Ik denk dat hier sprake van een vergissing is, ik houd nl. nooit betogen. Maar wat dat betreft heeft Natte_Flamoes (Herman) wel gelijk, niet alle banen zijn aangemeld bij het CWI.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:40 schreef Snatched het volgende:
[..]
Maar maffe betogen houden op Fok heb je wel tijd voor? Knappe jongen ...
Herman? Wie is Herman?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat hier sprake van een vergissing is, ik houd nl. nooit betogen. Maar wat dat betreft heeft Natte_Flamoes (Herman) wel gelijk, niet alle banen zijn aangemeld bij het CWI.²
Goede zaak inderdaad. Eigenlijk ben ik er voor dat werklozen, maar ook WAO-ers, uberhaupt een verplichte dagbesteding krijgen. Dan zijn ze ook te moe om te rellen 's avonds en het houdt ze in een ritme, wat de kans op werk zal vergroten. Nu hoeft dat geen 36 uur te zijn, maar je mag best wat terugdoen voor je uitkering, ook je WAO uitkering.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:48 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1129784521610.html
Ook een goede omkering sinds gemeenten zelf voor de budgetten opdraaien.
Dat ben jij toch?quote:
Ik heb helaas niet de mogelijkheid om overdag dat soort sites te checken, het lijkt me ook niet relevant omdat ik al een baan heb, maar ongetwijfeld ga je daarin mee, dus dat zit wel goed.quote:Overigens vind ik weer dat snatched een punt heeft. Waarom vraag je hoe je vacatures kunt vinden. En wanneer daar vervolgens reactie op wordt gegeven, waarom zeg je dan dat jij dat niet kunt omdat je werkt?
Nee, niet, hoe kom je daarbij?quote:
Wat was dan de reden waarom je vroeg:quote:Ik heb helaas niet de mogelijkheid om overdag dat soort sites te checken, het lijkt me ook niet relevant omdat ik al een baan heb, maar ongetwijfeld ga je daarin mee, dus dat zit wel goed.²
op mijn opmerking: Er zijn meer banen te vinden dan bij het cwi ingeschreven staan.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Klopt, maar hoe stel je zoiets vast?²
dit is onzin, er worden iedere nacht auto's in de fik gestoken, wat moet je anders dan kei en keihard hier tegen optreden, probleem is dat hij dat niet doet dan was het nu afgelopen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Sarkozy is gewoon een soort van pyromaan, hij zorgt zelf voor de brandjes met zijn beledigende uitingen om vervolgens zelf weer voor edele brandweerman te spelen en zijn mannelijkheid te tonen met keiharde acties en zo het Franse volk te laten zien dat hij "goed" bezig is, misschien koestert hij de hoop met dit gedrag in een nog grotere villa te wonen en een nieuwe Nokia 6630 met navigatie kan bemachtigen.²
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:56 schreef sp3c het volgende:
vuur moet je met vuur bestrijden
http://www.wavy.com/Global/story.asp?S=4104882&nav=23iiquote:French cultural building attacked in Athens in support of rioters in France
ATHENS, Greece Dozens of young people have attacked the French Institute building in Athens, Greece, in a show of support for rioters in France.
No one was hurt in today's Greek ruckus. No arrests are reported. And damage is described as minor.
Police say about 70 young people carrying clubs and wearing crash helmets smashed windows and hurled red and black paint at the building.
There was a similar attack yesterday against the French Institute in another Greek city.
An anti-globalization group is planning another protest outside the French Embassy in Athens, demanding the resignation of France's Interior Minister.
Copyright 2005 Associated Press. All rights reserved. This material may not be published, broadcast, rewritten, or redistributed.
Dat heb ik ter kennisgeving aangenomen, ervanuit gaande dat het verder niet relevant was voor de situatie in Frankrijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef natte-flamoes het volgende:
Wat was dan de reden waarom je vroeg:
[..]
Miribel staat bekend om de recreatieplas. 's avonds is dat een hangplek voor jongeren uit de omgeving, voornamelijk lyon dus op zich vind ik het niet verwonderlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:34 schreef highway101 het volgende:
[..]
bijvoorbeel Miribel ten oosten van Lyon. Dat stadje/dorp telt maar 8.000 inwoners... toch enkele auto's en een school in vlammen opgegaan..
Ja, daar zijn alle problemen mooi mee opgelost.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef sp3c het volgende:
niet dan?
reken maar dat die gasten naar huis gaan als deze heren de straat in komen rijden
[afbeelding]
dan hoeven ze nog geen schot gelost te hebben
Die beroepsanarchisten moeten ze direct hun uitkering oppakken. Zonder een kapitalistische westerse wereld zou dit soort tuig ook gewoon aan het werk moeten. Nu krijgen ze een uitkering en reizen ze op kosten van de maatschappij voor hun internationale rellen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef zakjapannertje het volgende:
in Griekenland konden ze het ook niet laten, maar wel hebben ze andere agenda's dan die in Frankrijk, en het zijn ook meer gewelddadige beroepsanarchisten:
dat lijkt me nogal een naieve gedachtequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, daar zijn alle problemen mooi mee opgelost.
Op die manier stop je alleen de reacties op de actie (het slechte beleid), maar voor een structurele oplossing moet je toch bij het beleid zijn waarvoor pyromaan Sarkozy onder andere verantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef sp3c het volgende:
reken maar dat die gasten naar huis gaan als deze heren de straat in komen rijden
[afbeelding]
dan hoeven ze nog geen schot gelost te hebben
ach, misschien zijn zij vooral studentenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:21 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Die beroepsanarchisten moeten ze direct hun uitkering oppakken. Zonder een kapitalistische westerse wereld zou dit soort tuig ook gewoon aan het werk moeten. Nu krijgen ze een uitkering en reizen ze op kosten van de maatschappij voor hun internationale rellen.
goede zaak lijkt mequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op die manier stop je alleen de reacties op de actie (het slechte beleid), maar voor een structurele oplossing moet je toch bij het beleid zijn waarvoor pyromaan Sarkozy onder andere verantwoordelijk voor is.²
Een van de redenen die al zo'n honderd keer zijn aangehaald voor de rellen is nu net dat die bedrijven daarvóór ook al niemand uit die buurten wilden aannemen (hoewel ze er wel gevestigd zijn en vette subsidie opstrijken van de overheid).quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk je dat werknemers staan te springen iemand aan te nemen die na het uitklokken de bedrijfsauto's in de fik steekt?
Sarkozy is een wederzijdse pyromaan omdat hij het fikje dat er al was had aangestoken met de opmerking dat de jongeren in kwestie "uitschot" waren. Politici moeten gewoon letten op hun retoriek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef sp3c het volgende:
om maar weer terug ontopic te geraken
[..]
dit is onzin, er worden iedere nacht auto's in de fik gestoken, wat moet je anders dan kei en keihard hier tegen optreden, probleem is dat hij dat niet doet dan was het nu afgelopen.
het IS uitschot, ik kan geen andere term bedenken voor dergelijke figuren net als bv voor voetbalh00ligansquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sarkozy is een wederzijdse pyromaan omdat hij het fikje dat er al was had aangestoken met de opmerking dat de jongeren in kwestie "uitschot" waren. Politici moeten gewoon letten op hun retoriek.²
Man, dat hele pyromaan geouwehoer heb je van horen zeggen. Niks daarvan komt van jou zelf uit. Je lult gewoon iemand na.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Sarkozy is een wederzijdse pyromaan omdat hij het fikje dat er al was had aangestoken met de opmerking dat de jongeren in kwestie "uitschot" waren. Politici moeten gewoon letten op hun retoriek.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |