abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32172356
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik ben verkiesbaar voor de SP in 2007
Cool Als Geert wilders dood is voor de verkiezingen en ik niet meer op hem kan stem zal ik op je stemmen . Aangezien SP mijn tweede party is
pi_32172369
Ze hoeven zich niet in Nederland te herstellen.. Een paar uurtjes vliegen verder op kan het ook
pi_32174026
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Je weet dat die lui die uit Afrika gevlucht zijn helemaal niets hadden in hun eigen land en hier heenkomen om in leven te blijven?
Ze hadden in elk geval genoeg geld om een vliegticket te kopen, dat kunnen de meeste mensen daar niet zeggen. Om ze vervolgens hier ook nog een huis en een inkomen te geven is helemaal een klap in het gezicht van de achterblijvers.

wie is er hier nou asociaal ?
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:04:40 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32174887
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 07:57 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, ik vind dat JP ook wel aardig ruggegraat heeft getoond hoor, met alle onpopulaire economische maatregelen. Ook zijn tegengas tegen het weggeefbeleid van de linkse partijen vind ik best ok.
Mwa, dat Imago heeft hij wel, maar de uitgaven stijgen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32175473
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Je weet dat die lui die uit Afrika gevlucht zijn helemaal niets hadden in hun eigen land en hier heenkomen om in leven te blijven? Als je ze terugstuurt komen ze in veel gevallen om van de honger, gaan dood aan allerlei ziektes of worden vermoord door rebellen of het leger. En als ze hier dan wat jatten of iemand beroven omdat ze geen cent hebben om te eten, dan worden als crimineel afgeschilderd. Wij, NEDERLAND, doen helemaal, maar dan ook hememaal helemaal NIKS voor die mensen.
Ja, jammer. Eigen volk eerst.
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:34:33 #56
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32177230
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef Erz81 het volgende:
Vandaag op het nieuws: Minister Verdonk gaat gewoon doodleuk verder met het het land uitzetten van overlevenden van de Schiphol-brand. Geen enkele clementie voor tientallen mensen die met veel geluk een brand overleefden die door grove blunders zulke gevolgen heeft gehad.
En wat is haar motivatie: Ze zijn niet meer nodig voor het technisch onderzoek van de brand.
NIET MEER NODIG!!! ARGHH!!!!!
Net een pakje drinken wat je niet meer nodig hebt omdat je dorst gelest is! Wie stopt deze vrouw?!
Doe niet zo hysterisch, die die lui zijn illegaal en moesten het land uit, een brandje veranderd daar niets aan. Rita is een vrouw naar mijn hart. Hard maar rechtvaardig.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2005 @ 14:00:54 #57
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32178111
Misschien een mooi aandenken? Komen ze in hun heimat aan met een tshirt met opdruk: "I was sent back from holland, and all I got was this tshirt".
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:07:23 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32178282
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Mogen alle uitgeproduceerden dan in jouw huis wonen,
nee dat dacht ik al hè
Je bent dus echt zo dom.

De hypocrisie van Rita kent geen grenzen, best humaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:20:52 #59
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32178735
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef freud het volgende:
Misschien een mooi aandenken? Komen ze in hun heimat aan met een tshirt met opdruk: "I was sent back from holland, and all I got was this tshirt".
Ze krijgen ook een flink gevulde geldbuidel mee hoor.
pi_32179972
Terecht, en weet je waarom?

Als je die mensen een vergunning geeft ivm die brand geeft dit een stimilans voor andere uitgeproduceerden om ook brand te stichten en een vergunning te krijgen.
Dit is simpelweg omdat er een causaal verband bestaat in de wet, dit houdt in dat je geen uitzondering mag maken wat betreft uitvoeren van wet.

Een pardon voor vuur en andere rampspoeden betekent dus een pardon voor ALLE gevallen die erna gebeuren. Kan dus niet.

Voor de rest vind ik het feit dat wanneer ze stelen ze eruit moeten ook juist. Die slachtofferrol verdediging slaat nergens op: MENSEN HEBBEN ALTIJD EEN KEUZE. & Diefstal is fout, ongeacht de moeilijke voorgeschiedenis.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2005 @ 15:07:39 #61
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32180020
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Christine het volgende:
Ze krijgen ook een flink gevulde geldbuidel mee hoor.
Ik weet het, ik betaal elk jaar als werkende weer goed mee aan die cadeaus...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_32180260
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:06 schreef alex4allofyou het volgende:
Terecht, en weet je waarom?

Als je die mensen een vergunning geeft ivm die brand geeft dit een stimilans voor andere uitgeproduceerden om ook brand te stichten en een vergunning te krijgen.
Dit is simpelweg omdat er een causaal verband bestaat in de wet, dit houdt in dat je geen uitzondering mag maken wat betreft uitvoeren van wet.

Een pardon voor vuur en andere rampspoeden betekent dus een pardon voor ALLE gevallen die erna gebeuren. Kan dus niet.
Dat is wel waar, maar wat mij mateloos stoort is de manier waarop. Triomfantelijk roept ze na het rapport dat het brandstichting was, dat de overlevenden gelijk op moeten zouten. Zo hard mogelijk dat heel rechts nederland goed hoort dat ze zo krachtdadig optreedt. Maar ondertussen maakt ze er een grote puinzooi van. Mediageil persoontje vind ik het

[ Bericht 0% gewijzigd door Zemi77 op 11-11-2005 15:24:42 (typo) ]
pi_32180347
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:15 schreef Zemi77 het volgende:

dat de overledenen gelijk op moeten zouten.
pi_32180583
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:18 schreef Prego het volgende:

[..]

Ghehe typfoutje, scheelt maar 2 letters
pi_32183418
Zojuist op het Journaal:

Pieter van Vollenhove is belast met het onderzoek naar de brand. Er moet nog een diepgaand onderzoek komen terwijl de bewindslieden al hebben aangekondigd de overlevenden uit te zetten. Van Vollenhove sprak telefonisch van 'een denkfout' bij de twee en klonk nogal geirriteerd.
  Eindredactie Games vrijdag 11 november 2005 @ 18:48:20 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32186142
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 12:28 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja, jammer. Eigen volk eerst.
nog niet je nekschot gehad?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32189217
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 17:04 schreef Keromane het volgende:
Zojuist op het Journaal:

Pieter van Vollenhove is belast met het onderzoek naar de brand. Er moet nog een diepgaand onderzoek komen terwijl de bewindslieden al hebben aangekondigd de overlevenden uit te zetten. Van Vollenhove sprak telefonisch van 'een denkfout' bij de twee en klonk nogal geirriteerd.
Juist ......... onze Queen schuift wat mensen naar voren om het imbeciele en onmenselijke optreden van Verdonk & Co te corrigeren. Ons Koningshuis heeft gelukkig wel een geweten.......... het gaat dus helemaal goed komen voor die vluchtelingen
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_32189257
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:42 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Juist ......... onze Queen schuift wat mensen naar voren om het imbeciele en onmenselijke optreden van Verdonk & Co te corrigeren. Ons Koningshuis heeft gelukkig wel een geweten.......... het gaat dus helemaal goed komen voor die vluchtelingen
Zoals vollenhove geirriteerd is over het feit dat verdonk en donner op de zaak vooruit zouden lopen, jij kan er anders ook aardig wat van.
geen
pi_32189597
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 20:45 schreef natte-flamoes het volgende:

Zoals vollenhove geirriteerd is over het feit dat verdonk en donner op de zaak vooruit zouden lopen, jij kan er anders ook aardig wat van.
Be happy my friend, de gerechtigheid zal zegevieren
  vrijdag 11 november 2005 @ 21:14:47 #70
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32189943
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 07:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Toppertje die Verdonk, wou dat alle ministers zo daadkrachtig waren.
Hou toch op.

Zoals gewoonlijk komt Verdonk met ferme uitspraken om vervolgens weer terug te moeten komen op haar woorden:
quote:
DEN HAAG - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken) honoreert een verzoek van voorzitter Pieter van Vollenhoven van de Onderzoeksraad voor Veiligheid om een aantal overlevenden van de Schipholbrand nog niet uit te zetten. Dat heeft ze vrijdag gezegd na afloop van de wekelijkse ministerraad.

Bron
De lijst van Verdonk wordt langer en langer...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_32190031
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 21:14 schreef Sidekick het volgende:

Zoals gewoonlijk komt Verdonk met ferme uitspraken om vervolgens weer terug te moeten komen op haar woorden:

De lijst van Verdonk wordt langer en langer...

Verdonk
  vrijdag 11 november 2005 @ 23:25:40 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32193671
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef Erz81 het volgende:
Wie stopt deze vrouw?!
Waarschijnlijk een of andere moslim terrorist.

Ontopic: Terecht dat men doorgaat met uitzetten. Anders wordt er straks elke maand ergens een nieuw brandje gestoken.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:50:01 #73
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_32196761
Verdonk
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:59:22 #74
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_32196891
Verdonk is een schat ve mens.
pi_32196909