Zou 't?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
Boe's lijstje [afbeelding]
De helft is gelul
Ik denk dat het te vroeg daarvoor isquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Misschien word het dan tijd voor moemoe's knuffellijst!
Welke Fok!ers hebben met elkaar geknuffeld?! Voor een betere wereld natuurlijk!![]()
Ik beken me ook regelmatig schuldig te maken aan het kopen van AH huismerk mayo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:41 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik blijf mijn best doen , samen met mijn 30 collega's![]()
al is er een kans dat calve moet stoppen..... we hebben last van de b-merken , die zijn goedkoper , en zorgen ervoor dat er van de 200 mensen en 50 uit moeten.....
Wat krijg je dan? Een gekke koequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
moeeeeeeee!
laat me je in m'n armen sluiten
en je gek maken
zoals we vroeger altijd deden
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een knuffel topic voor Fokkers! die willen knuffelen![]()
Ik heb verder geen functie hier. Ik ben een blaatkoetje, ik blaat en loei alleen![]()
Precies.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zou 't?![]()
Veel dingen zijn aangedikt, nog meer dingen zijn weggelaten.
Jij krijgt een ere plekjequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
Boe's lijstje [afbeelding]
De helft is gelul
ik niet. ik heb calvé mayonaise.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:53 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Ik beken me ook vaak schuldig te maken aan het kopen van AH huismerk mayo.
Maar als ik de volgende keer voor het sauzenrek sta, zal ik aan je denken, en nadat ik mijn financiele balans heb opgemaakt en me ervan heb verzekerd dat de vaste lasten betaald zijn, zal ik een afweging maken die er misschien wel toe zal leiden dat ik het potje Calve van de plank pak.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:48 schreef Inferi het volgende:
[..]
Nee, was in de war met die suffe koe@ moe
The old times!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef remlof het volgende:
moeeeeeeee!
laat me je in m'n armen sluiten
en je gek maken
zoals we vroeger altijd deden
![]()
Jij bent ook liefquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een schatje. knuffel ze en slaap fijn straks.
Nog een knuffie terug vanwege de flauw geintjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent ook lief![]()
Trusten![]()
*KNUFFEEEEELS*![]()
Wat verwachten jullie allemaal van mequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef Inferi het volgende:
moe, pleur je lijst hier eens neer dan?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vanavond niet zo veel zin om te knuffelen.![]()
...![]()
Je verwacht ook wel erg veel van óns hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie allemaal van me![]()
Of niet!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef Inferi het volgende:
moe, pleur je lijst hier eens neer dan?
*gaat zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef Inferi het volgende:
[..]
Nou, als het goed is wel, maar daar staat toch weinig in
Niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vanavond niet zo veel zin om te knuffelen.![]()
...![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef Inferi het volgende:
[..]
Nog een knuffie terug vanwege de flauw geintjes![]()
Dat is lief!quote:
Nou ik zal erover nadenken....quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef Inferi het volgende:
[..]
Je verwacht ook wel erg veel van óns hoor
Vergeet ik het bijna:quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef moemoe het volgende:
Na morgen heb ik geen nachtdienst meer dus zal het een stuk rustiger worden rond mijn persoontje!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef moemoe het volgende:
Niet?![]()
*KNUFFEEEEEEEEELS*![]()
![]()
Ik begrijp het wel trouwe bezoeker![]()
inderdaad weinigquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Inferi het volgende:
[..]
Als ik zeg weinig, dan is 't ook weinig hoor
Alvast een knuffom je te troosten
ik verwacht *alles* van je!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie allemaal van me![]()
ik bén lief, dat weet je tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is lief!![]()
Ik ga even wat andere topic's doorlezen, zag net een prachtig stukje proza van Kastanova staan.
![]()
Iedereen heeft een zwart verleden toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:03 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad weinig![]()
ben je een tweaker?!![]()
quote:
neeeeee, iwowzquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Na morgen heb ik geen nachtdienst meer dus zal het een stuk rustiger worden rond mijn persoontje!
![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Na morgen heb ik geen nachtdienst meer dus zal het een stuk rustiger worden rond mijn persoontje!
![]()
neequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:04 schreef Inferi het volgende:
[..]
Iedereen heeft een zwart verleden toch?
ik kom er niet.quote:En ach, je kunt veel over T.net zeggen, maar ook dáár zijn onzin-topics te vinden hoor, alleen daar kom je als simpele nieuweling niet zomaar bij
quote:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |