bron: http://forums.obgyn.net/v(...)DHEID.0402/0734.htmlquote:Ik had een sperma-allergie. daar heb ik ongeveer 30 jaar mee rondgelopen. Een slimme dermatoloog had op een gegeven moment na zeer veel medicijnen, zalfjes en zelfs operatieve ingrepen door wat er aan de hand was. In het Erasmus MC in Rotterdam ben ik door middel van een desensibilisatie kuur (een rush-kuur in 1 dag) er van af gekomen. Alle klachten zijn verdwenen. Ik heb ondanks alles toch twee kinderen gekregen, die zijn nu 25 en 22.... Vraag naar dr De Groot of dr Gerth van Wijk. Hij weet er alles van! Sterkte! Lea
Oh prachtigquote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
Het enige wat hiertegen helpt is een gewenningskuur. Hierbij wordt in het ziekenhuis onderhuids zeer verdund sperma ingespoten. Om de twintig minuten wordt de dosis in concentratie opgevoerd. Daardoor ontstaat een tijdelijke weerstand. Om het op peil te houden, moet de kuur regelmatig worden herhaald door middel van een injectie in de arm.
Kan bovenstaand bericht Sticky worden gemaakt?quote:
Ik denk niet dat het ook voor mannen geldtquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:39 schreef Tarak het volgende:
[..]
Kan bovenstaand bericht Sticky worden gemaakt?
Bron?quote:
quote:
Niet dat dat zo geweldig is met rubber...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef innovative het volgende:
Ennuh, je zou anders natuurlijk zo af en toe een condoompie kunnen pakken, kan je vriend iig in je spuiten... Lijkt me voor hem ook wel zo leuk.
't Is kiezen of delen hoor... Nooit meer spuiten of een rubbertje...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:12 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Niet dat dat zo geweldig is met rubber...
Mjah, dan buk je dus maar...quote:Op woensdag 16 november 2005 10:18 schreef innovative het volgende:
[..]
't Is kiezen of delen hoor... Nooit meer spuiten of een rubbertje...![]()
Wat vervelend nou, maar ach, gewoon slikken, die sperma allergie...of was dat nu juist niet de bedoeling?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:32 schreef bluecloud het volgende:
Hallo,
Ik vroeg me af of er hier vrouwen zijn die last hebben van sperma allergie.
Dan dus niet...quote:
Dankjewel Innovative! voor je normale reactie!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:05 schreef innovative het volgende:
Bij mij kan sperma fiks branden, en in het verleden dacht ik dus ook allergisch te zijn oid. Niks is echter minder waar: door frictie tijdens de seks raakte mijn vagina een beetje geirriteerd. Dat voelde ik verder niet, niet bij het neuken, en ook niet als we stopten voor het klaarkomen. Maar bij klaarkomen kwam er van dat allendige basische sperma in mijn zure vagina, gevolg: irritatie.
Nu bijna nooit meer last van, ik gebruik vaak glijmiddel en dat zorgt voor een prima smering. Geen irritatie meer, geen pijn, alles werkt zoals het zou moeten. Weet niet of je al glijmiddel geprobeerd hebt, maar het is een idee natuurlijk...
Ennuh, je zou anders natuurlijk zo af en toe een condoompie kunnen pakken, kan je vriend iig in je spuiten... Lijkt me voor hem ook wel zo leuk.
ik heb ook normaal gereageerdquote:Op woensdag 16 november 2005 16:15 schreef bluecloud het volgende:
[..]
Dankjewel Innovative! voor je normale reactie
Van zure Freddy.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef faculty het volgende:
en van wie is die sperma dan die wordt ingespoten :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |