abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:45:56 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32195547
de zionisten (politiek v. israel atm)
denken dat ze alles kunnen maken , had palestina moeten proberen een muur over israelisch gebied (wat ook maar afgenomen is door europa na de 2eww) te bouwen..
als voorbeeldje dan.

dat hele gedoe daar is de oorzaak van alle moslimhaat tegenover het westen.

correctie : basis van.
economische belangen van het westen doet de rest.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_32195559
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
denken dat ze alles kunnen maken , had palestina moeten proberen een muur over israelisch gebied (wat ook maar afgenomen is door europa na de 2eww) te bouwen..
als voorbeeldje dan.

Je wilt wel reageren maar ergens weet je toch dat het nutteloos is.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32195583
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:45 schreef BaajGuardian het volgende:
als voorbeeldje dan.

correctie : basis van.
economische belangen van het westen doet de rest.
Van wie denk je dat Palestina na WWII is afgenomen?
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:47:49 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32195589
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef Unlike het volgende:

[..]

ja bommen vallen uiteindelijk toch wel.
van beide kanten.
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:48:49 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32195608
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Van wie denk je dat Palestina na WWII is afgenomen?
van degene die nu terugvechten mischien?
pi_32195642
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

van degene die nu terugvechten mischien?
Niet bepaald. Palestina was Engels mandaatgebied. De Palestijnen woonden er wel, maar dat deden de Joden ook. Er werd een Joodse staat uitgeroepen ja, maar er was helemaal niet bepaald dat daar geen Palestijnen mochten wonen.
pi_32195646
Hoe noem je dat ook al weer, van een mug een olifant maken toch?
Laat Gretta lekker raaskallen, maar ga er vooral niet over discussiėren...
  zaterdag 12 november 2005 @ 00:58:09 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32195813
diederik , zou jij het *fijn* vinden als je van je land word afgetrapt omdat europa een joodste staat wil maken , vervolgens word je politiek nog onderdrukt ook

als je dan met stokken en stenen gaat vechten word je afgeslacht , pak je geweren ben je terrorist.
en bouwen ze muren.

was even een worldview erop.

en nee ik neem geen zijde , maar mensen die selectief naar dit soort dingen kijken heb ik het niet op.
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:02:02 #159
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32195886
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
diederik , zou jij het *fijn* vinden als je van je land word afgetrapt omdat europa een joodste staat wil maken , vervolgens word je politiek nog onderdrukt ook

als je dan met stokken en stenen gaat vechten word je afgeslacht , pak je geweren ben je terrorist.
en bouwen ze muren.

en nee ik neem geen zijde , maar mensen die selectief naar dit soort dingen kijken heb ik het niet op.
wat een eenzijdig beeld heb jij. zielig hoor, ik snap nu wel waarom je het opneemt voor de mensen die geen eigen staat willen hebben en burgers als doel gebruikt hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32196001
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:

en bouwen ze muren.

De palestijnen zijn niet van hun land getrapt; een groot deel is zelf gegaan (nadat zo'n beetje de gehele arabische wereld israel de oorlog had verklaard). Degenen die achter bleven hadden overigens een beter leven dan de arabieren in de omliggende staten, dat geeft toch te denken niet? Het gaat pas weer slechter met de palestijnen sinds de intifada. En allicht dat het israelische leger geweld gebruikt (overigens ook heus wel eens ongepast), tegen terreur moet je nu eenmaal optreden wil je zelf niet ten onder gaan.

N.B. Als het aan de meerderheid van de arabische buurlanden en de palestijnen had gelegen waren alle joden in israel nu de zee ingedreven; gezien dat standpunt vind ik de joden uitermate beheerst en gematigd optreden.
pi_32196353
Die mevrouw Duisenberg ziet ze vliegen. Ze haalt Moslims en Joden door elkaar. Een paar jaartjes TBS zou haar misschien weer kunnen genezen.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  zaterdag 12 november 2005 @ 01:31:44 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32196468
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:25 schreef Timmehhh het volgende:
Die mevrouw Duisenberg ziet ze vliegen. Ze haalt Moslims en Joden door elkaar. Een paar jaartjes TBS zou haar misschien weer kunnen genezen.
duisenberg was in een programma al erg lief en zei dat hij zijn vrouw begreep, terwijl hij ook wel inzag dat ze een beetje waanzinnig geworden was. neemt niet weg dat we deze vrouw nu wel kunnen laten opnemen omdat ze gevaarlijker wordt nu ze geen 'rem' meer heeft. ik ken mensen die minder schade aan de maatschappij brachten en wel zijn opgenomen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 03:09:43 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_32197714
ja want stel je voor iemand heeft een andere mening dan jou !!!
snel laten opnemen hoor , ze moet wel gek zijn!
pi_32199251
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

duisenberg was in een programma al erg lief en zei dat hij zijn vrouw begreep, terwijl hij ook wel inzag dat ze een beetje waanzinnig geworden was. neemt niet weg dat we deze vrouw nu wel kunnen laten opnemen omdat ze gevaarlijker wordt nu ze geen 'rem' meer heeft. ik ken mensen die minder schade aan de maatschappij brachten en wel zijn opgenomen.
Ja zeg, gaat het net interessant worden wil jij haar de mond snoeren.

Ik wil rellen!
pi_32201174
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:46 schreef Unlike het volgende:

[..]

Ik probeer het toch maar; wat is ''Palestina'' en hoe had het een muur moeten bouwen?
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:10:17 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32201234
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 03:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ja want stel je voor iemand heeft een andere mening dan jou !!!
snel laten opnemen hoor , ze moet wel gek zijn!
gewoon ff een paar weekjes gesloten inrichting. hoeft ze zich echt niet voor te schamen en krijgt ze de juiste medicatie om van waanbeelden in haar buurt af te komen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:12:29 #167
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32202665
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 00:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe noem je dat ook al weer, van een mug een olifant maken toch?
Laat Gretta lekker raaskallen, maar ga er vooral niet over discussiėren...
Gretta is super. Er mogen veel meer prominente mensen zijn die het voor de Palestijnen opnemen.
Era Vulgaris
  zaterdag 12 november 2005 @ 13:14:14 #168
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32202713
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 11:42 schreef Unlike het volgende:

[..]

Ik spreek hier dus dan eigenlijk ook meer mijn grote tevredenheid uit met de joden binnen onze samenleving die wel onze cultuur begrijpen en ondersteunen en mijn afgunst voor een groep moslims die dat niet kan.
Dan moet je eerst bij jezelf nagaan of jij dat ook wel kan. Want je doet het niet.
Era Vulgaris
pi_32202942
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:11 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Zieligerd....
Als we over plaatjes gaan vallen, kan ik je dringend aanraden die verachtelijk grijnzende massamoordenaar weg te halen, in plaats van je druk te maken over afbeeldingen uit een Disney-film.
pi_32205731
Haha, gaat leuk worden voor Gretl. As maandag gaat de officiele klacht de deur uit. Gretl is gewoon gefrustreerd dat veel van haar buren die joods zijn in Amsterdam zuid wonen en dat ze bij een plaatselijk restaurant niet echt welkom is waarop ze dus reageerd met dat de joden Amsterdam annexeren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frances op 12-11-2005 17:51:40 ]
pi_32205949
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 15:29 schreef Frances het volgende:
Haha, gaat leuk worden voor Gretl. As maandag gaat de officiele klacht de deur uit. Gretl is gewoon gefrustreerd dat veel van haar buren in Amsterdam zuid wonen en dat ze bij een plaatselijk restaurant niet echt welkom is waarop ze dus reageerd met dat de joden Amsterdam annexeren.
Het schandalige is idd dat ze helemaal niet begaan is met de politieke situatie van de palestijnen, anders zou ze het wel wat tactischer aanpakken, indirect bezorgt ze de palestijnse lobby meer problemen dan profijt. Ze heeft het vooral druk met zichzelf en om haar naam op allerlei manieren te misbruiken, eerst al met haar drugs-zoons, nu dit gezeik weer.
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor.
pi_32209188
-edit: dat zijn geen foto's van Amsterdam-

[ Bericht 89% gewijzigd door kLowJow op 12-11-2005 18:19:36 ]
pi_32209677
-edit: dat heeft dan weer niets met het onderwerp te maken-

[ Bericht 47% gewijzigd door kLowJow op 12-11-2005 18:15:19 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:54:24 #174
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32212639
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als we over plaatjes gaan vallen, kan ik je dringend aanraden die verachtelijk grijnzende massamoordenaar weg te halen, in plaats van je druk te maken over afbeeldingen uit een Disney-film.
Geen kans
Era Vulgaris
pi_32213071
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 19:54 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Geen kans
Alhoewel het een plaatje was van een verachtelijke man , is die move die je net maakte (ander webicon) zeer komisch! Beter zo dat nieuwe plaatje
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')