnzt al verkeerde dynamiet gepakt...die staaf die hij had "zweette " al heel erg . Locke zocht juist de zo droog mogelijke uit.quote:Op maandag 12 december 2005 14:03 schreef Eveli het volgende:
Maar dat het dynamiet van Arzt ontplofte kwam toch niet door de beweging die hij maakte, maar doordat het dynamiet te warm werd?
Scherpquote:Op maandag 12 december 2005 11:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jack heeft voordat hij begon te rennen om Locke te redden zijn rugzak afgedaan. Daarom zei hij ook tegen Kate dat ze terug moest rennen om zijn rugzak te gaan halen. Toen keek ze weer zo van: 'Maar... jij had ze toch niet' en toen zei hij iets in de trend van: 'Just go get them'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |