van mijquote:
quote:
nee natuurlijk niet, maar ben gewoon nieuwsgierig. Niet iedereen heeft die info, maar goed als je het niet kwijt wil maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat heb je daar nou voor bron voor nodig?
Denk je dat ik t uit m'n mouw schud?![]()
Harry Vermeegenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:00 schreef pekel het volgende:
Kleine man, kaal, met een lange jas.
Dat zijn we allemaalquote:Op donderdag 10 november 2005 22:59 schreef itsontoday het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Vraag 's aan 'm hoe-ie heet dan !quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef romit het volgende:
Voor me huis...
Shit ik sta er ook opquote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Hitlist:
Fouad Abbas
Lucia de Berk
Jan Boellaard (de Poes) (Heineken-ontvoerder)
Willem van Boxtel (Big Willem)
Steve Brown
Krista van Dompselaar (kunstvervalsing)
Stanley Esser (Koekkie)
Ferdi Elsas (ontvoerder-moordenaar G.J. Heijn)
Martin Erkamps (Remmetje) (Heineken-ontvoerder)
Willem Holleeder (de Neus) (Heineken-ontvoerder)
Jotsa Jocic
Hendrik Jut (de kop van Jut)
Tony Mc Sneak (The Snake)
Leo van K., de moordenaar van Marcel Nivard
Robert Kok (Mink Kok)
Martin Kok
Kobus Lorsé (de Zigeuner)
Han van Meegeren (vervalser/schilder)
Frans Meijer (Heineken-ontvoerder)
Aage Meinesz (de Meesterkraker)
John Mieremet
Thea Moear (de Godmother)
Henk Orlando Rommy
Charlie da Silva
Etienne Urka
Johan Verhoek (de Hakkelaar)
Jardo Verheugd (bankier van de onderwereld)
Straks is het Hans van der Togtquote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Waarom wil de politie de naam niet vrijgeven.
z'n vrouwtje is anders niet erg indrukwekkend. Een aangezien z'n met z'n 2én nog regelmatig op een vespa in de rondte snorren vraag ik me af waar al die lijfwachten dan uithangen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:05 schreef EmjaY het volgende:
Mijnheertje Holleeder wordt direct in verband gebracht met de afgelopen 3 moorden, en zelfs voor die periode ging hij de deur niet uit zonder lijfwachtenIn deze tijd gaat hij dus niet relaxed in zn eentje rondwandelen in een duister haventje
![]()
Of het altijd verrassende "huh, wat voel ik nou?? Ah shit nee he...".quote:Op donderdag 10 november 2005 21:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Als ik ooit geliquideerd wordt, roep ik wel iets heroisch op het eind, iets in de trant van "Mijn leven, wat doe je!" of "Enkeltje Klaagbaak!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |