abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2005 @ 20:09:47 #1
133217 Erz81
Wat is de diepere betekenis va
pi_32157642
Vandaag op het nieuws: Minister Verdonk gaat gewoon doodleuk verder met het het land uitzetten van overlevenden van de Schiphol-brand. Geen enkele clementie voor tientallen mensen die met veel geluk een brand overleefden die door grove blunders zulke gevolgen heeft gehad.
En wat is haar motivatie: Ze zijn niet meer nodig voor het technisch onderzoek van de brand.
NIET MEER NODIG!!! ARGHH!!!!!
Net een pakje drinken wat je niet meer nodig hebt omdat je dorst gelest is! Wie stopt deze vrouw?!
<i>Het verleden is een gelopen pad, de toekomst is een open veld.
pi_32157806
Niemand. Goed besluit in mijn ogen.

Als ik een brand heb meegemaakt,krijg ik ook geen voorkeurs behandeling. Tis kut voor die mensen dat ze een brand hebben meegemaakt,maar uitgeprocedeerd is uitgeprocedeerd. Daar verandert een brand IMHO geen ene male moer aan.

Rita voert in mijn ogen een prima beleid.
pi_32157859
t e r e c h t

Alleen al het gelul over een eventueel pardon heeft criminele ongewensten aangezet tot brandstichting op de bajesboot. Als je iedereen die slachtoffer van brand is meteen legaliseerd zal er binnenkort geen gevangenis meer in Nederland staan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_32157962
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef Erz81 het volgende:
Wie stopt deze vrouw?!
ik zou niet weten waarom, hulde!!
pi_32158050
Hopelijk stopt niemand mevrouw Verdonk. Natuurlijk is het erg tragisch voor deze illegalen, dat zij een brand meegemaakt hebben. Het is echter nog geen reden om deze mensen daarom dan maar te laten blijven.
pi_32158142
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef Erz81 het volgende:
Vandaag op het nieuws: Minister Verdonk gaat gewoon doodleuk verder met het het land uitzetten van overlevenden van de Schiphol-brand. Geen enkele clementie voor tientallen mensen die met veel geluk een brand overleefden die door grove blunders zulke gevolgen heeft gehad.
En wat is haar motivatie: Ze zijn niet meer nodig voor het technisch onderzoek van de brand.
NIET MEER NODIG!!! ARGHH!!!!!
Net een pakje drinken wat je niet meer nodig hebt omdat je dorst gelest is! Wie stopt deze vrouw?!
Ik denk niet dat het wenselijk is dat mensen die sowieso al uitgezet zouden worden, nu ineens zouden mogen blijven omwille van een simpel binnenbrandje.

Daarnaast stelt men zich ontzettend aan. We doen nou net alsof die mensen hier ter plaatse slachtoffer zijn van een oorlog o.i.d. Het is en blijft een simpele brand.

Kortom : Ik vind het terecht dat deze mensen alsnog uitgezet worden. Des te eerder hebben ze zekerheid en kunnen ze aan een leven beginnen te bouwen. Wij zijn niet het Leger des Heils voor de hele wereld.
===
Blasphemy is bliss
===
pi_32158303
In 1992 stortte een vliegtuig neer op een flat in Amsterdam-ZuidOost. Hierbij kwamen 43 mensen om het leven en werden 200 appartementen volledig verwoest. Toen kregen illegalen die slachtoffer van die ramp waren een verblijfsvergunning 'uit humanitaire redenen'. Van overal in Europa, België, Frankrijk, West-Duitsland en Denemarken kwamen Afrikanen naar de Hoofdstad om te verklaren dat ze illegaal een kamer huurden in Groeneveen en dat ze een trauma hadden en een verblijfsvergunning wilde hebben. Er zijn toen ruim 500 vergunningen uitgereikt, een veelvoud van het aantal slachtoffers.
Daarom: illegaal = illegaal
pi_32158318
Terecht. Maar ik vind wel dat de overledenen mogen blijven, zo sociaal ben ik dan ook wel weer
pi_32158435
...

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 10-11-2005 20:50:52 ]
Lopende outrights: Aus Open Women, Champions League, Topscorer African Cup
pi_32158445
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef MrBadGuy het volgende:
Terecht. Maar ik vind wel dat de overledenen mogen blijven, zo sociaal ben ik dan ook wel weer
als ze maar wel worden uitgestrooid over het IJsselmeer, anders nemen ze te veel ruimte in.
pi_32158703
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
In 1992 stortte een vliegtuig neer op een flat in Amsterdam-ZuidOost. Hierbij kwamen 43 mensen om het leven en werden 200 appartementen volledig verwoest. Toen kregen illegalen die slachtoffer van die ramp waren een verblijfsvergunning 'uit humanitaire redenen'. Van overal in Europa, België, Frankrijk, West-Duitsland en Denemarken kwamen Afrikanen naar de Hoofdstad om te verklaren dat ze illegaal een kamer huurden in Groeneveen en dat ze een trauma hadden en een verblijfsvergunning wilde hebben. Er zijn toen ruim 500 vergunningen uitgereikt, een veelvoud van het aantal slachtoffers.
Je weet dat die lui die uit Afrika gevlucht zijn helemaal niets hadden in hun eigen land en hier heenkomen om in leven te blijven? Als je ze terugstuurt komen ze in veel gevallen om van de honger, gaan dood aan allerlei ziektes of worden vermoord door rebellen of het leger. En als ze hier dan wat jatten of iemand beroven omdat ze geen cent hebben om te eten, dan worden als crimineel afgeschilderd. Wij, NEDERLAND, doen helemaal, maar dan ook hememaal helemaal NIKS voor die mensen.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:49:24 #12
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32159004
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Je weet dat die lui die uit Afrika gevlucht zijn helemaal niets hadden in hun eigen land en hier heenkomen om in leven te blijven? Als je ze terugstuurt komen ze in veel gevallen om van de honger, gaan dood aan allerlei ziektes of worden vermoord door rebellen of het leger. En als ze hier dan wat jatten of iemand beroven omdat ze geen cent hebben om te eten, dan worden als crimineel afgeschilderd. Wij, NEDERLAND, doen helemaal, maar dan ook hememaal helemaal NIKS voor die mensen.
Das dan serieus jammer voor die mensen. Net alsof wij nederlanders het kunnen helpen dat daar oorlog is,of geen eten. Volgens de wet is stelen in nederland verboden. Eenieder die zich er schuldig aan maakt,is dan idd een crimineel. Zowel nederlander,als buitenlander.

Overigens doen wij voldoende voor de mensen. Ze hebben hier mogen wachten op hun aanvraag van een eventuele verblijfs vergunning (die ze om één of andere reden niet hebben gekregen) ze hebben hier te eten gehad (in het AZC) dan wel een uitkering oid gehad. Kortom,nederland doet voldoende.

En als het ministerie,of een minister of what so ever besluit dat persoon X,Y en Z geen verblijfs vergunning krijgen,so be it. Overigens als mensen daadwerkelijk kunnen aantonen dat ze vermoord worden als ze terug gaan naar land van herkomst,dan is er altijd nog wel wat te bezien bij de IND. En zo niet,helaas. Nederland is geen opvang land.

Come on hey
  Moderator donderdag 10 november 2005 @ 20:52:41 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32159115
het lijkt mij een moeilijke maar toch de juiste beslissing.

als is besluiten die mensen uit te zetten dan moeten ze gewoon weg, dan kun je aankaarten dat het uitzendbeleid al dan niet te zwaar is maar voorlopig is dit wel de wet.
Als mijn huis afbrand krijg ik ook helemaal nix cadeau
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32159386
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Zwaffel het volgende:

Das dan serieus jammer voor die mensen. Net alsof wij nederlanders het kunnen helpen dat daar oorlog is,of geen eten.
Nee, maar we kunnen er wel iets aan doen. Het Westen heeft middelen genoeg.
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:49 schreef Zwaffel het volgende:
Overigens doen wij voldoende voor de mensen. Ze hebben hier mogen wachten op hun aanvraag van een eventuele verblijfs vergunning (die ze om één of andere reden niet hebben gekregen) ze hebben hier te eten gehad (in het AZC) dan wel een uitkering oid gehad. Kortom,nederland doet voldoende.
Lees nou eens wat je schrijft............... Afrikanen zonder enige toekomst in eigen land, mogen hier een hapje eten en wachten tot ze terug worden gestuurd..............dat noem jij hulp . Als je zo denkt heb je echt het moreel van een hoop stront
pi_32159394
Hoe meer ik hoor over Verdonk, hoe beter ik haar ga vinden. Ze is echt goed bezig
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Eindredactie Games donderdag 10 november 2005 @ 21:05:07 #16
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32159585
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
nee sukkel, ze kregen juist om alle slachtoffers in kaart te brengen, niet vanwege humanitaire redenen. je lult weer gewoon een mislukte VVDer na..
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32159841
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:05 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee, ze kregen juist om alle slachtoffers in kaart te brengen, niet vanwege humanitaire redenen. je lult weer gewoon een mislukte VVDer na..
Ik ben verkiesbaar voor de SP in 2007
pi_32159927
Correcte beslissing. Wet is wet.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:15:07 #19
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32159941
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Nee, maar we kunnen er wel iets aan doen. Het Westen heeft middelen genoeg.
[..]

Lees nou eens wat je schrijft............... Afrikanen zonder enige toekomst in eigen land, mogen hier een hapje eten en wachten tot ze terug worden gestuurd..............dat noem jij hulp . Als je zo denkt heb je echt het moreel van een hoop stront
Middelen,laat het "westen" want je doelt nu voornamelijk op nederland waarschijnlijk,eerst maar eens zorgen dat hun eigen burgers het goed hebben. Er kan zoveel anders in dit land. Eigen volk eerst,en daarna hulp aan anderen bieden.

En tja,liever het moreel van een hoop stront,dan een allochtonen knuffelaar
  Eindredactie Games donderdag 10 november 2005 @ 21:18:41 #20
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_32160061
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik ben verkiesbaar voor de SP in 2007
je kan iig wel goed informatie verzwijgen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_32160158
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Zwaffel het volgende:

Middelen,laat het "westen" want je doelt nu voornamelijk op nederland waarschijnlijk,eerst maar eens zorgen dat hun eigen burgers het goed hebben.
We hebben hier meer dan genoeg, zelfs al doen we de hele dag niks, dan nog hebben we een huis, meubels, eten en zelfs internet. Het wordt allemaal betaald door de Staat. Wil je ook nog een dure auto en 2 keer op vakantie, dan zal je moeten werken....die mogelijkheid heeft ook iedereen.
Wat wil je nog meer dan ...wat ontbreekt er hier.........zijn de autowegen te vol ofzo
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Zwaffel het volgende:
En tja,liever het moreel van een hoop stront,dan een allochtonen knuffelaar
Dat meen je niet dat weet ik zeker........waarom zou je liever een egoist zijn dan iemand die ook iets voor anderen overheeft???
pi_32160317
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Heb je de nationaliteiten bekeken van deze Afrikanen? Merendeels waren het economische vluchtelingen afkomstig uit suriname, turkije en het oostblok
pi_32160583
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

We hebben hier meer dan genoeg, zelfs al doen we de hele dag niks, dan nog hebben we een huis, meubels, eten en zelfs internet. Het wordt allemaal betaald door de Staat. Wil je ook nog een dure auto en 2 keer op vakantie, dan zal je moeten werken....die mogelijkheid heeft ook iedereen.
Wat wil je nog meer dan ...wat ontbreekt er hier.........zijn de autowegen te vol ofzo
[..]

Dat meen je niet dat weet ik zeker........waarom zou je liever een egoist zijn dan iemand die ook iets voor anderen overheeft???
Dan maak jij toch thuis even lekker een kamer vrij?
pi_32160587
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:26 schreef FreedonNadd het volgende:

Heb je de nationaliteiten bekeken van deze Afrikanen? Merendeels waren het economische vluchtelingen afkomstig uit suriname, turkije en het oostblok
Ik heb het over vluchtelingen/illegalen in het algemeen. In die opvang(lees uitzet)kampen barst het van de Afrikanen (uit Ethiope, Tanzania, Sierra Leone, etc.) Die lui worden evengoed teruggestuurd. Dit uitzetbeleid heeft al voor enorm veel doden gezorgd, dat weet iedereen.......en toch stopt het niet.
pi_32160645
stuk onbenul.

[ Bericht 93% gewijzigd door sp3c op 11-11-2005 00:34:08 ]
pi_32160678

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 11-11-2005 00:34:42 ]
  donderdag 10 november 2005 @ 21:38:17 #27
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32160704
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:21 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

[..]

We hebben hier meer dan genoeg,dat spreek ik je niet tegen Maar dingen zoals zorg verzekeringen e.d kunnen 100x beter geregeld worden. Eerst dat oplossen,dan hulp bieden.

En een egoist,zo wil ik het niet noemen. Maar als mensen uitgeprocedeerd zijn,dan zijn ze dat. Einde verhaal. Waarom mensen die een brand hebben meegemaakt een verblijfsvergunning geven. Dat is het zelfde als mensen die een dodelijk auto ongeluk veroorzaken geld toe geven.

Ik heb best wat voor andere mensen over,maar ik ben gewoon serieus van mening dat nederland vol wordt. Te vol gewoon.

pi_32160787
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:

Kortom: ik ben heel sociaal, maar ik wil geen nikker in mijn huis.
Kneusje, snap je het echt niet, of probeer je lollig te zijn. Ik wil vluchtelingen in dit land helpen.....dat wil jij niet. Daar ging het over, of ze wel of niet welkom zijn in dit land..............snap je het nu een beetje?
  donderdag 10 november 2005 @ 21:40:48 #29
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32160800
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:36 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

dat je met je ene hersencel nog alle letters op je keyboard kunt vinden..................stuk onbenul.
Je maakt anderen wel voor stuk onbenul uit,maar met dit gedrag zou ik eerst maar eens even in de spiegel kijken. Ik vind dat de user gelijk heeft. Merendeel van de nederlandse bevolking is van mening dat nederland vol wordt. En ik ben helemaal geen racist,maar 80% van de buitenlanders zit hier voor jan lul. Oppakken,en terug schoppen die hap.

Nederland heeft het ooit ook wel eens zwaar gehad. Jammer dan. Economisch vluchteling of niet,we zijn geen opvang land.
pi_32160888
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Zwaffel het volgende:

Je maakt anderen wel voor stuk onbenul uit,maar met dit gedrag zou ik eerst maar eens even in de spiegel kijken. Ik vind dat de user gelijk heeft. Merendeel van de nederlandse bevolking is van mening dat nederland vol wordt. En ik ben helemaal geen racist,maar 80% van de buitenlanders zit hier voor jan lul. Oppakken,en terug schoppen die hap.

Nederland heeft het ooit ook wel eens zwaar gehad. Jammer dan. Economisch vluchteling of niet,we zijn geen opvang land.
Je hoeft je oppervlakkige egoistische visie niet te herhalen, het was me wel duidelijk.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:44:07 #31
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32160951
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:40 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Kneusje, snap je het echt niet, of probeer je lollig te zijn. Ik wil vluchtelingen in dit land helpen.....dat wil jij niet. Daar ging het over, of ze wel of niet welkom zijn in dit land..............snap je het nu een beetje?
Sprak meneer de josti volwaardig.

Inhoudelijk : Dat jij die lui wil helpen,dat is serieus haske mooi voor je. Maar je kan ons niet dwingen om dat ook te willen. Een hele boel mensen zijn welkom geweest in dit land,en de meesten zijn nog steeds welkom. Maar dat ze deze mensen het land uitgooien is niet meer dan normaal.

Stel dat ze hadden mogen blijven. Dat gaat elke vastzittende vluchteling maar alles in de hens steken om te mogen blijven. Zo werk het niet.Simpel. Regels zijn regels,en regels dienen nageleeft te worden
  donderdag 10 november 2005 @ 21:45:46 #32
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_32161043
quote:
Op donderdag 10 november 2005 21:42 schreef Strix--Nebulosa het volgende:

[..]

Je hoeft je oppervlakkige egoistische visie niet te herhalen, het was me wel duidelijk.
Blijkbaar is het je niet duidelijk. Anders blijf je niet zo je mening opdringen. Blijkbaar heb je nog een stukje extra uitleg nodig. Dat heeft opzich niets,daar hebben meer mensen last van . En als ik in jouw ogen egoïstisch ben,dan neem ik dat van harte aan. Wat deze mensen betreft ben ik idd de grootste egoïst die er is.

Sue me if you don't like it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')