De discussie is zo nutteloos geworden omdat ze minutenlang bleven praten over 'generaliseren' en het wel of niet gebruiken van een ambulance om in Nabluz te komen. Met dank aan Knoop.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:44 schreef dewd het volgende:
Wat was dit een complete nutteloze discussie zeg. Alhoewel discussie, ze lieten elkaar niet eens uitspreken en volgens mij heeft dat irritante gretta mens niet eens gehoord wat andere hebben te melden hadden zo druk zat ze haarzelf te maken.
Ik kan me zo voorstellen dat de palestijnen niet echt op zo een mens zit te wachten die hun zaak aan een breder publiek bekend wil maken. Labiel wijf.
Yep, ook de palestijnen doen aan 'geregiseerde' propaganda (wat een bunch aan heethoofden zeg), en Greetje Duisenberg die verzorgt de 'public relations'quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja kijk maar eens in het topic Pallywood.
http://seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv
Je druk maken om zo'n gekkenhuis als het Midden Oosten en Israel is een keuze, geen noodzaak hier in Nederland. Dat mevrouw over de rooie gaat daarover is volstrekt onnodig. Tenzij ze natuurlijjk een aanleiding zoekt om haar anti-semitisme te rechtvaardigen.quote:
Je zou je er net als jij druk om kunnen maken, maar ze spreekt inderdaad wel de waarheid, ze is echt puur als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:55 schreef Godslasteraar het volgende:
Ze is knetter, matteklap, en dus een aanwinst voor de media![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou je er net als jij druk om kunnen maken......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |