Echt waar? Wat leuk om te horen! Dankjewel!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef Bocaj het volgende:
Nou Dido het was maar 1% verschil hoor!
Dan toch wel onderweg naar zijn plaszak die hij op zijn heup draagtquote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef Gert het volgende:
Nee, maar ik geloof je onmiddelijk. Dat is de oude Rob weer.
Die plasser van 'm begint nu pijn te doen want daar zit al een liter bloed in sinds ie hoorde dat hij wel mag blijven en Menno niet.
Ja wat zou hij daar nou toch mee bedoelenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:40 schreef Coos het volgende:
fok the roels
Nou!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die 'sketch' met het bord was tenenkrommend.
Nou, je kunt het ook anders uitleggen. Roel die had er in ieder geval even schijt aan en rende naar de deur om wat te roepen. De rest heeft daar zelfs niet het lef voor.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Roel net in de live wel een grote mond opzetten tegen Bridget, maar als een schoothondje holt hij terug in zijn mand als Hummie hem tot de orde roept.
Nou nou wat een stoere jongen toch![]()
![]()
Mee eens Day. Als menno iemand niet genegeerd heeft is het lieske wel. Ze zei toch ook dat ze veel steun aan hem had gehad met dat sporten. WAt is er daarna dan gebeurd waarom ze een hekel aan hem zou moeten hebben...??? Behalve dat ze meegegaan is in de Roddel van de groep en daarin meelult?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, dat is niet helemaal waar. HIj zei dat hij die rol innam, omdat hij toch al in die rol geduwd was door de rest.
En ik snap echt niet dat je dit van Lieske goedpraat, sorry. Menno heeft Lieske de laatste weken helemaal niet rot behandeld, integendeel zelfs! Gisteren d'r schijnheilige speech en dan nu dit zeggen?Ik begin behoorlijk op Lieske af te knappen zoals ze de laatste dagen achter de reten van Chantal en Dido aanloopt. Begin te vermoeden dat ze kijkt welk groep het populairst is,zich daarbij aansluit en lekker mee gaat lullen. Ze kan nu dan wel zelfverzekerd zijn, maar reken maar dat ze bij de komende ronde ook een aantal stemmen aan d'r reet heeft hangen.
En dat zei hij zeker niet op een gemene manier. Hij werd gewoon niet goed van haar drukke gedoe en gepraat tijdens het werken.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Lieske dan bv
Menno heeft meerdere keren gezegd dat hij na een paar minuten met Lieske samen, helemaal gek van haar wordt. Jammer dat hij dat nooit in haar gezicht heeft gezegd. En zo zijn er nog meer voorbeelden.
Dat snap ik dan ook wel weer. Hij wist dat je niet mag praten met mensen van buiten, heeft hij toch gedaan. Hij zou wel ontzettend stom zijn om door te gaan, met het risico om gelijk uit het huis gezet te worden. Zeker niet nadat hij net de exit heeft overleefd. Want vergeet niet, hij werd als laatste genoemd, terwijl hij de meeste stemmen had.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja Roel net in de live wel een grote mond opzetten tegen Bridget, maar als een schoothondje holt hij terug in zijn mand als Hummie hem tot de orde roept.
Nou nou wat een stoere jongen toch![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voel me ook zwaar genaaid nu ja. En heb ik er plezier aan beleefd....![]()
Vond de tussenstanden erg vaag en geloof er nog steeds geen hol van.![]()
![]()
Maar ja, zoals al eerder aangehaald als ze werkelijk de boel zouden oplichten zouden ze het toch zeker wel op een wat geloofwaardiger manier doen?
En heb ik er plezier aan beleefd....![]()
* Snaptnix gaat nog maar eens een nieuwe fles port opentrekken
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[afbeelding]
Het monster sprak. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kippenvelllllllllllllllllllllll
Ze zei dat ze veel bejaarden achter zich heeft staan..... (Bejaarden weten niet nees hoe ze moeten sms'sn...)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt waar? Wat leuk om te horen! Dankjewel!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Lieske dan bv
Menno heeft meerdere keren gezegd dat hij na een paar minuten met Lieske samen, helemaal gek van haar wordt. Jammer dat hij dat nooit in haar gezicht heeft gezegd. En zo zijn er nog meer voorbeelden.
Oh goodiequote:Op donderdag 10 november 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die 'sketch' met het bord was tenenkrommend.
Ik ga me weer bij je aansluiten
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Voor jou altijd he cuall, Alsjeblieft hoor jij ook lekker een glaas port .![]()
Geniet ervan, is er tenminste nog iets om van te genieten vanavond....![]()
Menno heeft dat 1 maal gezegd tijdens de bonenopdracht omdat ze daar moesten concentreren end at met het wicht totaal niet mogelijk is...zit je 3000 bonen te scheiden komt er een blond wicht met : "een vriend van een vriendin van mijn opan die zijn neef en daar een mattie van heeft een fietsbel op zijn fiets...gaaf he>?/ "quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Lieske dan bv
Dat heeft iedereeen in dat huis. Sterker nog dat hebben wij, en zelfs JIJ, ook!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over Lieske dan bv
Jij ook friztiquote:
Echt?? Hij komt voor mij nog wel voor Patty Brard en Daphne Deckers, maar veel hoger zal hij - helaas - niet op mijn lijstje komen.. Ik heb iedere week het gevoel dat ik iets heb gemist of dat hij een heel andere humor heeft dan ik. Vanavond had ik echt last van een soort plaatsvervangende schaamte zelfs... Zeker door die opmerking van hem dat iemand in het publiek maar beter niet kon lachen, want het werd zometeen allemaal wel duidelijk..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou!![]()
Maar voor de rest vind ik dat ie het wel leuk doet, vooral als je het afzet tegen de vorige presentatoren/trices.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |