Ik woon al heel mijn leven op Walcheren, geboren en getogen in Middelburg, ik woon er nu nog steeds, ik ken heel walcheren uit mn hoofd, maari k heb nog nooit een zaakje in Oostkapelle of Westkapelle gezien die dat soort dingen verkooptquote:Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Bramvanlith het volgende:
[..]
In Walcheren heb je ook iets, ik meen oost capelle of west capelle.., daar hebben ze echt hele mooie spullen. Is ook gericht op wind/golf surfen, maar in zo'n vitrine lagen ook behoorlijk wat oakley googles..
Boards enzo hebben ze daar niet volgensmij, wel veel golfsurf boards...
ik heb btw heel dat "eiland" gehad met de promotie van een wakeboard schoolLekker met een gare fiets en overal wind tegen...
![]()
Bedankt voor je mening, maar kun je deze ook onderbouwen? jij vind het een kut goggle, maar waarom? Ik board 1 keer per jaar en daar blijft het bij.quote:Op maandag 14 november 2005 18:41 schreef PatrickAlavi het volgende:
[..]
Ik vind het lullig om te zeggen, maar die O-frame's zijn echt k*ut goggles. Oakley is een goed mer, maar dan wel de wat duurdere versies. Ik heb 1 jaar de O-frame gehad en daarna nooit meer gebruikt. Ik zou zeggen ga voor de A-frame of Wisdom. Dit googles zijn stukken beter...
in domburg hebben ze een boardzaakje....quote:Op maandag 14 november 2005 20:03 schreef Bakksteen het volgende:
[..]
Ik woon al heel mijn leven op Walcheren, geboren en getogen in Middelburg, ik woon er nu nog steeds, ik ken heel walcheren uit mn hoofd, maari k heb nog nooit een zaakje in Oostkapelle of Westkapelle gezien die dat soort dingen verkoopt![]()
Wat is het nuttig om erbij te vermelden dat je maar 1x per jaar boardquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:01 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, maar kun je deze ook onderbouwen? jij vind het een kut goggle, maar waarom? Ik board 1 keer per jaar en daar blijft het bij.
Eigenlijk zit ik aan deze goggle vast (), omdat ik een klein hoofd heb en daarom de XS versie nodig heb !
![]()
Scherpquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat is het nuttig om erbij te vermelden dat je maar 1x per jaar board
Het is toch ook vervelend als je 1x per jaar een klote goggle op hebt
thnxquote:
ahhh doe nou niet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:08 schreef XL het volgende:
Wat was dat verschil nou ook alweer Kentaro?
Het vervelende met snowboarden is dat je altijd wel weer een manier vind om je euro's stuk te slaan... dan weer een nieuwe goggle, dan weer handschoenen, dan weer bindingen, dan weer... etc. Het houd niet op, kost gewoon een vermogen, en ik wil niet eens beginnen met optellen wat het in totaal al gekost heeft in die paar jaar...quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef ForumGek het volgende:
haha ! Oké, zoiets dacht ik al, vond het ookal redelijk ongenuanceerd overkomen van hem, en daar had ik dus gelijk in. Ik wacht nog even tot dat de opticiën contact op heeft genomen dat ze hem binnen hebben en dan denk ik zaterdag even kijken hoe die zit. Als ie goed zit kopen die hap !
Voor die 1e week wil ik gewoon goed spul hebben, hoeft niet het beste van het beste. Dat vind ik dan weer zonde van mijn geld ! alhoewel, genieten doe je er toch van. en misschien wel iets meer. Arghh, jullie snappen me wel !
Ehm nee... kun je het nog eens uitleggen????quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef ForumGek het volgende:
haha ! Oké, zoiets dacht ik al, vond het ookal redelijk ongenuanceerd overkomen van hem, en daar had ik dus gelijk in. Ik wacht nog even tot dat de opticiën contact op heeft genomen dat ze hem binnen hebben en dan denk ik zaterdag even kijken hoe die zit. Als ie goed zit kopen die hap !
Voor die 1e week wil ik gewoon goed spul hebben, hoeft niet het beste van het beste. Dat vind ik dan weer zonde van mijn geld ! alhoewel, genieten doe je er toch van. en misschien wel iets meer. Arghh, jullie snappen me wel !
quote:Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm nee... kun je het nog eens uitleggen????
quote:
....quote:
ik kan mensen alleen aan mooie ofpiste routes in solden helpen... dus als er liefhebbers zijn dan ga ik vanmiddag ff aan t fotoshoppenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef GenesiZ het volgende:
De kaart: (even klikken voor beter beeld.)
[afbeelding]
Ik denk dat XL ook nog wel wat offpiste dingetjes weet in Val Tho.. Kun je daar ook een gids huren? (en zo ja hoe veel kost dat? :p)quote:Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef Komakie het volgende:
Gerlos kan ik je een heleboel over vertellen (Hintertux en Val Thorens ook wel wat trouwens) maar Alp d'Huez helemaal niets.
Maar als ik naar het kaartje kijk, zie ikwel wat mogelijkheden. Geen id of het ook daadwerkelijk kan (kaartje ziet er soms heel verradelijk uit en sommige dingen staan niet aangegeven op een kaart), maar ik zie wel wat mogelijkheden. Stukken waar je van een piste af gaat en weer op een andere uit komt. Maar ja, dat zou je moeten bekijken als je daar bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |