abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32146094

Rush On Seven Episodes - ROSE - is een online MMORPG in (op dit moment) de bèta fase.
Om de naam wat duidelijker te maken: de zeven episodes slaan op de zeven planeten waar je in het spel naar toe kan gaan. Maar voordat je op de zevende planeet bent aangekomen, moet je er wel eerst voor zorgen dat je character genoeg ervaring heeft. Ervaring doe je op door tegenstanders te verslaan.

Enkele tegenstanders op de eerste planeet:

Je begint dit spel als visitor en je eerste doel is om je staande te houden tussen de vele tegenstanders om je heen. Ook moet je proberen om zo gauw mogelijk goede wapens en kleding te kopen of vinden.
Als je op level 10 zit kan je de keuze maken welke van de 4characters je wilt zijn in het spel:

Soldier:
Soldiers zijn de echte krachtpatsers in dit spel. Met veel attack-power en uithoudingsvermogen verdedigen ze hun teamgenoten. Alhoewel ze niet beschikken over magische krachten, kunnen ze toch bijna elk wapen gebruiken.

Later in het spel kan de soldier kiezen om een Knight of een Champ te worden:

Muse:
Muses zijn misschien wel het geliefd is dit spel. Met hun magische krachten, kunnen ze zichzelf healen en hun teamgenoten. Ondanks dat ze maar normale spells hebben, zijn ze toch onmiskenbaar.

Later in het spel kan de muse kiezen om een Cleric of Magician te worden:

Hawker:
Hawkers zijn de echte avonturiers in dit spel. Met hun vele skills kunnen ze makkelijk op gevaarlijke plaatsen komen. Naast de soldiers, zijn dit ook echte krachtpatsers.

Later in het spel kan de hawker kiezen om Scout of Raider te worden:

Dealer:
Dealers struinen alle planeten af om zoveel mogelijk materialen te maken. Want de dealer kan zelf ding maken, zoals wapens, kleding en armor. Ook kan de dealer mensen inhuren om aan hun zijde te vechten.

Later in het spel kan de dealer kiezen om Bourgeois of Artisan te worden:

Meer info over classes: http://www.roseeurope.com/Guide/jobinfo.asp

Bij level 30 kan je bij een union. Een union is een handelsorganisatie en daar kan je allemaal quests voor doen. In ruil voor die quests krijg je veel ervaring en kan je leuke items kopen.

Ook kan je kiezen om bij een clan te gaan. Vaffanculo is daar een voorbeeld van. Ook is het mogelijk dat er clan-wars gehouden worden waar je tegen andere online spelers kan vechten.

Benieuwd hoe het spel eruit ziet ???

Meer plaatjes staan op de officiële site.

Links:

* ROSE Online Client mirror

Vorige topics:

[MMORPG] R.O.S.E Online!
[MMORPG] ROSE Online Part 2
[MMORPG] ROSE Online part.3
[MMORPG] ROSE Online Part 4
[MMORPG] ROSE Online Part 5
[MMORPG] ROSE Online Part 6
[MMORPG] ROSE Online Part 7
[MMORPG] ROSE Online part 8
[MMORPG] ROSE Online part 9
[MMORPG] ROSE Online part 10
[MMORPG] ROSE Online part 11
[MMORPG] ROSE Online part 12
[MMORPG] ROSE Online Part 13
[MMORPG] ROSE Online part 14
[MMORPG] ROSE Online Part 15
[MMORPG] ROSE Online Part 16
OP hier te vinden
pi_32146133
Oeps... Part 17 is dit dus...
pi_32146189
nu kun je het nog veranderen...
over een paar uur niet meer.
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_32146359
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:28:40 ]
pi_32146475
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
topictitel kan je niet veranderen..
niet?? dan stuur ff een berichtje naar een moderator, die kunnen dat wel en zullen vast wel zo vriendelijk zijn
pi_32146642
Al gedaan
pi_32146665
Weizz waarom speel jij eigenlijk geen rose meer?
pi_32146717
Kan iemand me in het kort de 'start-up' uitleggen en de basisbeginselen van het spel?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_32146900
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef ZigoSOS het volgende:
Weizz waarom speel jij eigenlijk geen rose meer?
Ik zit nu voor een half jaar studie in Glasgow. Hier hebben ze een proxyserver die ROSE tegengaat, dus speel ik niet.
Als ik terug ben er er zijn wat mensen die gaan spelen dan zal ik zeker wel gaan beginnen, moet alleen even kijken wat dat word. Naast ROSE is er dan ook LOTR en Ragnarok 2. Maar het zal tussen ROSE en LOTR gaan, ff kijken wanneer LOTR uitkomt want die is al wel 100 keer vertraagd. Net als Zelda op de Gamecube
pi_32146964
Sowieso als je begint, speel naRose (north-america Rose)
Die is nu nog gratis... Je hebt ook eRose (europa rose) maar dat is/wordt elk moment P2P.
Als je net begint, op het begin eiland elke optie met het elfje kiezen met praten, krijg je alvast wat xp van (genoeg om 1 lvl up te gaan), fruit en schoenen enzo, en dan wordt de basis meteen uitgelegd.
Vanaf lvl 10 kan je een job kiezen, die verder in de OP staan.
Als je verder vragen hebt, stel maar gewoon
pi_32147075

[ Bericht 40% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:28:41 ]
pi_32147144
Kan je wel nog 18 dagen spelen
Haal je zeker nog lvl 30 lijkt mij...
pi_32147148
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef ZigoSOS het volgende:
Sowieso als je begint, speel naRose (north-america Rose)
Die is nu nog gratis... Je hebt ook eRose (europa rose) maar dat is/wordt elk moment P2P.
Als je net begint, op het begin eiland elke optie met het elfje kiezen met praten, krijg je alvast wat xp van (genoeg om 1 lvl up te gaan), fruit en schoenen enzo, en dan wordt de basis meteen uitgelegd.
Vanaf lvl 10 kan je een job kiezen, die verder in de OP staan.
Als je verder vragen hebt, stel maar gewoon
Ik las in de eerste thread van deze reeks in de eerste paar posts iets van teams voorbijkomen. Is dat ook/nog steeds het geval dat je teams kunt vormen en zo ja... hoe gaat dat in zijn werk?
pi_32147195
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
nu beginnen heeft weinig nud.. of je moet p2p willen gaan..
over 18 dagen wordt Narose p2p namelijk
wat houdt p2p in dit geval in? pay2play of peer2peer?
pi_32147216

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 22:28:41 ]
pi_32147248
Teams?
Je hebt wel clans als je dat misschien bedoelt.
Of parties... Vecht je samen met iemand anders, en wordt xp en evt. de drops van de monsters verdeeld...
pi_32147423
Tvp.
pi_32149201
eRose is leuker denkdt ik
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_32150441
Denk ik ook, maar is nu beejt te laat...
Is al p2p en daar heb ik geen char enzo.
Net saint rake hand opgeraapt van Porkie Hooligan
Nadat GJay 'm had geappraised voro mij, heeft ie Attack accuracy 8 bonus.
Hoeveel is die ongeveer waard?
pi_32150921
130k
die saint rakes van mij waren beter, 8 atk power
pi_32152709
TT aangepast.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_32154494
eens kijken of ragnarok2 wat is dan. kan nog steeds niets vinden over wanneer dat uitkomt.
pi_32154596
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef ZigoSOS het volgende:
Kan je wel nog 18 dagen spelen
Haal je zeker nog lvl 30 lijkt mij...
hehehe, lvl 30, grapjas... Lvl 30 is 3 dagen werk max. als ik begin te spelen , zeker als je party kan spelen en het is niet zo druk is als het was na de eerste reset van Irose... dat was echt een hel.

Als ik begin doe ik denk ik Erose, volgens mij is dat gewoon leuker en er zit wat meer in de game. Ligt er ook een beetje aan wat anderen gaan spelen... Maar ik ben hier nog wel 2 dikke maanden, dus duurt ff voor ik hoef te kiezen..
pi_32161846
in naRose/eRose haal je 30 wel in 3 dagen ja
pi_32161859
ik ga sowieso geen Rose meer doen.. uitgekeken op Junon.. als ze nou op luna zouden beginnen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')