Ah.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik hoor het vaker
Maar ik snapte jouw post ook niet echt en dacht dat ik je username verkeerd gespeld had
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben ook weg, werken in Martiniplaza![]()
![]()
![]()
Niet te veel mosterd etenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben ook weg, werken in Martiniplaza![]()
![]()
![]()
Wat is een Citta nou weer?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:10 schreef classpc het volgende:
Ik ben inmiddels weer thuis in mijn tussenuren.
Meteen mijn Citta weer opgehaald
Stomme boer je weet toch dat zijn die dwergbrommers waar die gabbers vroeger op redenquote:
idd een citta. Maar die van mij is mooierquote:
Ik heb me nooit met gabbers en/of brommers bezig gehouden.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:12 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Stomme boer je weet toch dat zijn die dwergbrommers waar die gabbers vroeger op reden
quote:
Ik heb het hele brommer gebeuren overgeslagenquote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef classpc het volgende:
[..]
![]()
jjij bent duidelijk bevooroordeeld.
Hou ouder de brommer hoe mooierquote:Op donderdag 10 november 2005 12:15 schreef classpc het volgende:
[..]
idd een citta. Maar die van mij is mooier
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit wel heel lekker hoorquote:
Je kan ook achterop zitten.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:21 schreef classpc het volgende:
[..]
Zit wel heel lekker hoor
veel beter dan mijn vorige brommer (Piaggio Ciao)
Jup. Stefanie kan bij me achter op. En dan zit er geen pook tussen ons inquote:
Hai skiczukiequote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef skiczukie het volgende:
Waarom groet iedereen die AmyLee? Wie tf is dat?
Hoiquote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai skiczukie![]()
Begrijp er ook niets van![]()
eenquote:
Zit je op je werk?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eensitostick
, een
kroket
en een
groenteloempia
ik neem er toch echt de tijd voor hoor... anders zit ik de hele dag te werken.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:49 schreef skiczukie het volgende:
Ik 'lunch' nooit. Ik prop een boterhammetje achter mijn kiezen en dat is het.![]()
groente-loempias kunnen lekker zijn hoor..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eensitostick
, een
kroket
en een
groenteloempia
Met veel sambal smaakt alles goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
groente-loempias kunnen lekker zijn hoor..
Groenteloempia's zijn lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eensitostick
, een
kroket
en een
groenteloempia
hey Bquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef Bengeltje het volgende:Waarom weet ik niets van vaste bezoekers.
Had iemand me dat niet even kunnen vertellen.![]()
ja, precies, maar dat is nu ook weer niet mijn bedoeling.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met veel sambal smaakt alles goed.
Dat was in dit geval idd ook de oplossing jaquote:Op donderdag 10 november 2005 12:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Met veel sambal smaakt alles goed.
Oke, maar een vastbezoeker is dus iets anders dan een vaste bezoeker.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey B
vast bezoekers van de hoerenkiet dames van plezier?
ik was in ieder geval een e vergeten.... het moest vaste zijn dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, maar een vastbezoeker is dus iets anders dan een vaste bezoeker.![]()
Of zeg ik nu weer rare dingen, zal wel, maar daar zijn jullie toch al aan gewend.![]()
Ik vind het zo leuk als je hapt.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was in ieder geval een e vergeten.... het moest vaste zijn dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |