abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held vrijdag 9 december 2005 @ 18:26:05 #251
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32950623
welke aflevering komt straks? ik dacht dat net5 al klaar was met seizoen 1?
de laatste 2 afleveringen heb ik nog niet gezien, gemist helaas, dus vanavond ga ik niet kijken. Eerst die 2 gemiste afleveringen inhalen uiteraard.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32951653
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
de laatste 2 afleveringen heb ik nog niet gezien, gemist helaas, dus vanavond ga ik niet kijken. Eerst die 2 gemiste afleveringen inhalen uiteraard.
Exodus 3.
De allerlaatste aflevering. Met veel verrassingen.
En een kijkje in het vliegtuig voordat het vertrekt en crashed.

Dan moet je dus Exodus 1, 2 en 3 kijken.
pi_32951795
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Net5 deed alsof ze klaar waren met 'seizoen' 1 terwijl ze gewoon net klaar waren met de hélft van seizoen 1. Ze gingen vrolijk verder met de overige afleveringen na de pauze.

Seizoen 1 heeft 25 afleveringen, de laatste is een dubbele (dus 24 & 25 zitten samen, genaamd exodus 2).
Dan begint seizoen 2, waarvan onderhand al 9 episodes zijn uitgezonden in Amerika; die overigens ook te downloaden zijn.

anyway, als je dacht dat je heel seizoen 1 al had gehad heb je dus nog wat in te halen
pi_32952474
Ooow, dus seizoen 2 is niet het "seizoen 2" bij net5.

Mmmh dan maar aan de download, heb ik de kerstdagen nog wat te kijken.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_32953175
Vandaag is toch de laatste aflevering van seizoen 1?
Ik zou graag de dvd-box willen hebben, maar ik vind 49,95 wel errug veel geld
pi_32953211
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef Smittend het volgende:
Vandaag is toch de laatste aflevering van seizoen 1?
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:24:39 #257
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32955140
Dus..........als ik vandaag de (laatste) aflevering op Net 5 kijk en daarna de afleveringen 1 tot ...... uit Amerika, heb ik dan de goede volgorde?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:26:34 #258
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_32955191
Ja
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:39:38 #259
16976 Fling
Fan o' man
pi_32955565
Zoo hij is goed tot nu toe zeg... Toen Kate en Jack helemaal aan het begin die jungle zagen bewegen, leek wel wat je ook zag in Predator. En wat hoopt Locke nou te bereiken als hij naar dat ding toeloopt? Of toen hij zichzelf in dat gat wilde laten vallen? Pfff, vragen vragen...
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:42:03 #260
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32955641
Ja wazige shit, net alsof Locke wist wat "het" was.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 9 december 2005 @ 22:12:27 #261
16976 Fling
Fan o' man
pi_32956603
Nou het wordt steeds absurder Waar kwamen die lui op die boot nou vandaan? En was dit "The others said they were coming for the boy"? Is Walt "the boy"?
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_32957712
Walt is inderdaad het kind wat ze wilden hebben. Danielle zegt ook iets in de trend van: They didn't come, they didn't come for the baby. They want the boy.
En toen werd het me duidelijk, er is natuurlijk nog een ander (paranormaal?!) kind.. Walt!

En Charlie dan.. met zijn Mariabeeldje in zijn tas.. zou het dan toch zo zijn dat hij weer aan de drugs gaat?
Ik vond het laatste stuk van de aflevering (na het 2de reclameblok) wel erg mooi, met die muziek en slow-motion..

En wat betreft die gasten op de boot.. dat zijn volgens mij dus mensen die iets te maken hebben met Danielle. Het zijn in ieder geval geen overlevenden van het vliegtuig.. het zijn volgens mij inderdaad diegene die Danielle met 'the others' bedoeld.. omdat zij ook zeiden: We want the boy.

Vage bedoelingen allemaal, ben benieuwd naar volgende week!
pi_32958424
Aarghh, ik weet nog niet wat er achter dat luik zit, jah een trap en een stel bad-numbers.

Wel apart hoor, denk je dat die lui op die gered worden wordt je verwachting van het verhaal ff hard genomen. Is natuurlijk heel slecht te zien wat er in de nacht op je afkomt.
pi_32959645
OK. Nu mag het!
Toen ze (Sawyer, Walt, Michael) eindelijk mensen tegenkwamen, dacht ik gelijk 'Wie zegt dat het goeie mensen zijn?'.
En ze waren niet eens zo ver van het eiland. Dus de kans was groot dat het 'The Others' zijn.
Helemaal als je ziet hoe ze eruit zien (onbeschaafd, onverzorgd).

pi_32960145
Walt is ontvoerd !
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:25:49 #266
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_32960217
Volgens mij hebben de makers van Lost ooit gezegd dat de mensen die Walt hebben ontvoerd inderdaad the Others zijn.
pi_32961370
Ik denk dat de ontvoerders van Walt The Others zijn, en dit zijn de rest van de wetenschappers waar Danielle het steeds over heeft. Die zijn niet dood maar "ergens" anders aan het overleven (dat iets onder de grond? bij het luik??) Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al
Ik begrijp niet waarom Locke zei: laat me maar los, ik red me wel toen hij werd gegrepen door dat Predetorachtige iets bij dat hol in de grond?
Ook denk ik dat die Others echt daar onder de grond leven omdat Locke toen een licht aan zag gaan......??
pi_32965221
Als ze gered waren, door dat bootje, dan was de serie ook bijna afgelopen.
Geweldige serie
pi_32965288
Iedereen heeft het over een iets "predatorachtig" ding maar ik moet steeds aan "the incredible's" met dat eiland en die robot denken. Maar dan natuurlijk onzichtbaar.

Jammer dat sawyer niet echt lekker van zich af kon schieten.
pi_32965364
Ik wist het gewoon dat die mensen op dat andere bootje niet goed waren... en toen ze zeiden van: wij willen alleen de jongen... pfoe! Toen dacht ik aan die franse vrouw danielle die eerst zei: ze komen voor de jongen. Echt creepy!
pi_32965443
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al
Er werd voor spoilers gewaarschuwd in de Veronicagids en je bent het toch gaan lezen..tsja..eigen schuld dan..
pi_32967111
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik denk dat de ontvoerders van Walt The Others zijn, en dit zijn de rest van de wetenschappers waar Danielle het steeds over heeft. Die zijn niet dood maar "ergens" anders aan het overleven (dat iets onder de grond? bij het luik??) Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al
Ik begrijp niet waarom Locke zei: laat me maar los, ik red me wel toen hij werd gegrepen door dat Predetorachtige iets bij dat hol in de grond?
Ook denk ik dat die Others echt daar onder de grond leven omdat Locke toen een licht aan zag gaan......??
Locke geloofd heel erg in zijn 'destiny'. Dus alles wat gebeurd, is zo bedoelt denk hij.. Toen hij door dat ding(ofzo) gegrepen werd zag hij er wat in waardoor hij zich mee liet gaan.. Toch snap ik ook niet precies wat het was..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_32967422
Had lock die "bad numbers" nog nooit op dat luik zien staan dan?

En het getal 23 kwam weer naar voren bij kate

Ik denk ook dat de nummers hen bij elkaar bracht op het eiland en daar zal lock wel achter komen als hij met hurley gaat praten waarom hij nou zo raar deed ineens.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:32:12 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_32967541
De flashback van Hurley zat vol met de getallenreeks 4 8 15 16 23 42.
2000 light years from home
pi_32967623
Maar mensen, Locke heeft dat ding gezien. Meerdere keren.
Stom dat ze niet vertellen wat ze hebben gezien.
Op de beelden is af en toe een tentakel te zien.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')