Nog een knuffie terug vanwege de flauw geintjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij bent ook lief![]()
Trusten![]()
*KNUFFEEEEELS*![]()
Wat verwachten jullie allemaal van mequote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef Inferi het volgende:
moe, pleur je lijst hier eens neer dan?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vanavond niet zo veel zin om te knuffelen.![]()
...![]()
Je verwacht ook wel erg veel van óns hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie allemaal van me![]()
Of niet!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef Inferi het volgende:
moe, pleur je lijst hier eens neer dan?
*gaat zoekenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef Inferi het volgende:
[..]
Nou, als het goed is wel, maar daar staat toch weinig in
Niet?quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb vanavond niet zo veel zin om te knuffelen.![]()
...![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:58 schreef Inferi het volgende:
[..]
Nog een knuffie terug vanwege de flauw geintjes![]()
Dat is lief!quote:
Nou ik zal erover nadenken....quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef Inferi het volgende:
[..]
Je verwacht ook wel erg veel van óns hoor
Vergeet ik het bijna:quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef moemoe het volgende:
Na morgen heb ik geen nachtdienst meer dus zal het een stuk rustiger worden rond mijn persoontje!quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef moemoe het volgende:
Niet?![]()
*KNUFFEEEEEEEEELS*![]()
![]()
Ik begrijp het wel trouwe bezoeker![]()
inderdaad weinigquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef Inferi het volgende:
[..]
Als ik zeg weinig, dan is 't ook weinig hoor
Alvast een knuffom je te troosten
ik verwacht *alles* van je!quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat verwachten jullie allemaal van me![]()
ik bén lief, dat weet je tochquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is lief!![]()
Ik ga even wat andere topic's doorlezen, zag net een prachtig stukje proza van Kastanova staan.
![]()
Iedereen heeft een zwart verleden toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:03 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad weinig![]()
ben je een tweaker?!![]()
quote:
neeeeee, iwowzquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Na morgen heb ik geen nachtdienst meer dus zal het een stuk rustiger worden rond mijn persoontje!
![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Na morgen heb ik geen nachtdienst meer dus zal het een stuk rustiger worden rond mijn persoontje!
![]()
neequote:Op vrijdag 11 november 2005 03:04 schreef Inferi het volgende:
[..]
Iedereen heeft een zwart verleden toch?
ik kom er niet.quote:En ach, je kunt veel over T.net zeggen, maar ook dáár zijn onzin-topics te vinden hoor, alleen daar kom je als simpele nieuweling niet zomaar bij
quote:[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |