Volgens mij niet hoor. Da's toch een straat/zaalvoetballer?quote:Op zondag 13 november 2005 21:38 schreef StarGazer het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jermaine Vanenburg gebeurd? Die gast speelde toch ook een tijdje in de Ajax jeugd ?
Volgens mij heeft hij wel degelijk een tijdje in de jeugd gevoetbald.quote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Da's toch een straat/zaalvoetballer?
Jermaine speelt in de Belgische Afdeling 1 futsal , maar hij wil heel graag terug naar Ter Beekquote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel degelijk een tijdje in de jeugd gevoetbald.
Tering héquote:Op zondag 13 november 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
Maar de topictitel zegt toch al genoeg: "Zonder puntverlies dit weekend"
Jullie mogen blij zijn dat Ajax niet hoefde te voetballen dit weekend anders was de titel ook nog fout geweest.
quote:Op zondag 13 november 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
Jullie mogen blij zijn dat Ajax niet hoefde te voetballen dit weekend anders was de titel ook nog fout geweest.
Leg eens uit dan, ow zo slim ajaxvoetbalventjequote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef Nashje het volgende:
Ongelooflijk, hij is nog echt dom ook.
Zou wel belachelijk zijn als dat zo zou zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 23:56 schreef jna het volgende:
Volgens studio voetbal wil AJAX Charisteas af laten keuren.
Dat zou ik echt schandalig vinden.quote:Op zondag 13 november 2005 23:56 schreef jna het volgende:
Volgens studio voetbal wil AJAX Charisteas af laten keuren.
Wedden dat die dat niet zou durven? Ik hoorde van een jongen uit Utrecht dat Vaantje een keer verslagen werd met straatvoetbal en dat ie toen terug kwam met een pistool om die jongen te intimideren.quote:Op zondag 13 november 2005 23:14 schreef jna het volgende:
Die zou ik wel eens op het gras willen zien, alleen vrees ik dat ie tot 1 wedstrijd per seizoen komt omdat de gemiddelde verdediger hem meteen onder het gras zou schoppen.
Volgens mij worden alleen de spelers terug geroepen die ook al in de kwalificatie (of het grootste deel daarvan) hebben meegedaan. Ik las overigens dat officieel ook spelers als Van der Vaart, Robben, van Persie, Sneijder en de Jong mee kunnen doen bij jong oranjequote:Op maandag 14 november 2005 00:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zou ik echt schandalig vinden.
En waar heeft Maduro last van? Voelt ie zich te goed voor Jong Oranje ofzo?![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 00:07 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat die dat niet zou durven? Ik hoorde van een jongen uit Utrecht dat Vaantje een keer verslagen werd met straatvoetbal en dat ie toen terug kwam met een pistool om die jongen te intimideren.
Joh.quote:Op zondag 13 november 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
Irwy kent hem beter dan jijquote:
Nope. Emanuelson, Castelen en Vlaar doen woensdag gewoon mee. Maduro had volgens Talpa, die het van Foppe hebben vernomen, niet genoeg motivatie om mee te doen. Waarom weet niemand.quote:Op maandag 14 november 2005 00:08 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij worden alleen de spelers terug geroepen die ook al in de kwalificatie (of het grootste deel daarvan) hebben meegedaan. Ik las overigens dat officieel ook spelers als Van der Vaart, Robben, van Persie, Sneijder en de Jong mee kunnen doen bij jong oranje![]()
Dat van Harry zou schandalig zijn inderdaad, lijkt me niet dat zo'n procedure al aan de gang is.quote:Op maandag 14 november 2005 00:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat zou ik echt schandalig vinden.
En waar heeft Maduro last van? Voelt ie zich te goed voor Jong Oranje ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |