Ow toen ik het las... ik kreeg gewoon de neiging om naar mn pc te gaan schreeuwen en dat terwijl ik me er heus wel van bewust was dat het gesprek al uren geleden had plaatsgevonden..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg he.![]()
Had zo'n mdelijden met het manneke tijdens het gesprek vannacht.
Had graag Sjankwal voor d'r kop willen gaan stompen, omdat hij niet van zich afbeet en zij maar door bleef gaan. Het was zo kleinerend![]()
Hans Klok... kan die hun samen weggochelenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:19 schreef MPJT het volgende:
[..]
Misschien hebben ze inmiddels een Rob lookalike gevonden die hem kan vervangen als "nieuwe liefde" voor Chantal.![]()
Jezus Scanmanquote:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als Roel ging wieberen. En ik heb het vermoeden dat BB daar toch wel op aanstuurt.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
Zal me niet verbazen dat het weer een kut live uitzending gaat wordenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb al twee live uitzendingen met kloppend hart vol verwachting zitten wachten tot Rob exit zou gaan...ik durf niet nog een avond te hopen/denken dat hij vertrekt
oke, begin daar wel mee dan... tot over half uurtje ofzoquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik alleen die van gisteren kijken
Moeten vandaag wel die 10.000 euro's weer boven water komen.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet erg vinden als Roel ging wieberen. En ik heb het vermoeden dat BB daar toch wel op aanstuurt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
oke, begin daar wel mee dan... tot over half uurtje ofzo![]()
![]()
Wat heeft Chantal rare wenkbrauwen?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
In de woonkamer hebben ze het over dood gaan van een geliefd iemand.
De vrouw die mannen moet aantrekken:
[afbeelding]
(ik moeten eens ophouden dezelfde beelden als jij te cappen, scanman)
En daarmee de roddelkliek, zijn/haar zin geven. Echt niet. Eerst de grootste loser eruit. Rob dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Menno is een watje. Hij *wil* helemaal niks meer toevoegen aan het spelletje, omdat hij als underdog naar de finale wil zeilen. Hij denkt dat hij er op die manier niet meer uitgestemd wordt. Eergisteren opgebiecht tegen Joost, waarbij hij een vergelijking maakte met Bart van BB1.
Slappe hap, wegezen jij. Ik wil waar voor mijn geld.
Scan en ik hebben dat virus ook soms jaquote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef Isabeau het volgende:
In de woonkamer hebben ze het over dood gaan van een geliefd iemand.
De vrouw die mannen moet aantrekken:
[afbeelding]
(ik moeten eens ophouden dezelfde beelden als jij te cappen, scanman)
De andere helft zit in d'r neusgaten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heeft Chantal rare wenkbrauwen?
Dat wordt me te gek, dus ik heb het maar even veranderdquote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Jezus Scanman![]()
en dat aan het begin van het topic... iedere keer als ik dit topic open die foto op mn scherm...
kan ik bij jou verhalen als mn scherm van ellende uit elkaar spat??
Eh.. Waar voor welk geld?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef Stereotomy het volgende:
Slappe hap, wegezen jij. Ik wil waar voor mijn geld.
Of dat scenario dat we vorige week bedacht haddenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zou het helemaal niet erg vinden als Roel ging wieberen. En ik heb het vermoeden dat BB daar toch wel op aanstuurt.
Menno voedt de roddelkliek!! Kijk dan naar dat gesprek van Chantal: NIEMAND kan zo'n doetje zijn, hij is echt wel veel sterker dan dat. Die gluiperige LPF-stemmer weet zich prima in de underdog positie te manoevreren, en wanneer de verkiezingen er zijn altijd bovenaan te eindigen. Maar als ie op een gegeven moment echt moet presteren *poef* dan gaat de stekker eruit.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:24 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En daarmee de roddelkliek, zijn/haar zin geven. Echt niet. Eerst de grootste loser eruit. Rob dus.
aaaah bedankt!!! mn scherm weer helemaal blijquote:Op donderdag 10 november 2005 12:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt me te gek, dus ik heb het maar even veranderd
Ja....quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat heeft Dido haar haar verschrikkelijk zitten eigenlijk.
Ik betaal toch voor mijn internetquote:Op donderdag 10 november 2005 12:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eh.. Waar voor welk geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |