Het tweede seizoen is nog niet eens volledig opgenomen, in USA ligt het telkens een paar weken stil om de tijd dus het opnemen/monteren en uitzenden te overbruggen...quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Kadesh het volgende:
Wie mailt NET5 om te vragen of ze na de eerste serie doorgaan met de tweede?
Ze zullen toch wel doorgaan met Lost denk ik. Volgens mij zijn de kijkcijfers wel goed .quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Kadesh het volgende:
Wie mailt NET5 om te vragen of ze na de eerste serie doorgaan met de tweede?
Lees wat ik hierboven schreef, aan de kijkcijfers zal het niet liggen, maar het is onpraktisch om elke week een nieuwe band de oceaan over te sturen. Als Lost hier een vervolg krijgt dan wordt de serie in een keer ingekocht, maar dat wordt zeker een half jaar nadat de zender zelf heeft uitgezonden (ABC dus)quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:03 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel doorgaan met Lost denk ik. Volgens mij zijn de kijkcijfers wel goed .
Wat een onzinquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lees wat ik hierboven schreef, aan de kijkcijfers zal het niet liggen, maar het is onpraktisch om elke week een nieuwe band de oceaan over te sturen.
Dat was met het eerste seizoen toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als Lost hier een vervolg krijgt dan wordt de serie in een keer ingekocht, maar dat wordt zeker een half jaar nadat de zender zelf heeft uitgezonden (ABC dus)
Ja!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat was met het eerste seizoen toch ook niet?
Anyway: reactie terug van SBS!
-----------------------------------------------
Beste ,
Bedankt voor je mail,
We zenden ook seizoen 2 van Lost uit.
Met vriendelijke groet,
Publieksvoorlichting
Afdeling Communicatie
SBS Broadcasting B.V.
---------------------------------------
De vraag is natuurlijk wanneer ze die uitzenden, maar goed, dit is in ieder geval iets!
Jongen denk eens na, ze gaan toch niet zo gauw er een aflevering is opgenomen en afgemonteerd het naar alle zenders over de hele wereld zenden die ook geinteresseerd zijnquote:
Nee, tuurlijk wordt het eerst op de eigen zender uitgezonden, maar dat is wat anders dan wachten tot het hele seizoen gefilmd is en het dan pas verzenden...quote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jongen denk eens na, ze gaan toch niet zo gauw er een aflevering is opgenomen en afgemonteerd het naar alle zenders over de hele wereld zenden die ook geinteresseerd zijn![]()
Die afleveringen zijn tegen de tijd dat Nederland aan seizoen 2 toe is allang opgenomen en uitgezonden op ABC en anders houd SBS 6 wel een uitzendpauzequote:Op woensdag 16 november 2005 20:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jongen denk eens na, ze gaan toch niet zo gauw er een aflevering is opgenomen en afgemonteerd het naar alle zenders over de hele wereld zenden die ook geinteresseerd zijn![]()
Echt niet. Seizoen 2 is pas bij aflevering 7, en seizoen 1 is in Nederland bijna afgelopen.quote:Op woensdag 16 november 2005 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die afleveringen zijn tegen de tijd dat Nederland aan seizoen 2 toe is allang opgenomen en uitgezonden op ABC en anders houd SBS 6 wel een uitzendpauze
Het eerste seizoen was in september 2004 al in Amerika begonnen, hier pas in maart/april dacht ik. Maar dat komt natuurlijk ook omdat SBS de serie niet meteen heeft gekocht.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:18 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat was met het eerste seizoen toch ook niet?
Recorder instellen tot aan sint jutz'nmusquote:Op donderdag 17 november 2005 17:34 schreef Foeske het volgende:
![]()
Hoop niet dat ze pas in het voorjaar ofzo weer beginnen... Zit in februari, maart en april in het buitenland en dan kan ik het dus ook al niet zienDan moet ik tot mei wachten tot ik het kan gaan kijken. En ik vrees dat ik niet zo'n zotte familie heb die het elke week gaan opnemen voor mij, al zou dat wel heel gaaf zijn: als ik dan terugkom flinke Lost-marathon houden!
![]()
Volgens mij in twee keer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:37 schreef Proper_fucked het volgende:
Hij is weer spannend vanavond![]()
Wordt de 'finale' volgende week trouwens in 1 keer uitgezonden of over 2 afleveringen?
Ze werd al gezogd en haar moeder lag in het ziekenhuis. Daarom werd verwacht dat ze daarheen zou komen(er stond ook een politieman voor de deur). Maar haar moeder wou niets meer van haar hebben dus begon te schreeuwen, waarop die politiemannen weer reageerde..quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
Ik snapte het niet helemaal.
Kwam de bewaking in dat ziekenhuis alleen maar op gang omdat die moeder zo begon te gillen? Of heb ik iets gemist?
Dat is ook met het scheren, okselhaar enzo.. je maakt mij niet wijs dat ze dat netjes gaan bijhouden(je heb wel paar keer gezien dat jack z'n baard scheert enzo)quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Molline het volgende:
Weet je wat ik maar raar vond. 't is misschien wat muggenzifterij (schrijf je dat zo?) maar in het begin zag je dat Kate haar blonde haren zwart(?) ging verven, hoe zit het dan na al die dagen met de uitgroei??? Is niks van te zien ...foutje?
Ze heeft van nature al zwart haar. Maar voor een "criminele klus" had ze het waarschijnlijk blond geverft. Zo zag ik het althansquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:11 schreef Molline het volgende:
Weet je wat ik maar raar vond. 't is misschien wat muggenzifterij (schrijf je dat zo?) maar in het begin zag je dat Kate haar blonde haren zwart(?) ging verven, hoe zit het dan na al die dagen met de uitgroei??? Is niks van te zien ...foutje?
Ja! Daar kreeg ik even kippenvel van. Die 'hatch' blijft echt een groot mysterie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:56 schreef Lethe het volgende:
En met Walt, is hij paranormaal begaafd ofzo?
Toen in zijn huis natuurlijk ook al met die vogel die tegen het raam vloog, en zijn verzorgster zei geloof ik ook dat er met hem in de buurt wel eens rare dingen gebeurden.
Ben benieuwd wat hij weet over the hatch.
Vanaf volgende week wordt het weer spannendquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niks meer van dat Kate verhaal.
Sowieso vind ik Lost echt saaier geworden sinds het begin, kan maar met moeite m'n aandacht erbij houden..
Ok, gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vanaf volgende week wordt het weer spannend.
Oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar hij weet toch niks van dat vliegtuigje? Volgens mij weten alleen Locke, Sayid en Jack dat nog maar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zal Charlie nog problemen krijgen met de Heroine die in het watervliegtuig is gevonden?
Ja maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd tot iemand anders het vindt. Locke en Jack zouden die troep daar moeten opruimen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar hij weet toch niks van dat vliegtuigje? Volgens mij weten alleen Locke, Sayid en Jack dat nog maar.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:28 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd tot iemand anders het vindt. Locke en Jack zouden die troep daar moeten opruimen.
Het zou wel een beetje .. saai zijn hoor. Ik bedoel, dan is hij al verslaafd geweest, afgekickt en dan begint het riedeltje opnieuw. Of iemand moet gewoon een overdosis nemen uit wanhoop, kan nog leuk worden danquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
voordat charly het vind..die hield wel van dat witte spul.
Misschien kan Jack er wat mee als verdovingsmiddelquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje .. saai zijn hoor. Ik bedoel, dan is hij al verslaafd geweest, afgekickt en dan begint het riedeltje opnieuw. Of iemand moet gewoon een overdosis nemen uit wanhoop, kan nog leuk worden dan
Inderdaad. En ik dacht trouwens dat hij verslaafd was aan de cocaïne ipv heroïne. Maar de "echte" kenners zouden mij moeten uitleggen of het gebruik van die twee nog verschil uitmaakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het zou wel een beetje .. saai zijn hoor. Ik bedoel, dan is hij al verslaafd geweest, afgekickt en dan begint het riedeltje opnieuw. Of iemand moet gewoon een overdosis nemen uit wanhoop, kan nog leuk worden dan
Ik heb dat met meer verhalen, dat ik niet meer precies weet hoe dat nou zat enzo. (misschien toch maar de dvd vragen met kerstquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niks meer van dat Kate verhaal.
Nee hoor je bent niets vergeten, maar over wat ze gedaan heeft zei ze wel: "What I supposedly did". Ze zegt dus hiermee, dat ze beschuldigd wordt van iets wat ze niet heeft gedaan.quote:Op zondag 20 november 2005 19:26 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik vond dit verhaal van Kate wel interessant, heb zelfs moeten janken toen ze bij d'r moeder stond. Maar waarom die moeder nou 'help' riep? Zou ze echt bang zijn voor Kate? Of ben ik weer iets vergeten?
Ik vond haar d'r in ieder geval wel heel erg ziek uit zien, dus ik denk niet dat dat in scene is gezet...quote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef mikezwet het volgende:
Die moeder riep om hulp omdat ze weet dat kate gezocht word en wil dus even melden dat er een (waarschijnlijke) crimineel aan haar bed staat.
Zou ze wel echt ziek zijn die moeder, misschien alleen in scene gezet om Kate daar naar toe te lokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |