Als je het hebt over topniveau dan denk ik dat je alleen de naam Van de Vaart in dit rijtje mag laten staan. De rest heeft soms een goede dag maar presteert eigenlijk nooit consistent op hoog niveau. Daargelaten dat mannetjes zoals De Jong en Sneijder een ontzettend grote mond hebben maar eigenlijk maar weinig waarmaken. Maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat er zoveel uitkomen kan je er toch wel vanuit gaan dat er veel het topniveau niet halen.
Maar over De Jong, Sneijder, Van de Vaart, Babel en Maduro kunnen we niet stellen dat ze te kort komen.
Omdat Ajax niet zo'n beste scouting heeft blijkbaar. Ze kopen gewoon vaak voetballers die slechter zijn dan ze denken. Dat geldt natuurlijk voor alle clubs maar als je een aankoop doet dan lijkt het mij zinvoller om een speler te kopen die minstens net zo goed is als de spelers uit je eigen opleiding. Maar als die spelers al niet zo best presteren, hoe bepaal je dat dan?quote:Op zondag 13 november 2005 18:08 schreef Erwtensoep het volgende:
en Stekelenburg en Urby
Het zijn juist sommige aankopen die tegenvallen. Kortom, compleet onzin bericht.
Ah, het Nederlands Elftal is geen top meer tegenwoordig, dat was me even ontschoten ja..quote:Op zondag 13 november 2005 18:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je het hebt over topniveau dan denk ik dat je alleen de naam Van de Vaart in dit rijtje mag laten staan. De rest heeft soms een goede dag maar presteert eigenlijk nooit consistent op hoog niveau. Daargelaten dat mannetjes zoals De Jong en Sneijder een ontzettend grote mond hebben maar eigenlijk maar weinig waarmaken. Maar dat is weer een heel ander verhaal.
Owja? Noem ze eens op danquote:Op zondag 13 november 2005 19:27 schreef jimjim1983 het volgende:
bij bijna iedere club in nederland speelt wel iemand met een ajax verleden.
Ahum, de beste mannen van het veld gisteren waren denk ik Kuijt en Cocu. Geen Ajacied iig.quote:Op zondag 13 november 2005 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, het Nederlands Elftal is geen top meer tegenwoordig, dat was me even ontschoten ja..
Hoezo? Weet je 'm zelf niet?quote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef Jajong het volgende:
hey Flowdesign, leg mij voor de grap de buitenspel regel eens uit zonder t aan je papa te vragen
quote:
We nemen als graadmeter voor een goede jeugdopleiding dan ook 1 interlandquote:Op zondag 13 november 2005 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ahum, de beste mannen van het veld gisteren waren denk ik Kuijt en Cocu. Geen Ajacied iig.
Je bent te goed Mitt.quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef mitt het volgende:
ADO: Mols
AZ: Landzaat
Feyenoord: SNO
Groningen: Seedorf
Heerenveen: Waterman
Heracles: Quansah
NAC: Sikora
NEC: Valencia
PSV: Ooijer
RBC: Fleur
RKC: Promes, van der Haar
Roda: die hebben geen Nederlanders
Sparta: Obodai
Twente: Touzani
Utrecht: Tiendalli
Vitesse: Hersi
Willem II : Reuser
bij elke club maar een, anders blijf je bezig
PSv - Ooijerquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:58 schreef mitt het volgende:
ADO: Mols
AZ: Landzaat
Feyenoord: SNO
Groningen: Seedorf
Heerenveen: Waterman
Heracles: Quansah
NAC: Sikora
NEC: Valencia
PSV: Ooijer
RBC: Fleur
RKC: Promes, van der Haar
Roda: die hebben geen Nederlanders
Sparta: Obodai
Twente: Touzani
Utrecht: Tiendalli
Vitesse: Hersi
Willem II : Reuser
bij elke club maar een, anders blijf je bezig
quote:
Achja, dan roep ik Touzani. En dan weet ie het niet meerquote:Op zondag 13 november 2005 21:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En wedden dat ie de fout eruit pakt bij jouw lijstje waarin Culina als Twente-speler staat...
Idd.quote:Op zondag 13 november 2005 21:17 schreef Radegast het volgende:
Moet je nagaan dat die lijtsjes nog verre van compleet zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |