Helaas voor jou heeft hij (in het echt) iets met Kate (Lily Evangelista)quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:47 schreef bloempjuh het volgende:
Zinzinzin..
Charlie is de liefste en de leeeeeukste
*handen op oren* LALALALALAAAAAAquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef Smittend het volgende:
[..]
Helaas voor jou heeft hij (in het echt) iets met Kate (Lily Evangelista)![]()
Vanavond komt een nieuwe.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
Komt er vanavond weer een nieuwe aflevering, of nog zo'n samenvatting? Vorige week heb ik weggezapt!
wtf, die trol heeft iets met zo'n mooie vrouw?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef Smittend het volgende:
[..]
niet te geloven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wtf, die trol heeft iets met zo'n mooie vrouw?
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
*handen op oren* LALALALALAAAAAA
Zei je iets?
Geen trol..HOBBIT...zeg mij na h.o.b.b.i.t....quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
damn wat is zij knap zeg. ze ziet er zo natural uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
niet te geloven.
maar ik snap wel dat hij ja heeft gezegd tegen
[afbeelding]
Leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef Oxymoron het volgende:
Lost Icons
En dit is ook leuk, een strip over Lost:
http://lost.deserie.be/multimedia/Mad_Lost.html
Ach, je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:56 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Is het nét afgelopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:24 schreef -Numlock- het volgende:
*TV aanzet
Is dat echt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ahahaquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat echt?
Ze heet overigens Evangeline Lily...
Ja, dat had ik ook! Ik heb em nog op video staan, ik zal t zometeen nog eens kijken, maar ik dacht nog: die kan zo'n schot niet overleven...quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:36 schreef Xurk het volgende:
TVP
Lag het aan mij, of leek het alsof Shannon Locke gewoon in zijn borst / buik schoot?
Ik vond het al zo raar dat niemand iets deed, totdat ik zag dat het een schampschot was.
Hmm, vond em ietsje minder... Niet echt spannend. Wel erg leuk dat stuk met Charlie en Sawyerquote:Vette aflevering!
Jaaah dat vond ik ook al zo vies ..als ik Shannon had geweest had ik 'm verrot gescholden..of in huilen uitgebarsten.. Had hij nou niet ff de zee in kunnen lopen met dat t-shirt.quote:Op maandag 14 november 2005 11:08 schreef Foeske het volgende:
Wat ik trouwens ranzig vond: Locke die de halve aflevering nog in z'n bebloed shirt rondloopt, en dan ook nog naast Shannon komt zitten. Gatverdamme, als ik Shannon was zou ik daar niet echt op zitten wachten, zo'n man helemaal in 't bloed van je net overleden broer...
Heb het even drie keer teruggekeken, en door de lichtinval op z'n borst ofzo lijkt het alsof Locke daar geraakt wordt, maar verder is helemaal niets te zien daar. Wel zie je dat hij eerst met z'n hoofd achterover slaat en dat het dus idd wel lijkt alsof hij langs z'n hoofd geschoten is...quote:Op maandag 14 november 2005 11:08 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook! Ik heb em nog op video staan, ik zal t zometeen nog eens kijken, maar ik dacht nog: die kan zo'n schot niet overleven...
jep, vond ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 11:27 schreef Smittend het volgende:
[..]
Jaaah dat vond ik ook al zo vies ..als ik Shannon had geweest had ik 'm verrot gescholden..of in huilen uitgebarsten.. Had hij nou niet ff de zee in kunnen lopen met dat t-shirt.![]()
Wij krijgen nog 3 afleveringen:quote:Op maandag 14 november 2005 15:50 schreef Piepje het volgende:
[..]
jep, vond ik ook
hoeveel afleveringen moeten we nu nog krijgen dan?
en dan?quote:Op maandag 14 november 2005 17:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wij krijgen nog 3 afleveringen:
- Aflevering 22: Born to Run
- Aflevering 23: Exodus (1)
- Aflevering 24: Exodus (2)
JIJ?quote:Op maandag 14 november 2005 19:19 schreef Kadesh het volgende:
Wie mailt NET5 om te vragen of ze na de eerste serie doorgaan met de tweede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |