Die delen las ik ook toen ik 7 was.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef McCarthy het volgende:
Ikzelf heb veel geleerd uit de 4 delen van nul tot nu
preciesquote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Die delen las ik ook toen ik 7 was.
Die heb ik ook allemaal gelezen. Erg leukquote:Op donderdag 10 november 2005 18:13 schreef McCarthy het volgende:
dacht, zal ik hem in SES doen? toch maar hier
Ikzelf heb veel geleerd uit de 4 delen van nul tot nu
[afbeelding]
Broederquote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Die delen las ik ook toen ik 7 was.
1600 slag bij nieuwpoort gaat nog wel, maar wie er vochten en waarom is mij eerlijk gezecht nog immer een raadsel. Het heeft eerlijk gezecht ook niet echt mijn interesse. Maar feit blijft inderdaad dat ik het idee heb dat ik meer geschiedenis geleerd heb door het spelen van civilization en colonization dan van de lessen op de middelbare schoolquote:Op donderdag 10 november 2005 18:21 schreef Dagonet het volgende:
Geschiedenisonderwijs is idd behoorlijk uitgekleed, erg jammer, 1600 slag bij Nieuwpoort wordt al een probleem voor velen.
<zucht> Waar slaat dat nou weer op?quote:
Wat zech je?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Alfje... Koop eens een cd-rommetje van 10 voor taal.
misschien hebben we over XXXX jaar wel allemaal hetzelfde koffiebruine kleurtje is een mooie quote die me nog goed bijstaat. lekker naieve gedachte.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
<zucht> Waar slaat dat nou weer op?
Ben je er al achter hoe je er manager mee kunt worden?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:13 schreef Blokhut het volgende:
Toen ik aan mijn studie begon kwam ik er pas achter hoe weinig ik eigenlijk wist. Het stelt echt geen reet voor op de middelbare school, maar ja dat krijg je als men zo graag wil dat je "vaardigheden" leert.
Nou je het zegt..quote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef electricity het volgende:
[..]
misschien hebben we over XXXX jaar wel allemaal hetzelfde koffiebruine kleurtje is een mooie quote die me nog goed bijstaat. lekker naieve gedachte.
Nee, ik heb je advies ter harte genomen en ik ga lekker leraar worden.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ben je er al achter hoe je er manager mee kunt worden?
Verstandig. Verstandig.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Blokhut het volgende:
Nee, ik heb je advies ter harte genomen en ik ga lekker leraar worden.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
_Angel_ blijven we wel on-topic?
ik merk even op dat het niet helemaal objectief is. Mag dat nou ook al niet meer. Ik prijs het verder alleen maar: top cartoon serie die nog enes zeer leerzaam is ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
<zucht> Waar slaat dat nou weer op?
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef electricity het volgende:
[..]
misschien hebben we over XXXX jaar wel allemaal hetzelfde koffiebruine kleurtje is een mooie quote die me nog goed bijstaat. lekker naieve gedachte.
je kan je bijvoorbeeld afrvagen waarom er continue op de "handel" met indonesie gefixeerd is terwijl de handel met europa zelf vele malen belangrijker was. En waarom denk je dat 1672 een crisisjaar was? Juist, protectionisme en mercantilisme waardoor de handel in duigen lag, iets dat ook nu nog de kop op steekt.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:41 schreef Renesite het volgende:
O ja, de leraar zelf was wel oke, kon het dus boeiend uit leggen, maar té veel 2e wereld oorlog, dat was álles...
O ja, en we hadden (achteraf) ook nog de VOC gehad, maar dat had ik ook bij aardrijkskunde gehad (mengeling AK en Geschiedenis jaar 1 en 2)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |