abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2005 @ 19:02:44 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32265738
Hmmm me (loop) schoenen zijn inmiddels binnen
Nou me fockin bindingen nog

Ze moeten bij Burton nou zo langzamerhand maar eens gaan opschieten met die dingen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 14 november 2005 @ 20:03:23 #152
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32267567
quote:
Op maandag 14 november 2005 19:02 schreef Bramvanlith het volgende:

[..]

In Walcheren heb je ook iets, ik meen oost capelle of west capelle.., daar hebben ze echt hele mooie spullen. Is ook gericht op wind/golf surfen, maar in zo'n vitrine lagen ook behoorlijk wat oakley googles..
Boards enzo hebben ze daar niet volgensmij, wel veel golfsurf boards...

ik heb btw heel dat "eiland" gehad met de promotie van een wakeboard school Lekker met een gare fiets en overal wind tegen...
Ik woon al heel mijn leven op Walcheren, geboren en getogen in Middelburg, ik woon er nu nog steeds, ik ken heel walcheren uit mn hoofd, maari k heb nog nooit een zaakje in Oostkapelle of Westkapelle gezien die dat soort dingen verkoopt
you can call me Susan if it makes you happy
  maandag 14 november 2005 @ 23:45:26 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32274753

Zijn die nieuwe smilies er al lang?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 15 november 2005 @ 00:05:06 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32275270
nope, want ik heb ze nog niet gezien

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 15 november 2005 @ 01:35:31 #155
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32276850
Reisje = geboekt, van 22 december tot 31 december ben ik weg, naar Val Thorens

Vind deze trouwens wel leuk!

Kutzooi morgen om half acht op het station staan...
Life's like music, get the rhythm..
pi_32278556
quote:
Op maandag 14 november 2005 18:41 schreef PatrickAlavi het volgende:

[..]

Ik vind het lullig om te zeggen, maar die O-frame's zijn echt k*ut goggles. Oakley is een goed mer, maar dan wel de wat duurdere versies. Ik heb 1 jaar de O-frame gehad en daarna nooit meer gebruikt. Ik zou zeggen ga voor de A-frame of Wisdom. Dit googles zijn stukken beter...
Bedankt voor je mening, maar kun je deze ook onderbouwen? jij vind het een kut goggle, maar waarom? Ik board 1 keer per jaar en daar blijft het bij.

Eigenlijk zit ik aan deze goggle vast ( ), omdat ik een klein hoofd heb en daarom de XS versie nodig heb !
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 15 november 2005 @ 09:04:30 #157
71115 Rnej
I walk the line
pi_32278600
quote:
Op maandag 14 november 2005 20:03 schreef Bakksteen het volgende:

[..]

Ik woon al heel mijn leven op Walcheren, geboren en getogen in Middelburg, ik woon er nu nog steeds, ik ken heel walcheren uit mn hoofd, maari k heb nog nooit een zaakje in Oostkapelle of Westkapelle gezien die dat soort dingen verkoopt
in domburg hebben ze een boardzaakje....

dude, ik kom trouwens ook uit middelburg....

hoe oud en welke middelbare school? ikke SSGM (nu nehalennia)

btw, tube ken ik ook wat mensen enzo... is wel een goeie zaak, maar hun snowboard gear is wel erg duur hoor....

de spullen van vorig seizoen liggen er nu nog bijna voor de volle mep...

er ligt nog een omen van 2 jaar geleden voor 350 euro... beetje jammer...
  dinsdag 15 november 2005 @ 12:52:46 #158
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32283403
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 09:01 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Bedankt voor je mening, maar kun je deze ook onderbouwen? jij vind het een kut goggle, maar waarom? Ik board 1 keer per jaar en daar blijft het bij.

Eigenlijk zit ik aan deze goggle vast ( ), omdat ik een klein hoofd heb en daarom de XS versie nodig heb !
Wat is het nuttig om erbij te vermelden dat je maar 1x per jaar board
Het is toch ook vervelend als je 1x per jaar een klote goggle op hebt
  dinsdag 15 november 2005 @ 17:44:44 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32291092
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 12:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat is het nuttig om erbij te vermelden dat je maar 1x per jaar board
Het is toch ook vervelend als je 1x per jaar een klote goggle op hebt
Scherp
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 15 november 2005 @ 19:14:18 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32293562
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 17:44 schreef XL het volgende:

[..]

Scherp [afbeelding]
thnx

Het is net zoiets als zeggen dat je een goggle nodig hebt. Maar het is niet belangrijk of hij ook bij je helm past want ik heb toch niet zo veel me helm op...
Klopt toch ook niet
pi_32295984
je stelt toch andere eisen aan materiaal als je een heel seizoen in de sneeuw zit of als je 1 x per jaar een weekje op wintersport gaat. Dus zo gek vind ik het niet. Maar goed, die goggle die is gewoon prima, ik zou persoonlijk niet al teveel waarde hechten aan opmerkingen van PatrickAlavi. We hebben hem bij wijze van spreken 2 weken geleden het verschil tussen skieen en snowboarden uit moeten leggen. gewoon een prima goggle, helemaal niks mis mee, daar kun je jaren lang 1 keer mee gaan boarden
  dinsdag 15 november 2005 @ 22:08:58 #162
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32298739
Wat was dat verschil nou ook alweer Kentaro?
pi_32300302
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:08 schreef XL het volgende:
Wat was dat verschil nou ook alweer Kentaro?
ahhh doe nou niet.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_32300557
haha ! Oké, zoiets dacht ik al, vond het ookal redelijk ongenuanceerd overkomen van hem, en daar had ik dus gelijk in. Ik wacht nog even tot dat de opticiën contact op heeft genomen dat ze hem binnen hebben en dan denk ik zaterdag even kijken hoe die zit. Als ie goed zit kopen die hap !

Voor die 1e week wil ik gewoon goed spul hebben, hoeft niet het beste van het beste. Dat vind ik dan weer zonde van mijn geld ! alhoewel, genieten doe je er toch van. en misschien wel iets meer. Arghh, jullie snappen me wel !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 november 2005 @ 00:04:58 #165
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32302605
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef ForumGek het volgende:
haha ! Oké, zoiets dacht ik al, vond het ookal redelijk ongenuanceerd overkomen van hem, en daar had ik dus gelijk in. Ik wacht nog even tot dat de opticiën contact op heeft genomen dat ze hem binnen hebben en dan denk ik zaterdag even kijken hoe die zit. Als ie goed zit kopen die hap !

Voor die 1e week wil ik gewoon goed spul hebben, hoeft niet het beste van het beste. Dat vind ik dan weer zonde van mijn geld ! alhoewel, genieten doe je er toch van. en misschien wel iets meer. Arghh, jullie snappen me wel !
Het vervelende met snowboarden is dat je altijd wel weer een manier vind om je euro's stuk te slaan... dan weer een nieuwe goggle, dan weer handschoenen, dan weer bindingen, dan weer... etc. Het houd niet op, kost gewoon een vermogen, en ik wil niet eens beginnen met optellen wat het in totaal al gekost heeft in die paar jaar...

Owja, heb ook de O-frame.. Zit te denken aan een donkere lens voor erbij, die oranje deed gewoon pijn aan mijn ogen toen ik in Januari in Pra Loup zat.. dat bedoel ik dus weer met euro's stukslaan, hoppa weer lensje van 40 euri...
  woensdag 16 november 2005 @ 00:17:00 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32302889
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:59 schreef ForumGek het volgende:

Ehm nee... kun je het nog eens uitleggen????
  woensdag 16 november 2005 @ 01:25:02 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32304199
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm nee... kun je het nog eens uitleggen????
quote:
Op dinsdag 15 november 2005 22:53 schreef Thermo het volgende:

[..]

ahhh doe nou niet.
pi_32305965
2 latten - 1 plank

niet cool - super cool!

Of bedoelde je díe niet?
Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 november 2005 @ 10:38:51 #169
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32307928
oh ja, dat was het

snowboarden of skiën
  woensdag 16 november 2005 @ 11:17:47 #170
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32309071
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:38 schreef XL het volgende:
oh ja, dat was het

snowboarden of skiën
....
en wederom moet ik hardop lachen om topics waar de vaste crew uit dit topic veel zeggen. Wat zijn jullie ook etters eigenlijk
pi_32309666
Ik heb een vraag aan de mensen die vaker in Alpes d'Huez zijn geweest. Ik ben er 1x geweest, maar dat was in de zomer, maar nu ga ik met een groep van 16 man in Maart naar Alpes d'Huez.

Wij zitten zelf in Oz d'oisans, linksonder op de kaart, maar dmv een gondel komen we midden in het ski(snowboard ) gebied van Alpes d'Huez. Nu weet ik dat er vanaf de Pic Blanc een 13/18Km lange zwarte afdaling is, maar ik ben benieuwd hoe "erg" deze is. Ik ben niet vies van een zwarte piste, maar ben alleen de irritante bugel/mogul pistes gewend uit oostenrijk en die zijn gewoon klote. Zijn de zwarte pistes in Frankrijk meer off-piste pistes?

Ook zoek ik wat leuke off-piste stukken waar je niet teveel voor hoeft te hiken. Ik hoef niet perse de eerste te zijn die een spoor trekt, maar het is uiteraard wel mooi meegenomen

De kaart: (even klikken voor beter beeld.)
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 16 november 2005 @ 11:44:10 #172
71115 Rnej
I walk the line
pi_32309912
quote:
Op woensdag 16 november 2005 11:36 schreef GenesiZ het volgende:
De kaart: (even klikken voor beter beeld.)
[afbeelding]
ik kan mensen alleen aan mooie ofpiste routes in solden helpen... dus als er liefhebbers zijn dan ga ik vanmiddag ff aan t fotoshoppen
  woensdag 16 november 2005 @ 13:47:26 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32313626
Gerlos kan ik je een heleboel over vertellen (Hintertux en Val Thorens ook wel wat trouwens) maar Alp d'Huez helemaal niets.

Maar als ik naar het kaartje kijk, zie ikwel wat mogelijkheden. Geen id of het ook daadwerkelijk kan (kaartje ziet er soms heel verradelijk uit en sommige dingen staan niet aangegeven op een kaart), maar ik zie wel wat mogelijkheden. Stukken waar je van een piste af gaat en weer op een andere uit komt. Maar ja, dat zou je moeten bekijken als je daar bent...
pi_32315032
ik heb een vraagje: k ben weer toe aan nieuwe bindingen en aangezien m'n budget niet helemaal geweldig is heb ik twee bindingen op het oog: de burton custom van dit jaar en de F60 van drake van vorig jaar, de burton's zijn 20 euri duurder, maar mijn vraag is: welke kan ik het beste kopen? k zit het liefst in het park maar een btje cruisen vinnik ook wel chill. btje all-round dus.,
de reviews van beide bindingen zijn erg vaag (op de ene site raden ze de burton aan, op de ander de drake's en soms kraken ze allebei de bindingen helemaal af), dus heb ik een miskoop bij een van deze bindingen en zo ja, welke?
  woensdag 16 november 2005 @ 15:09:07 #175
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32315749
quote:
Op woensdag 16 november 2005 13:47 schreef Komakie het volgende:
Gerlos kan ik je een heleboel over vertellen (Hintertux en Val Thorens ook wel wat trouwens) maar Alp d'Huez helemaal niets.

Maar als ik naar het kaartje kijk, zie ikwel wat mogelijkheden. Geen id of het ook daadwerkelijk kan (kaartje ziet er soms heel verradelijk uit en sommige dingen staan niet aangegeven op een kaart), maar ik zie wel wat mogelijkheden. Stukken waar je van een piste af gaat en weer op een andere uit komt. Maar ja, dat zou je moeten bekijken als je daar bent...
Ik denk dat XL ook nog wel wat offpiste dingetjes weet in Val Tho.. Kun je daar ook een gids huren? (en zo ja hoe veel kost dat? :p)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')