abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2005 @ 02:45:00 #41
9902 Lestat
the vampire...
pi_32169068
Ik wil absoluut niet provoceren en ik vind dat de democratische rechtsstaat gevrijwaard dient te blijven van gewelddadigheden, maar als Volkert en Mohammed B. toch perse iemand hadden moeten vermoorden, had dat voor mij veel liever Verdonk geweest.
Memento Mori
  vrijdag 11 november 2005 @ 02:54:43 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32169192
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 02:45 schreef Lestat het volgende:
Ik wil absoluut niet provoceren en ik vind dat de democratische rechtsstaat gevrijwaard dient te blijven van gewelddadigheden, maar als Volkert en Mohammed B. toch perse iemand hadden moeten vermoorden, had dat voor mij veel liever Verdonk geweest.
WOW ! Hier zeg je nogal wat. Ik ben bang dat deze mening niet gewaardeerd wordt op FOK! Maar ik ben het met je eens dat: Verdonk is niet echt aardig.

Heb je nare ervaringen in de privésfeer met bv. het IND ofzo?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32169251
Nou, Bsb, het wordt eerder getolereerd dat je 11 man laat cremeren en er vervolgens overheen stapt, dan dat je een raam waar de minister normaliter werkt opvalt dat het ineens niet meer vlak is..

Ik kan me de reaktie enigszins voorstellen.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2005 @ 07:45:15 #44
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32170188
quote:
Waarom? Omdat deze vrouw haar poot stijf kan houden? Ze neemt gewoon maatregelen die nodig zijn, simpel. Deze schiphol survivors moeten gewoon weer terug, wat veranderd een brand aan de reden waarom ze het land uit moeten?

En tja, als er toch gemoord moet worden, dan ben ik met je eens dat er best groepen zjin waar de schade wat minder maatschappelijke impact heeft; criminelen onderling zoals in Amsterdam, of godsdienstverdwaasden onderling zoals Moh B en zijn clubje bijvoorbeeld.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 11 november 2005 @ 07:52:43 #45
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32170243
quote:
Ik snap het niet hoor. Jaren lang klagen de mensen dat ze iemand willen die de mond open doet,die zegt wat de meerderheid van de bevolking denkt. Iemand die strenge regels aanhoudt,en niet jan en alle man maar laat blijven.

Nu heb we eindelijk iemand,en dan is het verdomme nog niet goed

Rita mag blijven wat mij betreft
  vrijdag 11 november 2005 @ 07:55:10 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32170257
Toppertje die Verdonk, wou dat alle ministers zo daadkrachtig waren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2005 @ 07:57:17 #47
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32170273
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 07:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Toppertje die Verdonk, wou dat alle ministers zo daadkrachtig waren.
Mja, ik vind dat JP ook wel aardig ruggegraat heeft getoond hoor, met alle onpopulaire economische maatregelen. Ook zijn tegengas tegen het weggeefbeleid van de linkse partijen vind ik best ok.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 11 november 2005 @ 08:12:42 #48
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_32170383
De enige juiste beslissing. Het moet niet zo zijn dat nu opeens alle illegalen zich zelf wat gaan aandoen om dan alleen maar een verblijfsvergunning te krijgen..

Verdonk ga zo door met het navolgen van de wet
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_32172116
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 01:04 schreef popolon het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of doe je maar alsof?
Mogen alle uitgeproduceerden dan in jouw huis wonen,
nee dat dacht ik al hè
pi_32172131
Goedzo. Mensen met de psychische schade moeten zich niet zo aanstellen, die moeten juist opgelucht zijn dat ze niet levend in de fik hebben gestaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32172356
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik ben verkiesbaar voor de SP in 2007
Cool Als Geert wilders dood is voor de verkiezingen en ik niet meer op hem kan stem zal ik op je stemmen . Aangezien SP mijn tweede party is
pi_32172369
Ze hoeven zich niet in Nederland te herstellen.. Een paar uurtjes vliegen verder op kan het ook
pi_32174026
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:
Je weet dat die lui die uit Afrika gevlucht zijn helemaal niets hadden in hun eigen land en hier heenkomen om in leven te blijven?
Ze hadden in elk geval genoeg geld om een vliegticket te kopen, dat kunnen de meeste mensen daar niet zeggen. Om ze vervolgens hier ook nog een huis en een inkomen te geven is helemaal een klap in het gezicht van de achterblijvers.

wie is er hier nou asociaal ?
  vrijdag 11 november 2005 @ 12:04:40 #54
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32174887
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 07:57 schreef freud het volgende:

[..]

Mja, ik vind dat JP ook wel aardig ruggegraat heeft getoond hoor, met alle onpopulaire economische maatregelen. Ook zijn tegengas tegen het weggeefbeleid van de linkse partijen vind ik best ok.
Mwa, dat Imago heeft hij wel, maar de uitgaven stijgen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32175473
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Je weet dat die lui die uit Afrika gevlucht zijn helemaal niets hadden in hun eigen land en hier heenkomen om in leven te blijven? Als je ze terugstuurt komen ze in veel gevallen om van de honger, gaan dood aan allerlei ziektes of worden vermoord door rebellen of het leger. En als ze hier dan wat jatten of iemand beroven omdat ze geen cent hebben om te eten, dan worden als crimineel afgeschilderd. Wij, NEDERLAND, doen helemaal, maar dan ook hememaal helemaal NIKS voor die mensen.
Ja, jammer. Eigen volk eerst.
  vrijdag 11 november 2005 @ 13:34:33 #56
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_32177230
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef Erz81 het volgende:
Vandaag op het nieuws: Minister Verdonk gaat gewoon doodleuk verder met het het land uitzetten van overlevenden van de Schiphol-brand. Geen enkele clementie voor tientallen mensen die met veel geluk een brand overleefden die door grove blunders zulke gevolgen heeft gehad.
En wat is haar motivatie: Ze zijn niet meer nodig voor het technisch onderzoek van de brand.
NIET MEER NODIG!!! ARGHH!!!!!
Net een pakje drinken wat je niet meer nodig hebt omdat je dorst gelest is! Wie stopt deze vrouw?!
Doe niet zo hysterisch, die die lui zijn illegaal en moesten het land uit, een brandje veranderd daar niets aan. Rita is een vrouw naar mijn hart. Hard maar rechtvaardig.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  FOK!fotograaf vrijdag 11 november 2005 @ 14:00:54 #57
18921 freud
Who's John Galt?
pi_32178111
Misschien een mooi aandenken? Komen ze in hun heimat aan met een tshirt met opdruk: "I was sent back from holland, and all I got was this tshirt".
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:07:23 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32178282
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 10:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Mogen alle uitgeproduceerden dan in jouw huis wonen,
nee dat dacht ik al hè
Je bent dus echt zo dom.

De hypocrisie van Rita kent geen grenzen, best humaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:20:52 #59
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32178735
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef freud het volgende:
Misschien een mooi aandenken? Komen ze in hun heimat aan met een tshirt met opdruk: "I was sent back from holland, and all I got was this tshirt".
Ze krijgen ook een flink gevulde geldbuidel mee hoor.
pi_32179972
Terecht, en weet je waarom?

Als je die mensen een vergunning geeft ivm die brand geeft dit een stimilans voor andere uitgeproduceerden om ook brand te stichten en een vergunning te krijgen.
Dit is simpelweg omdat er een causaal verband bestaat in de wet, dit houdt in dat je geen uitzondering mag maken wat betreft uitvoeren van wet.

Een pardon voor vuur en andere rampspoeden betekent dus een pardon voor ALLE gevallen die erna gebeuren. Kan dus niet.

Voor de rest vind ik het feit dat wanneer ze stelen ze eruit moeten ook juist. Die slachtofferrol verdediging slaat nergens op: MENSEN HEBBEN ALTIJD EEN KEUZE. & Diefstal is fout, ongeacht de moeilijke voorgeschiedenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')