quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef innovative het volgende:Bij mij kan sperma fiks branden, en in het verleden dacht ik dus ook allergisch te zijn oid. Niks is echter minder waar: door frictie tijdens de seks raakte mijn vagina een beetje geirriteerd. Dat voelde ik verder niet, niet bij het neuken, en ook niet als we stopten voor het klaarkomen. Maar bij klaarkomen kwam er van dat allendige basische sperma in mijn zure vagina, gevolg: irritatie.
Nu bijna nooit meer last van, ik gebruik vaak glijmiddel en dat zorgt voor een prima smering. Geen irritatie meer, geen pijn, alles werkt zoals het zou moeten. Weet niet of je al glijmiddel geprobeerd hebt, maar het is een idee natuurlijk...
Ennuh, je zou anders natuurlijk zo af en toe een condoompie kunnen pakken, kan je vriend iig in je spuiten... Lijkt me voor hem ook wel zo leuk.
Dankjewel Innovative! voor je normale reactie!
Ja glijmiddel hebben we al geprobeerd, maar dat verminderd de pijn niet:(
Ik kan me ook wel voorstellen dat het geirriteerd raakt door seks en dat dan het sperma pijn doet, maarja dan zie ik niet echt een oplossing voor die irritatie, want glijmiddel verminderd 't niet...
En condoom gebruiken we wel es, maarja en nuvaring (eigen bijdrage) en comdoom elke keer wordt wel heel duur voor student. en 't liefste zou ik natuurlijk zonder doen...