Ik had er met mijn eerste bedpartner al wel last van merkte ik, al moest ik zeggen dat ze behoorlijk krap was en dus echt aan alle kanten werd gestimuleerd. Ook omdat het toen mijn eerste keer was, beetje onwennig enzo en lastig om erover te praten misschien.
Met mijn 2e bedpartner ging het eigenlijk al gelijk anders. Ik vond vooral dat teveel mensen er een te groot probleem van maakte. Zelf heb ik er wel een oplossing voor bedacht. Af en toe ben ik dus zo geil dat ik binnen een minuut klaarkom.
Nou dan doe ik gewoon lekker een condoom om, kom lekker klaar, doe hem af en binnen 5 minuten ben ik klaar voor een 2e keer en kan ik het wel tijden volhouden. Lekker boeiend dat je dan even een condoom moet omdoen om het kwakkie nog even weg te laten.
Als ik het meteen zonder condoom doe wil ik mijn kwakkie liever achterwege houden voor een lange tijd. Geen probleem, gewoon lekker neuken totdat je voelt dat het eraan komt. Op het punt dat je het nog kan tegenhouden door het aanspannen van je bekkenbodemspier je piemel eruit trekken en even een tijdje wachten. Het lijkt alsof je klaarkomt, maar je zit er nog NET voor. Half minuutje wachten en het is weer wat gezakt en je begint weer. Misschien hou je het nu iets langer vol, misschien valt het nog tegen. Maar na een stuk of 4 of 5 keer is het bij mij zo dat ik daarna een half uur of langer door kan gaan. Mooie ervan is dat je niet echt bent klaargekomen en zo ook geen last heb van een mindere erectie.
Je moet wel je bekkenbodemspier goed kunnen aanvoelen, dan kan je het super goed tegenhouden.