abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32143228
Beste,

Laatst kwam ik met het idee om een limousine te huren, dus heb een aantal bedrijfjes offertes laten maken voor mij.
Nu kwam er 1 geschikte uit daar hadden wij dus een reservering gemaakt, Nu laatst moest ik door omstandigheden in de cel zitten op de dag dat we de limo hadden Maar had al m'n neef een emailtje laten sturen naar het bedrijf 10 uur van te voren dat ik de reservering wil annuleren.

Nu krijg ik een emailtje dat het bedrijf geld wilt zien, natuurlijk wil ik geen 300 euro betalen voor een service waar ik NIET gebruik van heb gemaakt.
Heeft het bedrijf een poot om op te staan?

- Ben minderjarig
- Heb geen handtekening gezet Op geen contract of een brief
- Alleen via email reservering definitief gemaakt
  donderdag 10 november 2005 @ 11:43:43 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_32143267
Als je minderjarig bent kan je het contract (eventueel door je ouders) nietig laten verklaren
Where law ends, tyrrany begins.
pi_32143286
Ze hebben het betreffende voertuig waarschijnlijk niet verder kunnen verhuren aan een ander persoon. Misschien kun je de kleine lettertjes er even bijpakken van het betreffende bedrijf.
Ik haat moslims alleen al omdat ze ritueel slachten.
pi_32143340
ik heb op GEEN ENKEL contract/brief mijn handtekening gezet, btw ik kan nergens voorwaarden vinden op hun website: http://www.limokloos.nl/index.php
pi_32143369
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:46 schreef jiigg het volgende:
ik heb op GEEN ENKEL contract/brief mijn handtekening gezet, btw ik kan nergens voorwaarden vinden op hun website: http://www.limokloos.nl/index.php
Nee maar je wilde wel de grote jongen uithangen door met een limo aan te komen rijden. Je hebt zelf al aangegeven dat je de reservering DEFINITIEF hebt gemaakt.
pi_32143398
ik heb alleen een aantal emailtjes verzonden met erin : dat ik hem wel wil huren voor in die nacht toen.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:50:22 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143447
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:48 schreef jiigg het volgende:
ik heb alleen een aantal emailtjes verzonden met erin : dat ik hem wel wil huren voor in die nacht toen.
Ventjes zoals jij zijn echt een nachtmerrie voor iedere toko
Wel van alles willen maar dan wel proberen er onderuit te komen met een kutsmoesjes zoals minderjarig zijn

Je had natuurlijk ook gewoon kunnen zorgen dat je niet in de cel had gezeten...
Oh nee wacht..dat was niet cool zeker?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_32143457
quote:
En toen kreeg je een bevestiging van het bedrijf.... En daar ging je ook mee accoord. Betalen wanna-be pimp....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32143483
quote:
Je stelt nu dat je een AANTAL e-mails hebt verzonden met een bevestiging dat je de grote jongen wilt uithangen in een limo. daarnaast is het meestal gebruikelijk om 24 uur van te voren een reservering te annuleren. Dus niet janken nu, nu de rekning moet worden voldan ook gewoon de grote jongen willen zijn.
pi_32143485
je bent minderjarig en hebt al in de cel gezeten, idd grote jongen
je zult vast ergens wel iets definitiefs hebben afgesproken
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_32143504
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef jiigg het volgende:
Maar had al m'n neef een emailtje laten sturen naar het bedrijf 10 uur van te voren dat ik de reservering wil annuleren.
Al 10 uur van tevoren ? Dat is tijdig volgens jou ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32143522
Kom op zeg, ik zou het met meerdere mensen huren maar die zijn dus ook in de cel gegooid.

Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
pi_32143547
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef jiigg het volgende:
Kom op zeg, ik zou het met meerdere mensen huren maar die zijn dus ook in de cel gegooid.

Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
Dan had je minimaal 24 uur van te voren moeten annuleren. Dan had je niets hoeven betalen.
pi_32143563
quote:
Beste,

Laatst kwam ik met het idee om een limousine te huren, dus heb een aantal bedrijfjes offertes laten maken voor mij.
Nu kwam er 1 geschikte uit daar hadden wij dus een reservering gemaakt, Nu laatst moest ik door omstandigheden in de cel zitten op de dag dat we de limo hadden Maar had al m'n neef een emailtje laten sturen naar het bedrijf 10 uur van te voren dat ik de reservering wil annuleren.

Nu krijg ik een emailtje dat het bedrijf geld wilt zien, natuurlijk wil ik geen 300 euro betalen voor een service waar ik NIET gebruik van heb gemaakt.

- Ben minderjarig
zie laatste regel van de quote, je hangt jochie
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  donderdag 10 november 2005 @ 11:56:38 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143616
quote:

Nou ÉN?!?! Het limo-bedrijf heeft er echt geen FLIKKER mee te maken dat jij met je matties in de cel balandt. Wat had je gedaan? Gejat? Verkracht? Whatever?
pi_32143618
10 uur van tevoren is wel erg kort dag.
quote:
Nou dan deel je dat bedrag met je partners in crime
quote:
Ja en als dat bedrijf die limo 10 uur van tevoren niet meer aan iemand anders kon verhuren, is 300 euro ook voor hun veel geld
  donderdag 10 november 2005 @ 11:57:06 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143628
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:54 schreef the_jestert het volgende:

[..]

zie laatste regel van de quote, je hangt jochie
Helaas is dat dus niet waar
Minderjarig enz...
pi_32143650
hmm laat maar zielige mensen probeer hier wat informatie te krijgen. Komen jullie met die belachelijke opmerkingen.
Mods close please?
  donderdag 10 november 2005 @ 11:58:47 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32143672
Waarvoor zat je in de cel dan?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  donderdag 10 november 2005 @ 11:58:56 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143676
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:57 schreef jiigg het volgende:
hmm laat maar zielige mensen probeer hier wat informatie te krijgen. Komen jullie met die belachelijke opmerkingen.
Mods close please?
Ach gossie possie...poeliewoelie!

Krijg je niet het meehuilende antwoord dat je graag had willen horen? Kneus.
Hoe oud ben je? 16?
  donderdag 10 november 2005 @ 11:59:21 #21
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_32143685
Goed topic dit
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_32143689
quote:
Mods close please?
Belachelijke opmerkingen? Waar?

Maar ja, je kunt je nu aansluiten bij je sloebervrienden die ook geen geld hebben
Mensen die GEEN geld hebben
  donderdag 10 november 2005 @ 11:59:58 #23
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32143702
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ach gossie possie...poeliewoelie!

Krijg je niet het meehuilende antwoord dat je graag had willen horen? Kneus.
Hoe oud ben je? 16?
He doeeens lief tegen die arme jongen ja
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_32143706
mag ik vragen wat je in de cel deed?
  donderdag 10 november 2005 @ 12:00:30 #25
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143708
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

He doeeens lief tegen die arme jongen ja
Waarom? Branden zal 'ie

't Is toch niet een neefje ofso he?
pi_32143770
quote:
Mods close please?
Zo beter:

wat een tering streek zeg van dat ka**** verhuur bedrijf. Ik zou die 300 eurie echt niet lappen. Als ze moeilijk gaan doen laat je het maar ff weten, kom ik met mijn vriendjes (als ze niet in de cel zitten tenminste) wel ff langs om eea recht te zetten
pi_32143773
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waarom? Branden zal 'ie

Hoezo, had je dan je woorden teruggenomen?

Mietjeeeeeeeh
pi_32143778
ff samengevat voor TS
je moet gewoon betalen of je het leuk vind of niet.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  donderdag 10 november 2005 @ 12:03:06 #29
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32143789
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Waarom? Branden zal 'ie

Mijn broertje heeft gewoon een foutje gemaakt, en nu moet hij heel veel geld betalen...
Da's toch belachelijk?
Is het slim om "Kassa" of "radar" ofzo in te schakelen?
Mijn grote broer kan misschien wel een mooi briefje schrijven... die heeft namelijk wel zijn MAVO afgerond
Dus respect voor mijn familie ja!
  donderdag 10 november 2005 @ 12:03:11 #30
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143790
Wacht wacht! Grap van de eeuw!

Jigg staat met zijn matties te klauwen bij de lokale AH.
Komt er een agent binnen die roept: "Freeze! The jigg is up! Put down the goods"

pi_32143810
quote:
Mods close please?
Jij wilt alleen maar horen hoe je hier onderuit kan komen, jij wilt zeker NIET horen dat je door je eigen stomme schuld je afspraken niet bent na gekomen en het bedrijf zijn geld misloopt. Je wilt zeker NIET horen dat je dus gewoon moet betalen en al helemaal NIET dat je eigenlijk een klein jongetje bent die een grote ego probeert aan te meten..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:04:18 #32
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143822
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:02 schreef sieb het volgende:

[..]

Hoezo, had je dan je woorden teruggenomen?

Mietjeeeeeeeh
Nee, juist niet
  donderdag 10 november 2005 @ 12:04:36 #33
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_32143827
Ik ga dit topic naar ze mailen
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 10 november 2005 @ 12:05:09 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32143841
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht wacht! Grap van de eeuw!

Jigg staat met zijn matties te klauwen bij de lokale AH.
Komt er een agent binnen die roept: "Freeze! The jigg is up! Put down the goods"

Begint Jigg erop te stampen.
Zegt die AH-meneer: he, maar dat is mijn pak chocomel!
En Jigg zo van: he, maar ik had hem toch gejat!

donderdag 10 november 2005 @ 12:05:48 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143866
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft gewoon een foutje gemaakt, en nu moet hij heel veel geld betalen...
Da's toch belachelijk?
Is het slim om "Kassa" of "radar" ofzo in te schakelen?
Mijn grote broer kan misschien wel een mooi briefje schrijven... die heeft namelijk wel zijn MAVO afgerond
Dus respect voor mijn familie ja!
RESTECP

Luister...'t is nogal simpel: hij boekt iets en beland in de cel. Dan moet je je eerder gemaakte verplichtingen toch nakomen? Is heel normaal. En dat het veel geld is: tja, dat is het ook als je de service wél krijgt.
pi_32143867
en dan vragen aan ons of wij vinden of hij er voor moet betalen of nie
  donderdag 10 november 2005 @ 12:09:01 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_32143957
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:05 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

RESTECP

Luister...'t is nogal simpel: hij boekt iets en beland in de cel. Dan moet je je eerder gemaakte verplichtingen toch nakomen? Is heel normaal. En dat het veel geld is: tja, dat is het ook als je de service wél krijgt.
Ga je er nu weer serieus op in? Valt me tegen van je hoor
TS is gewoon een loser en ik hoop dat het bedrijf vol houdt zodat TS het nog flink moeilijk krijgt en eens leert dat hij nog lang niet volwassen is.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:09:35 #38
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_32143968
  donderdag 10 november 2005 @ 12:10:21 #39
54408 Parzival
Where it happens
pi_32143989
En wat denk je dat dat bedrijf denkt.. oh we hebben geld zat.. en ja iemand heeft de auto WEL gereserveerd, maar zielig zielig hij moest naar de bak.. nou dan strijken wij wel een hand over onze hart en dan doen we niets..

WAT THE FUCK MOET EEN MINDERJARIGE ZOWIESO met zn homies IN EEN LIMO? Zeker beetje pimpe met je blondines?

Ik sluit me aan bij de anderen hier, of je het nou leuk vindt of niet, je hebt WEL gebruik gemaakt van services van het bedrijf.. er stond nml een limo voor je klaar, maar je hebt besloten er geen gebruik van te maken door omstandigheden, maar de limo was gereserveerd voor je.. dus ook mijn conclusie.. minderjarig ofnie.. als jij wat reserveert moet je dokken
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  donderdag 10 november 2005 @ 12:10:25 #40
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_32143991
Wie gaat er dan in een cel zitten? Stoute jongen he.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_32144008
quote:
TS is gewoon een loser en ik hoop dat het bedrijf vol houdt zodat TS het nog flink moeilijk krijgt en eens leert dat hij nog lang niet volwassen is.
er worden hier toch nog nuttige dingen gezegt
pi_32144022
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef jiigg het volgende:Maargoed ik heb dus geen zin om 300 euro te gaan betalen voor een service waar ik geen gebruik van gemaakt heb. Het is gewoon veel geld
Jij hebt het ook echt niet begrepen in het leven....jij zult ook nooit commercieel worden

DOKKEN!!!!!!!!!!!!!!

Tip: als je nou niet dokt dan kun je nog een keer de cel in
pi_32144026
Dat wordt geld verzamelen met al je kornuiten...
Zij kunnen er niks aan doen dat jij en je matties iets hebben uitgespookt en in de cel moesten zitten.

$$$, nu een keer geen 50cent
copyright 2006
pi_32144090
toch komt de TS zo in een cirkeltje terecht ben ik bang. Hij moet die 300 eurie lappen, maar kan het niet betalen, maaties hebben ook nix, dus oplossing: criminaliteit. TS word weer opgepakt, dus kan de volgende keer weer niet gebruik maken van de limo, en voila, cirkeltje is rond
pi_32144169
Hij kan het wel betalen, anders had hij nooit die limo willen huren. (neem ik aan)
Alleen hij WIL niet betalen omdat hij in de cel moest zitten en dus geen gebruik ervan kon maken...
copyright 2006
pi_32144191
Wel als minderjarige gebruik willen maken van je recht om een limo te huren maar niet van je plicht om deze te betalen..

En gaat het je niet naar de zin, dan moet het topic maar dicht.. lol
Trotse mamma :)
pi_32144204
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:04 schreef Prowl het volgende:
Ik ga dit topic naar ze mailen
Trotse mamma :)
pi_32144261
300 euro voor een limo :D:D:'(:'(

Betalen patser..
-
pi_32144407
Sukkel.
Als je minderjarig bent, mag je geeneens rijden.
Dus gebruik had je dr toch niet van kunnen maken, dus begin niet te janken nu.
Lappen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_32144412
what the hell moet je als minderjarige met een limo voor een nacht...

kansloos figuur
I'm not the man you think I am!
pi_32144447
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:25 schreef Skv het volgende:
Sukkel.
Als je minderjarig bent, mag je geeneens rijden.
Dus gebruik had je dr toch niet van kunnen maken, dus begin niet te janken nu.
Lappen.
Volgens mij krijg je er een bestuurder bij, knuppel
pi_32144876
haha die Skv is echt dom
  donderdag 10 november 2005 @ 12:43:45 #53
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_32144910
quote:
Beste,

- Ben minderjarig
Om maar een OT reactie te geven:

Was het terecht dat je in de cel belandde? Ik bedoel had je ook echt iets geflikt of was het een "vergissing" (of hebben ze achteraf toch geen bewijs)?

Als het onterecht is kun je het geld bij de polisie claimen. Door hun toedoen heb jij geen gebruik kunnen maken van een service die je wel hebt moeten betalen.

Dus effe checken met je gepimpte advocaat (HIngst heet hij toch?)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_32144987
Vermakelijk topic, maar nu is het wel weer leuk geweest
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')