Jij krijg na 0:00 minpunten van mij! Dit zijn geen geintjes!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:46 schreef demins het volgende:
[..]
Zou het niet beter zijn als je geen tijd had om je sigaretjes te roken?
Het was niet te doenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Verrek![]()
![]()
Wanneer en waarom ben je opgehouden eigenlijk? Ik had het nog niet eens door.![]()
nouja daar ben ik eigenlijk wel een voorstander van ja, lief doen tegen de bewoners. Vooral chantal kan wel een opkikkertje gebruiken, arme meid...quote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Straks zeg je nog dat we ook lief tegen de bewoners moeten doen
Geloof me: dat is héél erg moeilijk, ik heb het geprobeerd.
Ik ben nog aan het stemmen... dus je kan je er nog inlikken.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy checkt fotoboek
*slik*
Doe toch maar Lieske
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:43 schreef muizemeis het volgende:
Zeg, even tussendoor, ik vind idd dat we iets te hard gaan in dit topic. En dat zeg ik helemaal niet omdat ik geen kans zie mn thee te drinken en een sigaretje te roken, nee dat zeg ik puur en alleen omdat ik Kleintje bij wil staan en een hart onder de riem steken.
We kunnen best allemaal een beetje rekening met elkaar houden. We zitten per slot van rekening al weken op elkaars lip hier in deze topicreeks, we kennen elkaars - en + puntjes, laten we eens LIEF doen tegen elkaar.
*kuch kuch*
Bah.. Ik haat dat soort opmerkingen.. Nu moet ik mijn werk weer verwaarlozen en de streams aan zetten... En bedankt Isabeauquote:Op donderdag 10 november 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi gesprek van Dido en Chantal trouwens, ik luister er graag naar
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef muizemeis het volgende:
IK WAS DAT NIET IK HEB DAT NIET GESCHREVEN IK DOE NOOIT ZULKE DINGEN IEMAND HEEFT IJN ACCOUNT GEBRUIKT HOE HEB IK DAT IN GODSNAAM UIT MN TOETSENBORD KUNNEN LATEN KOMEN![]()
Oh niks, ik had per ongeluk Isabeau's fotoboek aangeklikt, foutjequote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het stemmen... dus je kan je er nog inlikken.![]()
Dus... hoe bedoel je dit...
Mijn welgemeende diep oprechte excuses.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:49 schreef Cherryman het volgende:
Bah.. Ik haat dat soort opmerkingen.. Nu moet ik mijn werk weer verwaarlozen en de streams aan zetten... En bedankt Isabeau![]()
Dido - it-was-mequote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Laten we even checken of Chantal ook fans heeft. Neem onderstaand lijstje over en zet je naam achter de twee bewoners die je het leukst vindt om te verdedigen op fok:
Dido -
Lieske - Isabeau
Chantal -
Nathalie -
Ingrid -
Rob -
Roel -
Joost -
Menno - Isabeauik wacht op de fans voor Chantal
En hoe bedoel je dàt!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Oh niks, ik had per ongeluk Isabeau's fotoboek aangeklikt, foutje
ik hoop hetquote:Op donderdag 10 november 2005 12:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat liev......
krijg je nu ook meer ++ stemmen?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Laten we even checken of Chantal ook fans heeft. Neem onderstaand lijstje over en zet je naam achter de twee bewoners die je het leukst vindt om te verdedigen op fok:
Dido -
Lieske - Isabeau
Chantal -
Nathalie -
Ingrid -
Rob -
Roel -
Joost -
Menno - Isabeauik wacht op de fans voor Chantal
Ingrid heeft een fanquote:Op donderdag 10 november 2005 12:51 schreef versabommie het volgende:
Dido -
Lieske -
Chantal -
Nathalie -
Ingrid - Bommie
Rob -
Roel -
Joost -
Menno - Bommie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |