quote:
och, dat werkt toch nietquote:Op donderdag 10 november 2005 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, ik denk dat het isabeaus bedoeling was dat je je naam er gewoon achter blijft plakken
Eh... nou... gewoon... echt? Wat zeg je...? Meeeeeen je dat nou? Goh, wat leuk om te horen, bedankt!quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef demins het volgende:
Waarom heeft iedereen de hoop opgegeven dat Rob vanavond verdwijnt?
Is dat de angst dat het niet gaat gebeuren (voor de zoveelste keer!)
Blijf in godsnaam positief denken.
Het is al erg genoeg dat Hummie BB5 van anti-climax naar anti-climax sleept, maar we moeten ons niet mee laten slepen! Eerst Rob eruit en dan zien we verder. Kom op! Wat zullen we nou krijgen!!
quote:Een beetje ruggengraat, ja! Gaat dat lukken?
Nouja de overige 8 wil ik liever niet verdedigen. Als ik dan toch een slechte moet kiezen dan kies ik wel voor de psychopaat ....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ingrid heeft een fanWat leuk voor haar
Mij maakt het allemaal niet uit het is jouw goed recht om te bepalen wie jij eruit wil hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaar.............ik ben anti-Rob!
Is dat goed?
het gaat hier te snel, heb helemaal geen tijd om te drinken... waarom denk je dat het fout gaat hier??quote:Op donderdag 10 november 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
kwart voor 1 is echt te vroeg voor alcohol muizemeis
Ben zeer positief hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef demins het volgende:
Het is al erg genoeg dat Hummie BB5 van anti-climax naar anti-climax sleept, maar we moeten ons niet mee laten slepen! Eerst Rob eruit en dan zien we verder. Kom op! Wat zullen we nou krijgen!!
Een beetje ruggengraat, ja! Gaat dat lukken?
Kun je nu nog niet je Joint's met één hand rollen ?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het gaat hier te snel, heb helemaal geen tijd om te drinken... waarom denk je dat het fout gaat hier??![]()
Nee... ik wil zijn verontwaardiging zienquote:Op donderdag 10 november 2005 12:53 schreef egmo het volgende:
is het vanavond nu weer nomineren ?? nadat we met zijn alle![]()
![]()
![]()
Rob hebben uitgewuift........hij mag van mij na zjn exit direct de auto in....hij mag van mij de studio overslaan
![]()
![]()
![]()
2 zelfsquote:Op donderdag 10 november 2005 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ingrid heeft een fanWat leuk voor haar
nouja jij bent raar... welke idioot hier heeft de moed opgegeven dan??quote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef demins het volgende:
Een beetje ruggengraat, ja! Gaat dat lukken?
Hier ook van mij mag hij nu wel eens gaanquote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben zeer positief hoor![]()
Rob gaat gewoon vanavond.
* Snaptnix checkt nog maar eens of de feestversiering klaar ligt
Ik ben multi-democrairquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef it_was_me het volgende:
[..]
2 zelfs![]()
Maar cherryman stemt op 3 personen![]()
Ik wil zijn bek zien als ze zijn achterbakse gedrag laten zien en dan wil ik ruud horen die zegt: "Jij bent wel een achterbaks mannetje he?"quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee... ik wil zijn verontwaardiging zienIk wil hem horen zeggen dat wij het allemaal niet snappen en dat hij de winnaar zou moeten zijn
En dan vooral hem keihard uitgelachen zien worden
Ik gebruik gewoon wmplayer.exe en dat werkt opperbestquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Zijn er meer mensen die de streams kijken via project1 ??
Bij mij doet dat programma het niet meer namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |