abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32247670
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, de wereldberoemde Irwy (?????) zegt het, dus is het waar.
Die heeft wel eens met hem gevoetbald.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32247733
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:21 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oh ja, dan is het natuurlijk waar

Die kerel moet niet zo triest doen. Als je een veld opstapt, weet je dat je schoppen kan krijgen. Moet je maar niet gaan voetballen en gaan janken. Kutverliezers
  maandag 14 november 2005 @ 00:26:27 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32247774
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:21 schreef cultheld het volgende:

Ik ook. Trouwens ik heb ook wel eens een balletje getrapt met Sjaak Swart, Johan Cruijff, Jan Jongbloed en Nico Janssen.

Daarom ken ik ze natuurlijk ook door-en-door.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32247812
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Oh ja, dan is het natuurlijk waar

Die kerel moet niet zo triest doen. Als je een veld opstapt, weet je dat je schoppen kan krijgen. Moet je maar niet gaan voetballen en gaan janken. Kutverliezers
Is ook triest. Maar het is wel echt waar. Waarom zou hij het verzinnen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32247893
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is ook triest. Maar het is wel echt waar. Waarom zou hij het verzinnen?
Erm ja erm .. Om "stoer" te doen? Waarom liegen mensen wel vaker
pi_32247959
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Erm ja erm .. Om "stoer" te doen? Waarom liegen mensen wel vaker
Zo is ie niet. Hij heeft ook met Babel gevoetbald op vakantie in Salou en dat konden we zien op z'n mobiele telefoon .
pi_32248016
Hier op het pleintje is dr ook al een geblondeerd negertje die Vanenburg heeft gepanneerd
pi_32250724
quote:
Op maandag 14 november 2005 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nope. Emanuelson, Castelen en Vlaar doen woensdag gewoon mee. Maduro had volgens Talpa, die het van Foppe hebben vernomen, niet genoeg motivatie om mee te doen. Waarom weet niemand.
Steralures
pi_32250978
Raar verhaal. Het zou juist goed zijn als Maduro met jong oranje mee doet. Kan 'ie misschien weer een keertje uitblinken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32251179
quote:
Op zondag 13 november 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
Maar de topictitel zegt toch al genoeg: "Zonder puntverlies dit weekend"

Jullie mogen blij zijn dat Ajax niet hoefde te voetballen dit weekend anders was de titel ook nog fout geweest.

Juist omdat Ajax niet speelt is dit de titel
Halleluja, ben je als kind van de trap gestuiterd of zo.
-
pi_32251429
Maar nu snap ik waarom ajax Vlaar wil hebben. Die knul scoort in Oranje en is goed voor de assists van de andere 2 goals. Das produktiever dan de gehele aanval van ajax op dit moment.
  maandag 14 november 2005 @ 09:15:19 #287
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32251540
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:04 schreef Kaap het volgende:
Maar nu snap ik waarom ajax Vlaar wil hebben. Die knul scoort in Oranje en is goed voor de assists van de andere 2 goals. Das produktiever dan de gehele aanval van ajax op dit moment.
Gelukkig waren alle kakkerlakken uitblinkers.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  maandag 14 november 2005 @ 09:57:03 #288
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32252034
Ajax wil Charisteas laten afkeuren
Door Olga (Nuongirl) op maandag 14 november 2005 09:03
Bron: Voetbalprimeur

Jack van Gelder meldt in het programma Studio Voetbal dat Ajax een poging gaat ondernemen om Angelos Charisteas te laten afkeuren.

De Griekse aanvaller liep een ruime maand geleden een hersenschudding op. Vervolgens moest hij enkele weken rust houden om daarvan te herstellen, maar twee weken later raakte hij in een café in Amsterdam onverwacht onwel. Er zou nu zelfs gevreesd worden voor serieus hersenletsel. Ajax zou willen proberen om Charisteas te laten afkeuren zodat er op die manier een deel van de investering terug kan worden verdiend.

De Griekse aanvaller kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar de Amsterdamse club. De Griek wist echter nooit om de hooggespannen verwachtingen volledig waar te maken.
  maandag 14 november 2005 @ 09:57:20 #289
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32252038
Arme Harry
pi_32252068
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:15 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Gelukkig waren alle kakkerlakken uitblinkers.....
Wat doe jij in dit topic/forum trouwens? Zelfs ik heb nog meer gemeen met ajax dan jij omdat het voetbal betreft. Jij hebt een obsessie voor Feyenoord, je hebt helemaal niks met ajax of voetbal.

Ik heb het je jaren geleden ook al eens verteld Hool, ja Hool ik ken je namelijk nog ook, wordt eens volwassen.
pi_32252196
ja dat is best zielig voor harry. het lijkt me zo'n aardige jongen zonde hoor.
  maandag 14 november 2005 @ 10:08:16 #292
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_32252202
bah, kut voor Harry zeg. Het was dan ook een enorme klap (dat die kerel geen rood kreeg, wat een enorme debiel!).
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32252394
Het zou vooral vervelend voor Harry zelf zijn, mocht 'ie afgekeurd worden. Raar bericht ook weer. Het lijkt me dat de gezondheid van Harry voorop staat en niet zozeer dat Ajax dan nog wat geld krijgt op de een of andere manier.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  maandag 14 november 2005 @ 10:21:48 #294
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32252457
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:57 schreef DeTolk het volgende:

Jack van Gelder meldt in het programma Studio Voetbal dat Ajax een poging gaat ondernemen om Angelos Charisteas te laten afkeuren.

De Griekse aanvaller liep een ruime maand geleden een hersenschudding op. Vervolgens moest hij enkele weken rust houden om daarvan te herstellen, maar twee weken later raakte hij in een café in Amsterdam onverwacht onwel. Er zou nu zelfs gevreesd worden voor serieus hersenletsel. Ajax zou willen proberen om Charisteas te laten afkeuren zodat er op die manier een deel van de investering terug kan worden verdiend.

De Griekse aanvaller kwam in de winterstop van het seizoen 2004/2005 naar de Amsterdamse club. De Griek wist echter nooit om de hooggespannen verwachtingen volledig waar te maken.
Overbodige werknemers in de WAO dumpen is zo jaren '80
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32252566
maar ja, tis maar een gerucht he, tis (nog) niet realiteit ofzo. moet het eerst nog maar es zien hoor. hoop toch echt dat harry ons nog wat mooie dingen gaat laten zien
  maandag 14 november 2005 @ 10:28:40 #296
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32252594
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:59 schreef Kaap het volgende:

[..]

Wat doe jij in dit topic/forum trouwens? Zelfs ik heb nog meer gemeen met ajax dan jij omdat het voetbal betreft. Jij hebt een obsessie voor Feyenoord, je hebt helemaal niks met ajax of voetbal.

Ik heb het je jaren geleden ook al eens verteld Hool, ja Hool ik ken je namelijk nog ook, wordt eens volwassen.
euhhh.....sorry hoor maar ik nog nooit, maar dan ook nooit 1 woord ,waar dan ook op welk forum,real life of wat dan ook met jou gevoerd dus wie ben jij om mij te komen vertellen dat ik een obsessie heb met die club uit rotterdam???(klopt wel een beetje, ikheb een grondige hekel aan alles wat ermee te maken heeft, maar dat is weer een ander verhaal) Dat ik niks met Ajax en voetbal in het algemeen heb??
Ik heb dit jaar voor het 16de seizoen een seizoenskaart voor Ajax, kom geregeld in het buitenland met Ajax en Oranje (ook bij andere clubs)

Dus jammer maar helaas, je hebt een ander voor je....

en het was ook niet eens een antwoord op mijn bericht...dus ontopic maar weer....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32252852
Hmm, Harry dumpen lijkt mij niet echt de ajax stijl. Ik moet zeggen dat hij het in de wedstrijden dat hij het mocht laten zien toch redelijk zijn best gedaan heeft. Dit jaar is hij niet veel gestart, maar hij heeft er toch meer inliggen dan Rosenberg dacht ik.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32253495
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:04 schreef Kaap het volgende:
Wat ben je toch een bijdehand boefje
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 14 november 2005 @ 11:19:07 #299
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_32253639
quote:
Op maandag 14 november 2005 09:57 schreef DeTolk het volgende:

Leuke club zeg als ze dat na een maand al doen...
pi_32253643
Eerlijk gezegd heb ik nog steeds hogere verwachtingen van Rosenberg dan van Charisteas, maar hem op zo'n manier dumpen lijkt me totaal ongepast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')