moet haast welquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Dr_Greene het volgende:
Ze hebben vast te teller op nul gezet na de eerste tussenstand... Y)
We trappen er niet in maar blijven wel kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit slaat echt nergens op maar toch trappen we er elke keer weer in
dat zou de enige verklaring zijn maar dan nog 17% in 15 minutenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef detulp050 het volgende:
35%
Er hebben dan zeker in totaal nog maar 50 mensen gestemd ofzo
Raap je kots op man, in Afrika hebben ze niks om te kotsenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:. Roel.
.
Wat een misselijk mannetje toch ook.
Joost is al 8 kilo afgevallenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Dr_Greene het volgende:
En de eerste die afvalt is genomineerd
Kijken a la, geld verspillen aan zo een doorzichtige stemming, neenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
We trappen er niet in maar blijven wel kijken.
De kijker betaaltquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou de enige verklaring zijn maar dan nog 17% in 15 minuten
Goh, na het Rob debacel van een paar keer geleden ben ik er wel achterquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef yantjes het volgende:
Dar smssen heeft totaal geen zin...kost je alleen maar geld
Nu je het zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef SuperRembo het volgende:
Bridget ziet er uit als Patsy uit Absolutely Fabulous(Oftewel als een 50 jarige alcoholist)
"Sta als het ware vastgepind aan die muur, Rob..."quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
De hoek van 90 graden
ENORM ERG KUT
Rob, neem een schroevedraaier mee voor je been![]()
Ja, laten we spelletjes spelen, net als Mennoquote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef danosa het volgende:
Roel zou ook eens enthousiast reageren zeg.
Foto voor de mensen die niet kunnen kijken... pleeeeeasequote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef SuperRembo het volgende:
Bridget ziet er uit als Patsy uit Absolutely Fabulous(Oftewel als een 50 jarige alcoholist)
Ergens denk ik het wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Zoals de tussenstand zich nu ontwikkelt kan het zomaar zijn dat toch Menno gaat vertrekken....
Chantal is Chatman-onwaardig.quote:
de schanieren vastgooienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Sta als het ware vastgepind aan die muur, Rob..."
Daar ben ik het helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ergens denk ik het wel.
Maar helemaal geweldig zou ik het vinden als die zelfingenomen trut van een Dido naar buiten mag.
Wat itsme zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef itsme het volgende:
O wat is die natalie toch lelijk. en dat kut stemmetje.![]()
joh ben je gek of zo. Je gaat BB toch niet spekken. endemol? Je wordt genept waar je bij staat.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef versabommie het volgende:
Ik b egin de telefoonrekening van mijn leven te krijgen ...en die kutmanke WIL er maar niet uit verdomme
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef misterDre het volgende:
Zworld je hebt die billen toch niet gemist hé![]()
Recorder looptquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef misterDre het volgende:
Zworld je hebt die billen toch niet gemist hé![]()
Na haar reactie op een aantal (toch redelijke begrijpelijke) nominaties zou ik haar reactie op een exit echt heeeeel erg graag zien....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eensch.
"Oh ik? De minste stemmen? Goh, bedankt, wat lief, dankjewel!"
was slaapverwekkend om naar de kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef svann het volgende:
De uitspraken.
Ik heb de beste billen vanavond toch echt gezien!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
lieske wordt weer vergeten klootzaken bij talpa de beste wordt vergeten
We moeten ons er maar bij neerleggen dat ze Lieske gewoon niet hoog hebben zitten daar en er zo snel mogelijk uit willen hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
lieske wordt weer vergeten klootzaken bij talpa de beste wordt vergeten
Lieske komt niet in beeld daar wachten ze mee tot december omdat ze in haar de perfecte winnaar zien, enj ze moet haar kruit nog niet verschieten.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Weer lieten ze heel veel toespraken zien, maar Lieske werd weer overgeslagen. Het loopt zo langzamerhand wel héél erg in de gaten .
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ingrid: "Zatta diep bij me binnuh en bijnah har verover en misschie da nog wah wor"
zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lieske komt niet in beeld daar wachten ze mee tot december omdat ze in haar de perfecte winnaar zien, enj ze moet haar kruit nog niet verschieten.
Dan loopt het uitquote:Op donderdag 10 november 2005 21:24 schreef Snaptnix het volgende:
Maaruh... weet niet of nog iemand het begint op te vallen ondertussen...
Zelopen en nu al uit, en lopen nog in deze pakkies een opdracht te vervullen.
Dat wordt dus weer geen exit vrees ik.![]()
Je traint je armen in een rolstoel hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef Kolomo het volgende:
Sow, Rob als langste... niet gedacht!
hij had ze verkeerd vast zag ik in het beginquote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef versabommie het volgende:
menno had er geen zin in ? Vorige keer deed die het veel langer...
Dido had de laagste stand, toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef Zw0rld het volgende:
Sjankkwal zegt volhouden![]()
Met de laagste stand.
[afbeelding]
Klote dat hij straks weg moet.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Rob haalt wel 50 mile binnen voor de rest
Selectief kijken is ook een kunst.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:23 schreef doka het volgende:
Lieske en Menno, de twee underdogs presteren het best
Logisch met een kilo minder.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
lieske hield het langer vol dan roel,menno en joost
ze hadden wel een kilo zwaarder aan ieder gewichtquote:Op donderdag 10 november 2005 21:27 schreef tong80 het volgende:
De vrouwen waren sterker dan de mannen
Ja ja, ik weet het.. Ik heb Menno iets overschatquote:Op donderdag 10 november 2005 21:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Selectief kijken is ook een kunst.
Overblijfseltjes van de SM-vereniging... het was behelpen.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Waarom hebben die kerels van die maskers op?
Dan nogquote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef MissX het volgende:
[..]
ze hadden wel een kilo zwaarder aan ieder gewicht
Mogen niet herkenbaar in beeld komen, zijn de cameramannen achtige mensenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef Waxxer het volgende:
Waarom hebben die kerels van die maskers op?
Vraag ik me ook af...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef flugeltje het volgende:
Blijft er wel tijd over voor een exit?
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:29 schreef Pinball het volgende:
Chantal loopt ermee alsof ze ze zelf verdiend heeft.
Alsjeblieft, laat het filmen!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef Gigageil het volgende:
SLAAT ECHT HELEMAAL NERGENS OP , zijn dit volwassen mensen?? 11 minuten met 8 man ????
Dat zou ik alleen nog redden....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Michelle de lekkere bitch...
Met bril op leek ze intelligenterquote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
krijg ik dan jouw punten in de servival?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg in een keer het visioen dat Menno exit gaat![]()
DOE S FF NIE ZO ENGquote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg in een keer het visioen dat Menno exit gaat![]()
deal! als ik die van jou krijg als jij wegmoet...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
krijg ik dan jouw punten in de servival?
te vroeg.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:31 schreef D.Rose het volgende:
Roel kleedt zich niet om, moet ie zo de studio in
het feesttopic staat al klaarquote:Op donderdag 10 november 2005 21:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DOE S FF NIE ZO ENG![]()
Niet nog een keer een domper![]()
![]()
![]()
je bent niet de enige, na die bizarre tussenstand van net geloof ik nu alles... ook een exit voor Mennoquote:
Die tussen stand had niemand verwacht.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent niet de enige, na die bizarre tussenstand van net geloof ik nu alles... ook een exit voor Menno
Ik neem aan dat je snapt dat dat niet echt ergens op slaat? Mannen hebben ook wel heel wat meer spieren hoor.quote:
menno is de minst spraakmakendquote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef Greetings het volgende:
Ok, BB, even snel wat sjoemelen als de notaris even naar de WC is
Ik weet het zeker: Rob gaat eruit. Jammer, maar wel de minst spraakmakende, vind ik.
aargh Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je bent niet de enige, na die bizarre tussenstand van net geloof ik nu alles... ook een exit voor Menno
Dat zou best nog eens kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:34 schreef regenworm het volgende:
ik zie het nog gebeuren dat dido vertrekt
MMMMMMichellequote:Op donderdag 10 november 2005 21:30 schreef TheVulture het volgende:
als APK dat toelaat welquote:Op donderdag 10 november 2005 21:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
deal! als ik die van jou krijg als jij wegmoet...
Jah inderdaad...... dat is altijd zo... Ik denk dus ook dat Menno het huis moet verlaten. Ach jah Menno en Rob.... 1 pot nat... je heb aan alletwee niks!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:33 schreef itsme het volgende:
Meestal is degene die in de laatste tussenstand er uit zou moeten, degene die niet weg moet.
O nee he . ik ben bang
Vergeet 't maar, die staat strak onderaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Zul je zien dat bij de eindstand ineens Rob bovenaan staat....
Hijzelf misschien wel, maar het geroddel over hem nietquote:Op donderdag 10 november 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
menno is de minst spraakmakend
Ikke ff niet zo optimistisch nu . Vrees voor het ergstequote:Op donderdag 10 november 2005 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
het feesttopic staat al klaar
ik blijf optimistisch
Je begrijpt natuurlijk dat ik deze uitlating doorstuur naar het tuinpakkenverbond he?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt dat dat niet echt ergens op slaat? Mannen hebben ook wel heel wat meer spieren hoor.![]()
Hoop met je meequote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef teamlead het volgende:
optimistisch blijven mensenhet kan nog steeds
ik help het je hopenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergeet 't maar, die staat strak onderaan.
Zou wel extra wrang zijn... eerst 'the man'quote:Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergeet 't maar, die staat strak onderaan.
kutrob!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ikke ff niet zo optimistisch nu . Vrees voor het ergste![]()
![]()
Rob blijft vast alsnog![]()
![]()
![]()
Gaat ie GVD weer m'n feestje lopen verneuken, zal toch niet zeker waar zijn zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |