Ik dacht dat in Nederland nou juist zeldzaam veel rekening met fietsers werd gehouden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef eBay het volgende:
Ik heb dit alleen in Nederland, in duitsland bijvoordbeeld kan ik veilig oversteken want daar stoppen de passanten, ook word je niet aan de kant geduwd met je rijwiel.
Ik steek hier ook gewoon over, meestal remmen ze toch op het laatste moment, aangezien een voetganger aanrijden in dit land over het algemeen uit den boze is en al helemaal als het een voetganger betreft die zich per slot van rekening ook nog op een zebrapad bevindt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef eBay het volgende:
Ik heb dit alleen in Nederland, in duitsland bijvoordbeeld kan ik veilig oversteken want daar stoppen de passanten, ook word je niet aan de kant geduwd met je rijwiel.
idd. Weleens in Italië geweest? =p We mogen blij zijn met het verkeer soms hier. Al kan het natuurlijk altijd beter, denk maar aan de VS.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:12 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik dacht dat in Nederland nou juist zeldzaam veel rekening met fietsers werd gehouden.
En die oudere mensen happen zeker altijd toe?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
k'stop wel voor oudere mensen of leuke meiden, die kan je dan gelijk een lift aanbieden
Ik stop wel..... Maar ik ben dan ook een vrouw.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:08 schreef eBay het volgende:
Niet normaal vind ik het, ik liep vandaag door het centrum en moet een aantal keer
over de Zebrapaden. Maar, tegenwoordig stopt er geen enkele auto meer voor je.
Ik wou oversteken bij een zebrapad toen een idioot In een volkswagen combi,
eens extra gas bij nam en ik nog net kan ontwijken!!! Wat is dat toch met al die,
automobilisten, een en al aggresiviteit. Als je je per rijwiel voortbeweegt duwen,
ze je ook ruw aan de kant met hun stikstofverspreiders op wielen.
Automobilisten![]()
Mijn post vond plaats in Breda, vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:16 schreef eBay het volgende:
Ik woon in breda, mischien ligt het daaraan?![]()
Dat is dan ook nagenoeg het enige wat daar beter isquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Al kan het natuurlijk altijd beter, denk maar aan de VS.
Ga lekker naar Duitsland dan johquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef eBay het volgende:
Los jij alle problemen zo op? Ik als autombolist stop altijd voor voetgangers op zebrapaden, zo moeilijk is het niet om rekening met elkaar te houden... maar ohnee, stel eens voor dat je 2 minuuten later thuis bent.quote:
Dat is de Duitse Höfflichkeit en heeft niets met verkeersregels te maken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:11 schreef eBay het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:12 schreef DaMook het volgende:
Ik stop bijna altijd als mensen bij een zebrapad oversteken
quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
idd. Weleens in Italië geweest? =p We mogen blij zijn met het verkeer soms hier. Al kan het natuurlijk altijd beter, denk maar aan de VS.
In de scandinavische landen is het gewoon eng hoe hoffelijk mensen zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |