Exodus 3.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
welke aflevering komt straks? ik dacht dat net5 al klaar was met seizoen 1?
de laatste 2 afleveringen heb ik nog niet gezien, gemist helaas, dus vanavond ga ik niet kijken. Eerst die 2 gemiste afleveringen inhalen uiteraard.
Net5 deed alsof ze klaar waren met 'seizoen' 1 terwijl ze gewoon net klaar waren met de hélft van seizoen 1. Ze gingen vrolijk verder met de overige afleveringen na de pauze.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
welke aflevering komt straks? ik dacht dat net5 al klaar was met seizoen 1?
de laatste 2 afleveringen heb ik nog niet gezien, gemist helaas, dus vanavond ga ik niet kijken. Eerst die 2 gemiste afleveringen inhalen uiteraard.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:13 schreef Smittend het volgende:
Vandaag is toch de laatste aflevering van seizoen 1?
Er werd voor spoilers gewaarschuwd in de Veronicagids en je bent het toch gaan lezen..tsja..eigen schuld dan..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al![]()
Locke geloofd heel erg in zijn 'destiny'. Dus alles wat gebeurd, is zo bedoelt denk hij.. Toen hij door dat ding(ofzo) gegrepen werd zag hij er wat in waardoor hij zich mee liet gaan.. Toch snap ik ook niet precies wat het was..quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ik denk dat de ontvoerders van Walt The Others zijn, en dit zijn de rest van de wetenschappers waar Danielle het steeds over heeft. Die zijn niet dood maar "ergens" anders aan het overleven (dat iets onder de grond? bij het luik??) Ik baalde enorm dat ik de Veronica gids zoveel spoilers stonden terwijl de aflevering nog uitgezonden moest worden. Zo las je al dat Walt ontvoerd zou worden en was ik niet verbaasd toen die boot eraan kwam en verwachtte de "bad guys" al![]()
Ik begrijp niet waarom Locke zei: laat me maar los, ik red me wel toen hij werd gegrepen door dat Predetorachtige iets bij dat hol in de grond?
Ook denk ik dat die Others echt daar onder de grond leven omdat Locke toen een licht aan zag gaan......??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |