Recorder instellen tot aan sint jutz'nmusquote:Op donderdag 17 november 2005 17:34 schreef Foeske het volgende:
![]()
Hoop niet dat ze pas in het voorjaar ofzo weer beginnen... Zit in februari, maart en april in het buitenland en dan kan ik het dus ook al niet zienDan moet ik tot mei wachten tot ik het kan gaan kijken. En ik vrees dat ik niet zo'n zotte familie heb die het elke week gaan opnemen voor mij, al zou dat wel heel gaaf zijn: als ik dan terugkom flinke Lost-marathon houden!
![]()
Volgens mij in twee keer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:37 schreef Proper_fucked het volgende:
Hij is weer spannend vanavond![]()
Wordt de 'finale' volgende week trouwens in 1 keer uitgezonden of over 2 afleveringen?
Ze werd al gezogd en haar moeder lag in het ziekenhuis. Daarom werd verwacht dat ze daarheen zou komen(er stond ook een politieman voor de deur). Maar haar moeder wou niets meer van haar hebben dus begon te schreeuwen, waarop die politiemannen weer reageerde..quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snapte het niet helemaal.
Kwam de bewaking in dat ziekenhuis alleen maar op gang omdat die moeder zo begon te gillen? Of heb ik iets gemist?
Dat is ook met het scheren, okselhaar enzo.. je maakt mij niet wijs dat ze dat netjes gaan bijhouden(je heb wel paar keer gezien dat jack z'n baard scheert enzo)quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Molline het volgende:
Weet je wat ik maar raar vond. 't is misschien wat muggenzifterij (schrijf je dat zo?) maar in het begin zag je dat Kate haar blonde haren zwart(?) ging verven, hoe zit het dan na al die dagen met de uitgroei??? Is niks van te zien ...foutje?
Ze heeft van nature al zwart haar. Maar voor een "criminele klus" had ze het waarschijnlijk blond geverft. Zo zag ik het althansquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Molline het volgende:
Weet je wat ik maar raar vond. 't is misschien wat muggenzifterij (schrijf je dat zo?) maar in het begin zag je dat Kate haar blonde haren zwart(?) ging verven, hoe zit het dan na al die dagen met de uitgroei??? Is niks van te zien ...foutje?
Ja! Daar kreeg ik even kippenvel van. Die 'hatch' blijft echt een groot mysterie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:56 schreef Lethe het volgende:
En met Walt, is hij paranormaal begaafd ofzo?
Toen in zijn huis natuurlijk ook al met die vogel die tegen het raam vloog, en zijn verzorgster zei geloof ik ook dat er met hem in de buurt wel eens rare dingen gebeurden.
Ben benieuwd wat hij weet over the hatch.
Vanaf volgende week wordt het weer spannendquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niks meer van dat Kate verhaal.
Sowieso vind ik Lost echt saaier geworden sinds het begin, kan maar met moeite m'n aandacht erbij houden..
Ok, gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week wordt het weer spannend.
Oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar hij weet toch niks van dat vliegtuigje? Volgens mij weten alleen Locke, Sayid en Jack dat nog maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zal Charlie nog problemen krijgen met de Heroine die in het watervliegtuig is gevonden?
Ja maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd tot iemand anders het vindt. Locke en Jack zouden die troep daar moeten opruimen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar hij weet toch niks van dat vliegtuigje? Volgens mij weten alleen Locke, Sayid en Jack dat nog maar.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd tot iemand anders het vindt. Locke en Jack zouden die troep daar moeten opruimen.
Het zou wel een beetje .. saai zijn hoor. Ik bedoel, dan is hij al verslaafd geweest, afgekickt en dan begint het riedeltje opnieuw. Of iemand moet gewoon een overdosis nemen uit wanhoop, kan nog leuk worden danquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
voordat charly het vind..die hield wel van dat witte spul.
Misschien kan Jack er wat mee als verdovingsmiddelquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje .. saai zijn hoor. Ik bedoel, dan is hij al verslaafd geweest, afgekickt en dan begint het riedeltje opnieuw. Of iemand moet gewoon een overdosis nemen uit wanhoop, kan nog leuk worden dan
Inderdaad. En ik dacht trouwens dat hij verslaafd was aan de cocaïne ipv heroïne. Maar de "echte" kenners zouden mij moeten uitleggen of het gebruik van die twee nog verschil uitmaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje .. saai zijn hoor. Ik bedoel, dan is hij al verslaafd geweest, afgekickt en dan begint het riedeltje opnieuw. Of iemand moet gewoon een overdosis nemen uit wanhoop, kan nog leuk worden dan
Ik heb dat met meer verhalen, dat ik niet meer precies weet hoe dat nou zat enzo. (misschien toch maar de dvd vragen met kerstquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niks meer van dat Kate verhaal.
Nee hoor je bent niets vergeten, maar over wat ze gedaan heeft zei ze wel: "What I supposedly did". Ze zegt dus hiermee, dat ze beschuldigd wordt van iets wat ze niet heeft gedaan.quote:Op zondag 20 november 2005 19:26 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik vond dit verhaal van Kate wel interessant, heb zelfs moeten janken toen ze bij d'r moeder stond. Maar waarom die moeder nou 'help' riep? Zou ze echt bang zijn voor Kate? Of ben ik weer iets vergeten?
Ik vond haar d'r in ieder geval wel heel erg ziek uit zien, dus ik denk niet dat dat in scene is gezet...quote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef mikezwet het volgende:
Die moeder riep om hulp omdat ze weet dat kate gezocht word en wil dus even melden dat er een (waarschijnlijke) crimineel aan haar bed staat.
Zou ze wel echt ziek zijn die moeder, misschien alleen in scene gezet om Kate daar naar toe te lokken?
Ik weet het niet, gelukkig heb ik het niet gezien dan in ieder geval!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:40 schreef Lethe het volgende:
ja, maar, lag het nou aan mij, of gaf net 5 in een voorstukje, net voordat het begon, echt een onwijze spoiler over iets dat denk ik dan volgende week gebeurt?
Hehe, ja dat was grappig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef Xurk het volgende:
En Charlie tegen Locke: "Anything you want to say to your family? Hi Mom, I'm doing okay here and the black smoke people are coming. Love, Locke" ofzo![]()
Het Sawyer en Jack moment was zeker wel top! En Jin en Sun die het weer goed maken, argh.. echt zielig gewoon.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef Xurk het volgende:
Sawyer heeft trouwens eindelijk iets goeds gedaan, door Jack van zijn ontmoeting met zijn vader te vertellen, dat was echt een mooi stukje!
En Charlie tegen Locke: "Anything you want to say to your family? Hi Mom, I'm doing okay here and the black smoke people are coming. Love, Locke" ofzo![]()
Ik denk dat het niet S2 is. Volgens mij kopen ze zo'n serie in als ie compleet is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Frutsel het volgende:
volgende week zou deel 2 van exodus zijn, waarmee ook seizoen 1 tot einde komt...
maar in de tv-programmering van de gids op internet staat op 9 december ook "LOST 21.30"...
dus..of dan komt er een seizoensterugblik of deel 2 komt hier echt ook...
echt waar? dat heb ik gemist dan.quote:Jin en Sun die het weer goed maken, argh.. echt zielig gewoon.
Volgens mijn tvgids (troskompas) is volgende week deel 2 aan de beurt en de week daarop deel 3.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:02 schreef Frutsel het volgende:
volgende week zou deel 2 van exodus zijn, waarmee ook seizoen 1 tot einde komt...
maar in de tv-programmering van de gids op internet staat op 9 december ook "LOST 21.30"...
dus..of dan komt er een seizoensterugblik of deel 2 komt hier echt ook...
Dat zou heel mooi zijnquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mijn tvgids (troskompas) is volgende week deel 2 aan de beurt en de week daarop deel 3.
In de week die daarna komt wordt meteen begonnen met seizoen 2!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mijn tvgids (troskompas) is volgende week deel 2 aan de beurt en de week daarop deel 3.
In de week die daarna komt wordt meteen begonnen met seizoen 2!
De oorspronkelijke bewoners van het eiland (The Beach-flashback).quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef CarOnline het volgende:
Ben ontzettend benieuwd wie 'the others' zijn!
Euhm.. nee....quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:14 schreef SlimShady het volgende:
Kreeg een flashback van The Beach. Die film heb je toch wel gezien?
[afbeelding]
Eigenlijk is dit een klassiek verhaal. Robinson Crusoë had dit ook en de Spanjaarden die Amerika hadden ontdekt ook.
Nee hoor. Titanic heb ik ook niet gezien tijdens de hype.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Euhm.. nee....
Moet ik me nu schamen?
Het verhaal achter Lost is zo goed bedacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat het nog spannender wordt.quote:Nou ja, misschien komen ze nog met iets héél aparts op de proppen...
Titanic heb ik ook pas op TV gezien en de enige film met DiCaprio die ik 12x heb gezien is 'What's eating Gilbert Grape?' maar daar is ie niet ècht op z'n flatteustquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:45 schreef SlimShady het volgende:
Nee hoor. Titanic heb ik ook niet gezien tijdens de hype.
Jaren later pas.
Vrouwen en DiCaprio zijn onafscheidelijk. Vandaar dat ik dat dacht.
Dat zeker! Alleen al de vraag of ze gered worden!quote:Het verhaal achter Lost is zo goed bedacht. Ik heb er alle vertrouwen in dat het nog spannender wordt.
Nee, ze zijn pas bij aflevering 8. Volgende week wordt nog 1 aflevering uitgezonden, en daarna komt een winterstop van 6 weken. Kunnen jullie ons mooi gaan inhalen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:45 schreef CarOnline het volgende:
Ohh dat zal toch niet? Zou wel super zijn als ze meteen doorgingen met seizoen twee.
Is dat al helemaal opgenomen eigenlijk?
Dat weet je helemaal niet. Ze waren er eerder dan de castaways, maar of ze er oorspronkelijk ook woonden?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
De oorspronkelijke bewoners van het eiland (The Beach-flashback).
Ik had voorspeld dat ze tegenover elkaar komen staan.
nee, idd.quote:
we gaan niet spoilerenquote:Ze waren er eerder dan de castaways, maar of ze er oorspronkelijk ook woonden?
Check internet idd, kun je de komende 10 afleveringen downen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Odie het volgende:
Snik er lagen vrijdagavond wat tv-zenders uit (door de sneeuwval waarschijnlijk), waaronder ook Net5. Hele familie gemobiliseerd om het op te nemen, uiteindelijk heb ik hier 15 minuten op video staan, grom. Het wordt niet herhaald toch? Weet iemand een manier om 'm toch te kunnen zien? Probeer 'm via Imesh te krijgen maar daar staat 'ie in de queue. Boehoeee ik wil 'm echt graag zien!
ohhh, da's zondequote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Odie het volgende:
Snik er lagen vrijdagavond wat tv-zenders uit (door de sneeuwval waarschijnlijk), waaronder ook Net5. Hele familie gemobiliseerd om het op te nemen, uiteindelijk heb ik hier 15 minuten op video staan, grom. Het wordt niet herhaald toch? Weet iemand een manier om 'm toch te kunnen zien? Probeer 'm via Imesh te krijgen maar daar staat 'ie in de queue. Boehoeee ik wil 'm echt graag zien!
neen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef Nuna het volgende:
Zijn jullie al bij Seizoen 2?
Van mij mag het. Het is beter als je links post naar de foto's, voor de paranoia's.quote:Ik kan wel wat screencaps maken(Geen spoilerende uiteraard)
Je kunt ook 'Lost' naar 4949 (toch?) sms'en om een dvdbox te winnenquote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef SlimShady het volgende:
ohhh, da's zonde![]()
de DVD van seizoen 1 komt op 1 december officieel uit in de winkels.
Ik spoiler toch niks? Danielle wist van The Others af, de overlevenden niet. 1+1=2 dat The Others er eerder waren.quote:Op zondag 27 november 2005 13:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
nee, idd.
[..]
we gaan niet spoileren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |