moet haast welquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Dr_Greene het volgende:
Ze hebben vast te teller op nul gezet na de eerste tussenstand... Y)
We trappen er niet in maar blijven wel kijken.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Dit slaat echt nergens op maar toch trappen we er elke keer weer in
dat zou de enige verklaring zijn maar dan nog 17% in 15 minutenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef detulp050 het volgende:
35%
Er hebben dan zeker in totaal nog maar 50 mensen gestemd ofzo
Raap je kots op man, in Afrika hebben ze niks om te kotsenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Tom_Tom- het volgende:. Roel.
.
Wat een misselijk mannetje toch ook.
Joost is al 8 kilo afgevallenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Dr_Greene het volgende:
En de eerste die afvalt is genomineerd
Kijken a la, geld verspillen aan zo een doorzichtige stemming, neenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
We trappen er niet in maar blijven wel kijken.
De kijker betaaltquote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou de enige verklaring zijn maar dan nog 17% in 15 minuten
Goh, na het Rob debacel van een paar keer geleden ben ik er wel achterquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef yantjes het volgende:
Dar smssen heeft totaal geen zin...kost je alleen maar geld
Nu je het zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef SuperRembo het volgende:
Bridget ziet er uit als Patsy uit Absolutely Fabulous(Oftewel als een 50 jarige alcoholist)
"Sta als het ware vastgepind aan die muur, Rob..."quote:Op donderdag 10 november 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
De hoek van 90 graden
ENORM ERG KUT
Rob, neem een schroevedraaier mee voor je been![]()
Ja, laten we spelletjes spelen, net als Mennoquote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef danosa het volgende:
Roel zou ook eens enthousiast reageren zeg.
Foto voor de mensen die niet kunnen kijken... pleeeeeasequote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef SuperRembo het volgende:
Bridget ziet er uit als Patsy uit Absolutely Fabulous(Oftewel als een 50 jarige alcoholist)
Ergens denk ik het wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
Zoals de tussenstand zich nu ontwikkelt kan het zomaar zijn dat toch Menno gaat vertrekken....
Chantal is Chatman-onwaardig.quote:
de schanieren vastgooienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Sta als het ware vastgepind aan die muur, Rob..."
Daar ben ik het helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Ergens denk ik het wel.
Maar helemaal geweldig zou ik het vinden als die zelfingenomen trut van een Dido naar buiten mag.
Wat itsme zegtquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef itsme het volgende:
O wat is die natalie toch lelijk. en dat kut stemmetje.![]()
joh ben je gek of zo. Je gaat BB toch niet spekken. endemol? Je wordt genept waar je bij staat.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef versabommie het volgende:
Ik b egin de telefoonrekening van mijn leven te krijgen ...en die kutmanke WIL er maar niet uit verdomme
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef misterDre het volgende:
Zworld je hebt die billen toch niet gemist hé![]()
Recorder looptquote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef misterDre het volgende:
Zworld je hebt die billen toch niet gemist hé![]()
Na haar reactie op een aantal (toch redelijke begrijpelijke) nominaties zou ik haar reactie op een exit echt heeeeel erg graag zien....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eensch.
"Oh ik? De minste stemmen? Goh, bedankt, wat lief, dankjewel!"
was slaapverwekkend om naar de kijkenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef svann het volgende:
De uitspraken.
Ik heb de beste billen vanavond toch echt gezien!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
lieske wordt weer vergeten klootzaken bij talpa de beste wordt vergeten
We moeten ons er maar bij neerleggen dat ze Lieske gewoon niet hoog hebben zitten daar en er zo snel mogelijk uit willen hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef regenworm het volgende:
lieske wordt weer vergeten klootzaken bij talpa de beste wordt vergeten
Lieske komt niet in beeld daar wachten ze mee tot december omdat ze in haar de perfecte winnaar zien, enj ze moet haar kruit nog niet verschieten.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:16 schreef scanman01 het volgende:
Weer lieten ze heel veel toespraken zien, maar Lieske werd weer overgeslagen. Het loopt zo langzamerhand wel héél erg in de gaten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |