En daarmee hebben we een legitiem doelwit.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
Dan ken je de situatie niet. Ga eens naar de film Paradise Now.
Ja, je zal je maar eens in oorzaken verdiepen...*ril*.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En daarmee hebben we een legitiem doelwit.
![]()
Deze film gaat over 2 Palestijnse jongens die een zelfmoordaanslag willen plegen dus het lijkt mij niet dat ik dan een objectief beeld kan krijgen over de situatie.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ken je de situatie niet. Ga eens naar de film Paradise Now.
Wie rechtvaardigt dat danquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Irrem het volgende:
Ik ben wel degelijk op de hoogte van de situatie maar dan hoeft het nog niet dat ik die laffe zelfmoordaanslagen rechtvaardigt.
Hoe kom je daar nou weer bij? De laatste 7 afleveringen van het zwarte schaap hadden helemaal niets met joden te maken.. Beetje vreemde opmerking.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Go Gretta!
[..]
Zoals ieder weldenkend mens.
Dat zwarte schaap kunnen ze beter de "iedereen die kritiek op Israel of de joden heeft show" noemen zo langzamerhand.
Ik neem aan dat als je er begrip voor toont dat je het ook voor een deel rechtvaardigt.quote:
Eerder zoiets van 'ik kan me voorstellen dat mensen die in een hoekje gedreven worden naar uiterste middelen gaan grijpen'quote:Op donderdag 10 november 2005 17:04 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je er begrip voor toont dat je het ook voor een deel rechtvaardigt.
Zoiets van: Wat moeten ze anders??
Onze meningen komen 100% overeen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie zal de leider van het Amsterdamse verzet worden? Misschien kan ze vast de groepsverkrachters recruteren, die benaderen het PLO-niveau aardig.
Fenomenale trut.
Betreffende al die stekelige reakties naar Johan_de_With: Ook voor hem is het "Vrijheid van meningsuiting"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie zal de leider van het Amsterdamse verzet worden? Misschien kan ze vast de groepsverkrachters recruteren, die benaderen het PLO-niveau aardig.
Fenomenale trut.
Uitstekend overzicht. Zou Gretta ook eens moeten zien, alhoewel ze dan waarschijnlijk nog zal zeggen dat de joden- minderwaardig als ze zijn - het verdienen; je bent immers antisemiet of niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef sloopkogel het volgende:
Jullie moeten allemaal maar eens een lesje Israel leren.
Dit is link naar een powerpoint-achtige site waarin haarfijn uitgelegd wordt hoe of wat over israel....
http://198.173.255.220/dut/con_dut.html
KIJKEN ALLEMAAL!!!
Het geeft zeker stof om na te denken, maar eigenlijk is dit niet de juiste plaats ervoor.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef sloopkogel het volgende:
Dit is link naar een powerpoint-achtige site waarin haarfijn uitgelegd wordt hoe of wat over israel....
KIJKEN ALLEMAAL!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:38 schreef sloopkogel het volgende:
KIJKEN ALLEMAAL!!!
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:32 schreef kLowJow het volgende:
Laten we geen reclame gaan maken voor elkaars ideologie. Plaatjes verwijderd.
Het is zo onwaarschijnlijk bezopenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef Oud_student het volgende:
Mevrouw Duisenberg is een beetje in de war, zij denkt dat die mannen met baarden en jurken aan, die in Amsterdam rondlopen Joden zijn![]()
Ik ook manquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het is zo onwaarschijnlijk bezopenIk heb zo'n flauw vermoeden dat Greetje ons nog meer zal vermaken. Ik verheug me er in ieder geval op
![]()
En als vies kijken al niet eens mag, ze is nog steeds niet ritueel afgeslacht zoals Theo en ze heeft ook geen bodyguards nodig zoals Ayaan.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:52 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Joden die dat doen zijn geen echte joden.
Laten we niet vergeten dat dit maar een heel klein gedeelte van de joodse gemeenschap is die Gretta duisenberg vies aankijkt.
Dit is een incident en zeker geen structureel probleem.
blabla
Maar dat heeft ze meer te danken aan haar eigen genuanceerdheid dan aan de nobelheid van de "lijdend voorwerpen". En ook omdat ze gewoon met feiten werkt, dat spreekt ook in haar voordeel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:34 schreef chuckie het volgende:
[..]
En als vies kijken al niet eens mag, ze is nog steeds niet ritueel afgeslacht zoals Theo en ze heeft ook geen bodyguards nodig zoals Ayaan.
Zeg dat maar niet tegen een Palestijn, grote kans dat hij je ter plekke pasteuriseert.quote:Wat een geluk voor haar dat die Joden alleen maar vies kijken zou ik zeggen.
Komiek.....Gretta genuanceerd, echt grappig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat heeft ze meer te danken aan haar eigen genuanceerdheid dan aan de nobelheid van de "lijdend voorwerpen". En ook omdat ze gewoon met feiten werkt, dat spreekt ook in haar voordeel.
[..]
Zeg dat maar niet tegen een Palestijn, grote kans dat hij je ter plekke pasteuriseert.²
eehhhh we waren het toch er allemaal over eens dat je het ergens niet mee eens bent en je beledigd voelt, je maar gewoon tot de rechter moet wenden....quote:Op donderdag 10 november 2005 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het een pavlov/reactie uit joodse hoek om het in de sfeer van een strafklacht te zoeken.
in dit geval mag een uitzondering gemaakt worden, imo steken ze heel Frankrijk in de fikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:50 schreef evert het volgende:
[..]
eehhhh we waren het toch er allemaal over eens dat je het ergens niet mee eens bent en je beledigd voelt, je maar gewoon tot de rechter moet wenden....
Ze is altijd verward geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef kenz het volgende:
Gretta is publiciteitsgeil en een beetje verward sinds de dood van haar man.
Ze doet me een beetje denken aan Vanessa (conny Breukhoven), die ook altijd weer iets verzint waar de media weer bovenop kunnen springen.
Dat met die 6 miljoen handtekeningen vond ik wel stoer van haar, ze heeft lef, en dat siert haarquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
Deze vrouw doet niets anders dan bewust provoceren. Blijkbaar heeft ze niets beters te doen in haar leven.
Wat heeft ze daarmee bereikt?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat met die 6 miljoen handtekeningen vond ik wel stoer van haar, ze heeft lef, en dat siert haar²
het was ronduit een walgelijke uitspraak die tornde aan de oorlogsslachtoffers. iets waar sommige mensen voor in de cel moeten, en terecht. als je dat sieren en stoer noemt mag je wat mij betreft vandaag nog een flinke ban krijgen. ik dacht dat ik je beter had ingeschat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat met die 6 miljoen handtekeningen vond ik wel stoer van haar, ze heeft lef, en dat siert haar²
Je begrijpt me verkeerd, ik bekijk het van de andere kant, vergeet niet dat het een vrouw is, ze durft zulke uitspraken te doen terwijl ze weet dat ze heel veel mensen op haar dak zal krijgen, en dat lef siert haar, niet die aktie op zich.quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was ronduit een walgelijke uitspraak die tornde aan de oorlogsslachtoffers. iets waar sommige mensen voor in de cel moeten, en terecht. als je dat sieren en stoer noemt mag je wat mij betreft vandaag nog een flinke ban krijgen. ik dacht dat ik je beter had ingeschat.![]()
ik blijf het ronduit walgelijk vinden, maar dat zou jij ook doen als het niet over joden, maar moslims ging. ik heb je nog nooit horen spreken over de lefhebbende aha.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik bekijk het van de andere kant, vergeet niet dat het een vrouw is, ze durft zulke uitspraken te doen terwijl ze weet dat ze heel veel mensen op haar dak zal krijgen, en dat lef siert haar, niet die aktie op zich.²
Ja klopt, maar het ene sluit het andere ook niet uit, als je mij er niet over hoort wil dat niet automatisch zeggen dat ik dat niet vind..quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik blijf het ronduit walgelijk vinden, maar dat zou jij ook doen als het niet over joden, maar moslims ging. ik heb je nog nooit horen spreken over de lefhebbende aha.
ik dacht dat ik je waardeoordeel hoorde over mevrouw (weduwe) duisenberg...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het ene sluit het andere ook niet uit, als je mij er niet over hoort wil dat niet zeggen dat ik dat wel degelijk vind..²
de vrouw is hystersich en compleet gek. gelukkig kon haar man destijds nog een kleine halt toeroepen. nu hij weg is zal mevrouw doorgaan met achterlijke uitspraken, netzolang mensen snappen dat je volkomen gek bent om in je buurt zulke onoirbare uitlatingen te doen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:46 schreef Spideyman het volgende:
Wat een gigantisch groot bord heeft zij voor haar kop zeg.wat een kutwijf. eerst zeuren over Israel die de mensenrechten schendt, maar ondertussen geld inzamelen voor Palestijnse bewegingen waarvan bekend is dat zij bomaanslagen financieren. Hoe fout kun je zijn zeg.
![]()
![]()
Het is een vrouw die haar mannetje staat, ze zegt wat ze denkt, toen anderen dat deden werden ze geroemd en nu in haar geval, nu het om een feitelijke waarheid gaat, horen we die geluiden niet meer. Als je het mij vraagt is er iemand hier niet objectief.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:46 schreef Spideyman het volgende:
Wat een gigantisch groot bord heeft zij voor haar kop zeg.
bsb ik zou het leuk vinden als je dit ook zou zeggen over de kritiek van aha. maar dan is het natuurlijk anders en niet oirbaar... kom op zeg. over objectiviteit gesproken! gretta is echt helemaal de weg kwijt en jij verdedigt haar.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een vrouw die haar mannetje staat, ze zegt wat ze denkt, toen anderen dat deden werden ze geroemd en nu in haar geval, nu het om een feitelijke waarheid gaat, horen we die geluiden niet meer. Als je het mij vraagt is er iemand hier niet objectief.²
Mijn hart laat het niet toe om iets positiefs te melden over AHA, en ik wil je graag een plezier doen, maar ik doet het niet. AHA verdient wat mij betreft geen enkel respect meer. Zelfs wijlen Theo van G. heb ik hoger (zwaarder) zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bsb ik zou het leuk vinden als je dit ook zou zeggen over de kritiek van aha.
Ongetwijfeld, eigenlijk lees ik hier dat je het gewoon met me eens bent, Gretta bewonder ik vanwege haar lef, uiteraard maakt ze weleens fouten, maar ze heeft het ook niet makkelijk, haar man is pas gestorven.quote:maar dan is het natuurlijk anders en niet oirbaar... kom op zeg. over objectiviteit gesproken! gretta is echt helemaal de weg kwijt en jij verdedigt haar.
ok over aha is prima. verder lees je niet zo goed en hoor ik graag dat je de uitspraken van gretta ook van jouw kant afkeurt. of ben jij ook zo iemand die in zijn buurt liever geen joden wil?quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ongetwijfeld, eigenlijk lees ik hier dat je het gewoon met me eens bent, Gretta bewonder ik vanwege haar lef, uiteraard maakt ze weleens fouten, maar ze heeft het ook niet makkelijk, haar man is pas gestorven.²
Lef hebben is een nogal hoog aangeziene karaktereigenschap in de woestijn culturen, niet waar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rara, over wie gaat het. Hint: hij rookt niet meer.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:52 schreef MrX1982 het volgende:
Hij laat zijn Calimero karakter weer duidelijk blijken.
Deze man doet niets anders dan bewust provoceren. Blijkbaar heeft -e niets beters te doen in z'n leven.
De betreffende uitspraak slaat natuurlijk kant noch wal en getuigt van een flinke portie islamofobie..
Nee, volgens mij was dat niet Fortuyn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:45 schreef kippenek het volgende:
[..]
Was het niet Fortuyn die zei ""Ook al ben ik het niet eens met uw mening, ik zal strijden tot de laatste snik opdat u uw mening kan uiten"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |