bump, ik moet gelijk denken aan paul de leeuw bij dat rukking with starsquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef RadioSlut het volgende:
En hoe is het nu afrgelopen met die actie?
Sorry voor de bump trouwens.
We wachten eigenlijk op Sunchaser , totdat 'ie een special gaat maken met Fok!TV over de Fok! cultheldenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef RadioSlut het volgende:
En hoe is het nu afrgelopen met die actie?
Sorry voor de bump trouwens.
ik wacht in spanning... alberto... thijs.... kankerkachel kees.quote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef Enchanter het volgende:
[..]
We wachten eigenlijk op Sunchaser , totdat 'ie een special gaat maken met Fok!TV over de Fok! culthelden
Ik heb met Alberto gechilled voordat ik op Fok! kwam, was erg geamuseerd toen ik van de park checken leerde.quote:Op zondag 21 december 2008 13:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik wacht in spanning... alberto... thijs.... kankerkachel kees.
die mensen zijn grappig door de geniale users op fok!
niet de mensen zelf... alberto is gewoon een kut allochtoon.
kees is een werkloze pauper
en thijs was een puber die fan was van 2pac
who gives?quote:Op zondag 21 december 2008 16:27 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Ik heb met Alberto gechilled voordat ik op Fok! kwam, was erg geamuseerd toen ik van de park checken leerde.
Vind het wel een prima kerel, wist fok! al dat hij een niet naar de kerk gaande christen is?
Toegegeven dat die site hilarisch wasquote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
who gives?
het zijn de acties en uitspraken die een persoon een hype maken.. niet hun karakter.
Juist!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:56 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
een held die niet vergeten mag worden
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
Zie ik opeens dit topic weer in mijn AT.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://thijsp14.hyves.nl
Hebbes, dit is m, onmiskenbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thijs Bosma is een corpballetje gewordenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://thijsp14.hyves.nl
Hebbes, dit is m, onmiskenbaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |