Alsjequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:52 schreef Saffier het volgende:
Mag ik ook iets sinterigs met mijn icoontje? Alvast hartelijk bedankt!!
Ik sluit mij helemaal met je aan !quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:04 schreef E.T. het volgende:
Yeahinho en MisterDre, mag ik zeggen dat jullie weer geweldig bezig zijn
Alsjequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef Whiskers het volgende:
Ben ik heel hebberig als ik én Sintmuts en alvast een Kerstmuts met sneeuw aanvraag?
Ah?![]()
Maar hoe dat dan met 1-of-6Billion ????quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik vraag het toch nog maar een keer...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:58 schreef Roi het volgende:
Kan iemand deze of de avatar in mijn profiel Sinterklaasenizen ?
[afbeelding] . [afbeelding]
Ok....ff geduld nogquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:33 schreef Rewimo het volgende:
Mijn gras is groenerIk zou het leuk vinden als iemand er iets anders aan toe zou voegen, een pietje op zijn rug of zo, of voor mijn part een staf die even in beeld komt of zoiets
Alvast bedankt!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:54 schreef Maerycke het volgende:
Hoi lieve icoontjesmakers!
Daar ben ik weer zoals ieder jaar! Ik wil graag mijn haai in Sinterklaasstemming hebben, maar (ja sorry...) ik wil wel wat bijzonders.. graag.. als het mag enzo...Oh en de kleur van de haai mag naar wens worden aangepast uiteraard.
Die isquote:
Ook dat magquote:Op vrijdag 11 november 2005 22:14 schreef melonovy het volgende:
mag de mijne ook in sint sferen?
<<<<
quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:25 schreef Coconut het volgende:
Lieve icoontjesrestylers, zouden jullie hier iets sinterklaasachtigs van willen maken?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Meteen maar even Dirk-Jan upgegrade.
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:49 schreef PM-girl het volgende:
Ik zou graag mijn icoon <------- willen houden, net zo bewegend als nu, maar dan iets sinterklazigs erbij. Wie kan dat don voor me?
(eventueel mag er ook al een kerstuitvoering gemaakt worden!)
Hallo zeg, sluit es gewoon achteraan in de rij aanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:33 schreef Rewimo het volgende:
Mijn gras is groenerIk zou het leuk vinden als iemand er iets anders aan toe zou voegen, een pietje op zijn rug of zo, of voor mijn part een staf die even in beeld komt of zoiets
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
misterDre!Held! Ook dit jaar stel je me absoluut niet weer niet teleur. Fantastisch.. helemaal goed!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |