Hetoch, moet dat nou? Je zag toch al van verre aankomen dat 'tie niet in de stemming was en isquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
word het toch nog gezellig die dag![]()
Feliquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg: niks meer aan doen.![]()
ben er ook nog niet helemaal uitquote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stinkie beterschap !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[afbeelding]
quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[afbeelding]
Gelukkug voor jou hebben zo ook Blijf-van-mijn-lijf Huizen voor mannenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:49 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg thuis de klappen
Neeee, niet alwéér hequote:Op vrijdag 11 november 2005 11:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat laat ik aan d'r man over, als die thuiskomt en de ontbijttafel niet netjes schoon terugvindt en de afwas nog niet is gedaan
quote:
Lees eerst alles bij alvorens je begint met reageren keej?quote:
Klinkt best heftig, maar je bent er goed vanaf gekomen zo te lezenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef stinkie het volgende:
Ben weer thuis
Vandaag vrij nemen en weekend rustig aan doen, verder niks.
Was een vrachtwagen die een Subaru Justy aantikte op de middelste baan. Autootje werd voortgeduwd door vrachtwagen, zag 'm ineens voor die truck zitten en beetje draaien, dus liet gas los en begon te remmen (zat zelf op linkerbaan). Alleen toen spinde dat autootje dus ineens de linkerbaan op tegen de vangrail vlak voor me, dus flink remmen en toen blokkeerde voorwiel en gleed de boel weg. Toen ik zelf stil lag meteen naar vangrail gerold (en rugzak van BE van de baan af getrokken) en gewacht tot alles stilstond. Werden meteen 2 banen afgesloten.
Politie heeft ambulance geregeld en die hebben me naar ziekenhuis gebracht voor foto's. Niks aan de hand dus, alleen drukverband om linkerknie en rechterduim. Alp is meegenomen door berging. Geen idee wat de schade precies is, zag alleen dat knipperlicht eruit lag en dat schakelpedaal verbogen was, geen idee hoe het met de kuip zit (niks gezien maar ook niet echt goed gekeken) en of het blok misschien een klap gehad heeft. Stuur zal ook wel wat schade hebben denk ik.
Je had natuurlijk ook gewoon een vrije dag kunnen opnemen om een lang weekend te hebben hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef stinkie het volgende:
Ben weer thuis
Was een vrachtwagen die een Subaru Justy aantikte op de middelste baan. Autootje werd voortgeduwd door vrachtwagen, zag 'm ineens voor die truck zitten en beetje draaien, dus liet gas los en begon te remmen (zat zelf op linkerbaan). Alleen toen spinde dat autootje dus ineens de linkerbaan op tegen de vangrail vlak voor me, dus flink remmen en toen blokkeerde voorwiel en gleed de boel weg. Toen ik zelf stil lag meteen naar vangrail gerold (en rugzak van BE van de baan af getrokken) en gewacht tot alles stilstond. Werden meteen 2 banen afgesloten.
Politie heeft ambulance geregeld en die hebben me naar ziekenhuis gebracht voor foto's. Niks aan de hand dus, alleen drukverband om linkerknie en rechterduim. Alp is meegenomen door berging. Geen idee wat de schade precies is, zag alleen dat knipperlicht eruit lag en dat schakelpedaal verbogen was, geen idee hoe het met de kuip zit (niks gezien maar ook niet echt goed gekeken) en of het blok misschien een klap gehad heeft. Stuur zal ook wel wat schade hebben denk ik.
Gelukkig kun je het nog navertellenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef stinkie het volgende:
Ben weer thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |