Speciaal voor twi....quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Sowieso, al dat anti-gedoe gewoon aan hen en die lampen overlaten, verspilling van energie
thx...quote:
Ja tenzij de HCE overnacht ineens de beste competitie van de wereld wordt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
thx...
ontopic...Oranje weet in iedergeval weer waar het staat....
en op het verlanglijstje staat Nesta....wat een goeie speler vind ik dat zeg...zal alleen wel utopie zijn om die in het Rood-Wit te zien spelen....
LOL....Utopie dus...met een hoofdletter U!!quote:Op zondag 13 november 2005 00:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja tenzij de HCE overnacht ineens de beste competitie van de wereld wordt.
Ha die Martijn!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, ik heb al de twijfelachtige eer om mijn naam met een pedofielenvereniging te delen
Maak van die andere kleine letters ook maar hoofdletters.quote:Op zondag 13 november 2005 00:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
LOL....Utopie dus...met een hoofdletter U!!
LOL....er moet toch iets over blijven om van te dromen...quote:Op zondag 13 november 2005 12:48 schreef twi het volgende:
[..]
Maak van die andere kleine letters ook maar hoofdletters.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:54 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
thx...
ontopic...Oranje weet in iedergeval weer waar het staat....
en op het verlanglijstje staat Nesta....wat een goeie speler vind ik dat zeg...zal alleen wel utopie zijn om die in het Rood-Wit te zien spelen....
Die Toni is inderdaad ook wel een beul....quote:Op zondag 13 november 2005 14:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan mogen ze Zambrotta, Pirlo, Gattusso, Toni ook wel halen
Owja, Nesta is wel haalbaarquote:Op zondag 13 november 2005 14:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Die Toni is inderdaad ook wel een beul....
Maar laten we het even beperken tot haalbare spelers....
Ik had het toch duidelijk over een UTOPIE!!!.....quote:
Die werkt er volgens mij naast. Dus van semi-prof naar prof, dat wil hij misschien wel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Turpijn zal ook wel een mooie vergoeding krijgen bij AFC, dus die is ook lastig los te weken
In hetzelfde Utopie rijtje als Nesta, vrees ikquote:Op zondag 13 november 2005 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die werkt er volgens mij naast. Dus van semi-prof naar prof, dat wil hij misschien wel.
Stam gaat denk ik naar PSV, maar probeer het maar.quote:Op zondag 13 november 2005 17:34 schreef manny het volgende:
Stam is haalbaar als ik de geruchten mag geloven, die wil weer naar nederland en in Milan heeft ie toch wat kritiek te verwerken.
Davids nu al benaderen voor volgend jaar ?!
wat moet die boelaroes kosten ?
Bergkamp definitief stoppen met voetbal volgend jaar ?
dan maar een keer diep in de buidel tasten ipv nog meer geld kapot maken aan een mitea, rosales, SQD, etc...
Hij speelt daar in de duitse competitie die sterker is dan de nederlandse. Daarnaast had Barcelona een tijdje geleden al interesse voor hem. Die zie ik echt niet op dit moment naar Ajax komen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom gaat Boelaroes nooit naar Ajax?
Dus als iedereen er zo over denkt, worden er geen spelers meer opgeleid.quote:Op zondag 13 november 2005 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
(Dit wil niet zeggen dat er geen enkele speler uit de jeugd van welke club dan ook een groot voetballer wordt, maar over het algemeen kun je dus beter een goede scouting hebben dan een goede jeugdopleding.)
Omdat er zoveel uitkomen kan je er toch wel vanuit gaan dat er veel het topniveau niet halen.quote:Op zondag 13 november 2005 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
Toch leuk om even te constateren; Studio Ajax (en anderen) waren altijd zo lovend over de jeugdopleiding van Ajax en blablabla en dat dat allemaal veel beter was dan spelers kopen. Het tegengestelde lijkt me nu wel bewezen. Een groot deel van de spelers die bij Ajax grootgebracht worden halen niet het niveau van spelers die gescout worden door clubs als Heerenveen en PSV.
(Dit wil niet zeggen dat er geen enkele speler uit de jeugd van welke club dan ook een groot voetballer wordt, maar over het algemeen kun je dus beter een goede scouting hebben dan een goede jeugdopleding.)
Dat is altijd al zo geweest hoor. In de jaren 80 en jaren 90 waren er ook een heleboel die het niet gered hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 17:52 schreef FlowDesign het volgende:
Toch leuk om even te constateren; Studio Ajax (en anderen) waren altijd zo lovend over de jeugdopleiding van Ajax en blablabla en dat dat allemaal veel beter was dan spelers kopen. Het tegengestelde lijkt me nu wel bewezen. Een groot deel van de spelers die bij Ajax grootgebracht worden halen niet het niveau van spelers die gescout worden door clubs als Heerenveen en PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |