abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:48:00 #201
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32218785
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef dewd het volgende:
Wat was dit een complete nutteloze discussie zeg. Alhoewel discussie, ze lieten elkaar niet eens uitspreken en volgens mij heeft dat irritante gretta mens niet eens gehoord wat andere hebben te melden hadden zo druk zat ze haarzelf te maken.
Ik kan me zo voorstellen dat de palestijnen niet echt op zo een mens zit te wachten die hun zaak aan een breder publiek bekend wil maken. Labiel wijf.
De discussie is zo nutteloos geworden omdat ze minutenlang bleven praten over 'generaliseren' en het wel of niet gebruiken van een ambulance om in Nabluz te komen. Met dank aan Knoop.
Era Vulgaris
  zaterdag 12 november 2005 @ 22:48:15 #202
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32218795
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:22 schreef Godslasteraar het volgende:
Knetter, hartstikke knetter
de realiteit is knettergek
Era Vulgaris
pi_32220089
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Ja kijk maar eens in het topic Pallywood.

http://seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv
pi_32220411
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja kijk maar eens in het topic Pallywood.

http://seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv
Yep, ook de palestijnen doen aan 'geregiseerde' propaganda (wat een bunch aan heethoofden zeg), en Greetje Duisenberg die verzorgt de 'public relations'
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_32220779
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 22:48 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Je druk maken om zo'n gekkenhuis als het Midden Oosten en Israel is een keuze, geen noodzaak hier in Nederland. Dat mevrouw over de rooie gaat daarover is volstrekt onnodig. Tenzij ze natuurlijjk een aanleiding zoekt om haar anti-semitisme te rechtvaardigen.
En je zou verwachten dat iemand van haar leeftijd onderhand zich ook zou gedragen naar die leeftijd.
Ze is knetter, matteklap, en dus een aanwinst voor de media
  zondag 13 november 2005 @ 00:08:21 #206
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32220990
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 23:55 schreef Godslasteraar het volgende:

Ze is knetter, matteklap, en dus een aanwinst voor de media
Je zou je er net als jij druk om kunnen maken, maar ze spreekt inderdaad wel de waarheid, ze is echt puur als je het mij vraagt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32221112
quote:
Op zondag 13 november 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je zou je er net als jij druk om kunnen maken......
pardon?
pi_32221396
Gretta Duisenberg is niets meer of minder dan een gestoorde domme trut die meelift op de reputatie en naamsbekendheid van haar man. Spijtig voor de nagedachtenis van haar man. Van Agt had tenminste nog een eigen reputatie om te vergooien.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_32221586
Hoe vonden jullie haar mantelpakje? Was volgens mij gemaakt van de hoofd (thee) doek van wijlen Arafat.
pi_32221703
Nou, dit is ook niet veel meer hè. .
Discussie over Israël-Palestina kan in het centrale topic, over het programma in FTR en Gretta bashen... dat is misschien iets voor verjaardagsfeestjes ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')